تعمیرات گوشی فوتوس

همانطور که می دانیم یکی از ویژگی هایی که انسان را از دیگر موجودات زنده مجزا کرده است ارتباط او با هم نوع و گفتمان است. این ارتباط به قدری برای بشر مهم بوده و هست که راه های بسیاری را برای آن از ابتدا تا به امروز ابداع کرده است. ارسال پیام با استفاده از دود آتش و کبوتر گرفته تا شکل پیشرفته امروزی که حتی می توان به صورت هلوگرافیک خود شخص در جایی که حضوری فیزیکی ندارد نمایش داده شود. ارتباط بین هم نوع به قدری مهم بوده برای بشر که همان طور که امروزه می بینیم پیشرفته ترین تکنولوژی ها در این زمینه به کار گرفته می شود و همچنان در حال توسعه است.

اگر افراد در مکان هایی بودند که فاصله آن ها از هم دور بود راه های ارتباطی با استفاده از نامه نگاری، استفاده از کبوتر، چاپار و … بود که این خود زمان زیادی را می گرفت تا پیام به دست شخص مورد نظر برسد و بعضأ برخی به حدی دیر به دست صاحب پیام می رسید که عملا کاری نمی شد انجام داد. رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی و همگامی این دو در کنار هم باعث به وجود آمدن اولین لوازم الکترونیکی ارتباطی شد و با استفاده از آن توانستند پیام ها را سریعأ مخابره کنند. تلگراف را می توان اولین پیام رسان دانست که با استفاده از کدهای خط و نقطه و کد مورس پیام ها را مخابره می کردند.تعمیرات گوشی

تلفن به شکل امروزی که از آن استفاده می کنیم وجود نداشت و اولین بار توسط الکساندر گراهامبل اختراع شد و اولین پیام صوتی مخابره شد. استفاده از تلفن در ابتدای امر در دسترس همگان نبود و فقط مراکز و افراد خاص از آن می توانستند استفاده کنند. محدودیت هایی هم که این دستگاه داشت باعث شد که در ابتدا در اختیار همه قرار نگیرد. بعده ها با دستیابی به امکانات بیشتر استفاده از این دستگاه گسترش یافت و در بین مردم بیشتر رواج یافت. حتی مراکزی هم به وجود آمد که در صورتی که در منطقه ای امکان برقراری و دریافت تلفن میسر نبود بتوانند با تعیین یک مکان و قرار دادن چندین تلفن در آن مکان بقیه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. تلفن های همگانی یا عمومی نیز در سطح شهر قرار داده شد تا اگر نیاز به تماس تلفنی بود شخص بتواند از آن استفاده کنند. شاید بتوان گفت این تلفن های عمومی شکل اولیه گوشی های تلفن همراه بودند که افراد می توانستند خارج از مکان خاصی تماس داشته باشند.

استفاده از تلفن به حدی قدرت یافت و فراگیر شد که نیاز به وجود اینکه هر شخصی تلفن مخصوص به خود را داشته باشد ایجاد شد. بعد از مطالعات بسیار اولین گوشی های تلفن همراه توسط شرکت موتورولا ساخته شد. این نسل از تلفن هم در ابتدای کار خود در دسترس همگان قرار نداشت اما همان طور که در حال حاضر می بینیم برخی از افراد بیش از یک گوشی تلفن همراه در دست خود دارند و حتی کودکان نیز از آن استفاده می کنند. ساختار و برنامه عملکردی گوشی های تلفن همراه به گونه ای است که متناسب با نوع کاری که کاربر نیاز دارد تعریف می شود و هر شخصی می تواند هر نوع گوشی را در دسترس خود داشته باشد. حتی در زمینه تولید گوشی های تلفن همراه قشر ضعیف جامعه نیز در نظر گرفته شده اند تا افراد با بضاعت اندک هم بتوانند از گوشی استفاده کنند که در حد خود معقول و قابل استفاده باشد و بتواند از امکانات آن استفاده کند. گوشی های تلفن همراه همانطور که گفته شد انواع و مدل های مختلفی دارد از ساده ترین نوع آن که فقط امکان تماس و ارسال پیام را دارد تا مدل های هوشمند که با استفاده از آن می تواند کارهای ساده ای مانند جست و جو در اینترنت، چک کردن ایمیل، ویرایش عکس، گوش دادن به موسیقی ، دیدن فیلم و اجرای برخی برنامه ها را انجام داد.

شرکت های تولید کننده گوشی تلفن همراه بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که انواع گوشی های تلفن همراه با قابلیت های مختلفی را تولید می کنند و هر کدام بازار منطقه ای را تحت کنترل خود دارند. شرکت های به نام بسیاری وجود دارند که در سطح جهانی کار می کنند و برخی فقط در منطقه ای خاص فعالیت دارند. بنابراین برای ما ممکن است چندان شناخته شده نباشد. مانند سری گوشی های تلفن همراه فوتوس.تعمیرات تلفن همراه

خرابی های گوشی تلفن همراه فوتوس 

گوشی های تلفن همراه از هر نوع و مدل و با هر نوع امکاناتی که باشند تا زمانی که به درستی و بر اساس نحوه عملکردی که توصیه شده است کار نشود با خرابی و اختلال مواجه می شود. خرابی های گوشی تلفن همراه می تواند به صورت نرم افزاری باشد و یا سخت افزاری. می تواند خود شخص مسئول خرابی باشد و یا به علل مختلف برای آن مشکل پیش آمده باشد. برای مثال ممکن است گوشی تلفن فرد ار ارتفاعی افتاده باشد که به احتمال زیاد صفحه نمایش آن ممکن است آسیب ببیند که باید برسی شود که آیا قابل تعمیر است یا باید تعویض شود چون در برخی موارد پنل تاچ علارغم اینکه صفحه ترک برداشته همچنان کار می کند. ممکن است در اثر این ضربه برخی از کلیدها (دکمه ها) ی گوشی جدا شود که نیاز به استفاده از صفحه کلید جدید است. مشکلات و خرابی مربوط به باتری گوشی از رایج ترین موارد است چرا که کل انرژی دستگاه برای کارکرد اجزا توسط باتری تأمین می شود و اگر باتری با مشکل مواجه شود مسلمأ بقیه اجزا کارکردی درست نخواهند داشت. از طرفی داغ شدن باتری خود می تواند به برد گوشی و قطعات آن آسیب برساند چون برد گوشی تلفن همراه کوچک و حساس است و قطعات موجود در آن نیز بسیار ریز هستند. مشکلات بسیاری برای گوشی های تلفن همراه ممکن است به وجود آید که نسان از عدم کارکرد درست آن است.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل (گوشی تلفن همراه) مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید، توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس» تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی فوتوس