تعمیرات گوشی شیائومی

تلفن را می توان یکی از بهترین اختراعات بشر دانست. ارتباط داشتن با هم یکی از نیاز اجتماع است و از دیر باز روش های گوناگونی برای اطلاع رسانی و آگاه ساخت استفاده می شد. امروزه با به وجود آمدن راه های ارتباطی مختلف و پر سرعت از این نظر بشر در راحتی خوبی به سر می برد. تلفن ها در ابتدا به گونه ای بود که قابل حمل نبوده ولی امروزه علاوه بر اینکه در متازل تلفن های بی سیم وجود دارد لوازمی برای ارتباط در خارج از محیط خانه نیز تولید شده اند که به خوبی میشناسیم.

موبایل یا تلفن همراه یا گوشی نام هایی است که به این وسیله قابل حمل اطلاق می شود. امروزه از گوشی های موبایل بر خلاف گذشته که تنها امکان تماس صوتی و ارسال پیامک داشت کارهای بیشماری را می توان انجام. البته این موضوع به نوع گوشی ای که استفاده می کنیم بستگی دارد. برخی قابلیت های بسیار بالا دارند مانند اتصال به اینترنت، ویرایش تصاویر و تنظیم صوت و ویدئو، اجرای اپلیکیشنهای مختلف، اجرای برخی نرم افزارها و … به گونه ای که می توان گفت حداکثر کارهایی که شخص می تواند با استفاده از سیستم رایانه انجام دهد با آن انجام می دهد. برخی دیگر نه و کمترین قابلیت را که همان ارسال پیام کوتاه و برقراری تماس صوتی است را دارد.

مشکلات و خرابی ها:

این وسیله پر کاربرد به دلیل استفاده طولانی مدت در طول روز اگر به خوبی مراقبت و رسیدگی نشود با مشکلاتی در کارکرد خود مواجه می شود. مشکلات رایجی که می توان نام برد مانند، شارژ را به خوبی نگه نمی دارد و به اصطلاح زود خالی می شود یا فرآیند شارژ با مدت زمان طولانی انجام می شود. گوشی در حین استفاده از برنامه ها هنگ می کند و کار نمی کند یا خاموش می شود. دکمه ها خراب شده اند و یا کار نمی کنند و یا دیر عمل می کنند یا باید به فشار دادن زیاد آنها را اجرا کرد که در این مواقع ممکن است برد آن کثیف شده باشد و باید تمیز شود. سرعت پاسخ دهی پایین صفحه نمایش از دیگر مشکلات است. عدم اتصال به اینترنت، نخواندن سیم کارت، داغ شدن باتری و بسیاری موارد دیگر که نشان دهنده عدم کارکرد درست دستگاه گوشی شماست.

مجتمع فنی ملی پایتخت با داشتن کادر محرب و کارآزموده در زمینه آموزش تعمیرات و تعمیرات موبایل یکی از صاحب نامان در این حیطه می باشد. در این مرکز تعمیرات تخصصی انواع مدل های گوشی های شیائومی ، سری های Redmi ، Mi و … توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام می شود. استفاده از آخرین و به روز ترین لوازم تست و تعمیر و استفاده از قطعات اصل در تعمیر دستگاه از امتیازهای این مرکز می باشد که محتمع فنی تعمیر گوشی را نسبت به دیگر مراکز برتری داده است. در صورت بروز خرابی در سیستم موبایل خود با واحد تعمیرات مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا به محل مراجعه نمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

آدرس»تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی شیائومی