تعمیرات گوشی راگ گیر

گوشی های تلفن همراه را می توان گفت از جمله لوازم الکترونیکی و دیجیتالی ای هستند که بسیار پر کاربرد بوده و هر کس بنا بر نیاز خود از آن استفاده می کند. گوشی ها نیز انواع مختلفی دارند که هر شخص متناسب با کار کردی که از آن انتظار دارد انتخاب و استفاده می کند. برخی از گوشی ها ساده بوده و فقط امکان تماس تلفنی و ارسال پیام کوتاه برای آن مقدور است. برخی دیگر علاوه بر این موارد از امکان پخش رادیو و دوربین عکاسی نیز بهره مند هستند. مدل پیشرفته تر گوشی های تلفن همراه امکان اتصال به اینترنت دارند که بیشتر گوشی های نسل جدید این قابلیت را دارند و این مزیت باعث به وجود آمدن دیگر امکانات برای کاربر شده است.

پیشرفت های بسیاری که در زمینه تکنولوژی الکترونیک و علم رایانه شده است باعث به وجود آمدن ابزارهای بسیاری با امکاناتی که مورد نیاز ما هستند شده است. همین گوشی های تلفن همراه با این ساختار و امکانات تا چند سال پیش در دسترس نبود و وزنی بسیار با امکانات نامحدود داشتند. گوشی هایی امروزه روانه بازار خواهند شود یا در حال طراحی و تست هستند که حتی می شود آن ها را خم کرد به طوری که برای مثال دور بازو بپیچد و یا بدون وجود صفحه ای بتوان اطلاعات را روی هوا خواند! و … .

تعمیرات گوشیتعمیر موبایلتعمیر گوشی های خم شونده

برندهای مختلفی از گوشی های تلفن همراه وجود دارد که هر کدام طرفداران خود را دارند و برخی صرفأ برای کار خاصی برای قشر خاصی طراحی و تولید شده اند مانند گوشی های تلفن همراه دورو (Doro) که بیشتر برای سالمندان طراحی شده است. زیرا ساختار ساده ای برای استفاده دارند و برخی سالمندان توانایی استفاده از گوشی های تلفن همراه امروزی را ندارند. برندهای مشهوری مانند اپل، سامسونگ، ال جی و … وجود دارند که می توان گفت بیشتر بازار مصرف را تصاحب کرده اند اما برندهای دیگری نیز وجود دارند که یا به تازگی پا به عرصه رقابت گذاشته اند یا فعالیت کمرنگی در عرصه جهانی دارند و بیشتر برای مصارف داخلی خود عرضه می شوند.

از برندهای دیگر گوشی تلفن همراه می توان به برند راگ گیر (Rug Gear) اشاره کرد. این برند از برندهای معتبر در ساخت محصولات مقاوم است. محصولات اين برند در حوزه‌ی گوشی های تلفن همراه محصول کشور آلمان می باشد که در کشور چین مونتاژ می شود. اين برند مدل‌های بسیاری از گوشي‌های خاص را در دو نوع معمولی و مقاوم در برابر آب و ضربه و گرد و خاک با استاندارد IP در طی ۱۰ سال گذشته به بازار عرضه كرده است. برخی از مدل های این برند دارای صفحه کلید بود  و برخی دو سیم کارت می خورند. خوش‌دست بودن و كاربری راحت، از ويژگي‌های این برند گوشی است. فاصله دکمه ها در مدل ههای دکمه ای مناسب بوده و راحتی استفاده از آن را به همراه دارد‌؛ همچنين از خصوصيات بارز اين گوشی ها، می توان به دارابودن گواهي IP67 و مقاوم بودنش در برابر ضربه و آب و مايعات مختلف و گردوخاک، فشار، شوک و مواد شيميايي اشاره كرد. نمایشگر از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوري‌ TFT‌ بهره گرفته شده است؛  براي گوشی RugGear باتری ليتيوم‌-يوني در نظر گرفته شده است.

تعمیرات گوشی راگ گیر

گوشی های تلفن همراه در هر مدلی که عرضه می شوند با هر نوع امکانات دارای طراحی و برنامه نویسی ای خاص خود هستند که بر اساس آن برد آن طراحی شده است و کار می کند. برد اصلی گوشی های تلفن همراه دارای اجزای مختلفی می باشند که هر یک مسئولیتی را بر عهده دارند و در صورتی که کوچکترین خللی وارد شود و به خوبی کار نکند کارکرد کلی از بین خواهد رفت. هر برد اصلی دارای مقاومت، که وظیفه آن محدود کردن جریان ورودی است، خازن که وظیفه ذخیره انرژی الکتریکی برای کارکرد بخش های دیگر را برعهده دارد، سی پی یو که وظیفه پردازش را برعهده دارد و بسیاری قطعات دیگر تشکیل شده است. یک گوشی برای کار کردن نیاز به باتری دارد. صفحه نمایش گوشی ها از نوع LCD است. برخی گوشی ها داری صفحه کلید هستند و برخی از قابلیت تاچ یا صفحه لمسی برخوردارند که در اثر برخورد انگشت ما به صفحه، حسگرهای گرمایی آن این برخورد گرمای دست را به پالس الکتریکی تبدیل کرده باعث انجام عملیاتی که مد نظر ماست می شود.

خرابی های تلفن همراه راگ گیر:

گوشی های تلفن همراه به دلایل مختلفی با مشکلات و خرابی هایی رو به رو می شوند. این عوامل ممکن است ناشی از خطای شخص باشد یا عوامل خارج از کنترل. برخی مشکلات گوشی های تلفن همراه را می توان به این صورت عنوان کرد: عمده مشکلات گوشی های تلفن همراه می تواند مربوط به باتری آن باشد. باتری گوشی یکی از مهمترین اجزای گوشی است. زیرا در صورتی که شارژ گوشی تمام شود از گوشی نمی توان استفاده کرد. بنابراین باتری خوب داشتن که بتواند به خوبی شارژ را نگه دارد و مدت آن طولانی باشد یکی از خواسته های کاربر می باشد. برخی از باتری ها بعد از مدتی عمر مفید خود را از دست می دهد و شارژ را به خوبی در خود نگه نمی دارند و یا به خوبی شارژ نمی شوند البته قبل از آن باید سیم شارژر را بررسی کرد که آیا درست کار می کند یا خیر. برخی باتری ها موقع کار خیلی داغ می کنند و این به بقیه اجزای گوشی آسیب می رساند برای مثال ممکن است قطعات مدار داخلی را خراب کنند و به این ترتیب این قطعات نتوانند کار خود را به خوبی انجام بدهند. در چنین شرایطی بهتر است بررسی شود مشکل از کجاست تا اگر نیاز باشد باتری تعویض شود. گاهی صفحه تاچ گوشی دیر عمل می کند و موقع کار کردن صفحه لرزش دارد و خارج از کنترل ما می شود. در چنین شرایطی احتمالا نیاز به تعویض تاچ گوشی خواهد بود. گاهی در مورد گوشی هایی که صفحه کلید دارند دکمه ها خوب کار نمی کنند که ممکن است برد آن کثیف شده باشد که باید متخصص ببیند و بر طرف کند. و بسیاری مشکلات و خرابی های دیگر که باید توسط متخصص بررسی و عیب یابی و رفع شود.

در صورت بروز خرابی در گوشی خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی راگ گیر