تعمیرات گوشی هوآوی

شرکت فناوری هوآوی شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چین قرار دارد. هوآوِی بزرگ‌ترین شرکت ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است. از محصولات این شرکت می توان به گوشی و تبلت، اسپیکر بلوتوثی و … اشاره نمود که گوشی های تلفن همراه آن شناخته شده تر می باشد.

هر گوشی تلفن همراه از بلوک هایی تشکیل شده که هر کدام شامل بخش هایی است که وظایفی را بر عهده دارند تا موبایل یا همان تلفن همراه بتواند کارکرد خود را داشته باشد. بلوک AF: این بلوک شامل قطعاتی همچون آی سی Audio (صوت) (و وظیفه اصلی آن تبدیل اطلاعات دیجیتال به انالوگ و بلعکس می باشد.)، بلندگو و میکروفون می باشد. بلوک Base Band این بلوک شامل واحد هایی همچون واحد MCU، واحد UI و واحد منبع تغذیه و شارژینگ می باشد. قطعات متعلق به این بلوک معمولا در قسمت میانی برد گوشی به پایین یافت می شوند، مثل: آی سی CPU، آی سی های حافظه ای، آی سی پاور و آی سی شارژ، آی سی بلوتوث و آی سی رادیو FM. 

موبایل یک وسیله الکترونیکی می باشد و در استفاده از آن باید برخی نکات را رعایت کرد تا با مشکل و خرابی مواجه نشد، برای مثال مدت زیادی در شارژ نباشد، از ضربه های شدید جلوگیری شود، در محیط مرطوب نباشد و … اما در هر صورت ممکن است گاهی با مشکلاتی مواجه شود.

مشکلات و خرابی ها:

همانطور که در بالا اشاره شد دستگاه گوشی تلفن همراه دارای اجزای مختلفی است که روی برد الکترونیک آن سوار شده است و بر اساس آن عمل می کند و قسمت های سخت افزاری دیگری مانند پنل صفحه نمایش که از جنس LCD یا LED می باشد، پورتها ورودی و خروجی، باتری و … می باشد. مشکل در هر کدام از این اجزا عملکرد را مختل می کند. علاوه بر سخت افزار، برخی برنامه های آن یا بخش نرم افزاری آن نیز اگر با اختلال همراه باشد احتمال آسیب رساندن به ساختار کلی گوشی را نیز به همراه خواهند داشت. در صورت بروز خرابی و یا عدم کارکرد سیستم گوشی تلفن همراه خود با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا به آدرس زیر مراجعه نمایید تا توسط متخصصین تعمیرکار موبایل این مرکز مورد بررسی و عیب یابی قرار گیرد.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی هوآوی