تعمیرات گوشی تی پی لینک

تلفن همراه از جمله وسایلی است که راحتی بسیاری از ما را در زندگی روزمره افزایش داده است. در این مورد تقریبا هیچ اختلاف نظری وجود ندارد چرا که بیشتر کارهایی که در گذشته نیاز بود زمان بسیاری برای آن صرف شود تا انجام شود با زدن چند دکمه انجام می شود. تلفن همراه یکی از بهترین وسایل ارتباطی در هر زمان و در هر مکانی است. امروزه دیگر کسی نیست که ضرورت وجود تلفن همراه را نفی و انکار کند. حتی کودکان نیز از این وسیله استفاده می کنند که والدین باید خود آشنایی کامل با این وسیله و قابلیت های آن داشته باشند تا فرزند آن ها مطابق با سن و شرایط خود او از این وسیله و امکانات آن بهره ببرد. حداقل استفاده ای که می شود از تلفن همراه یا همان موبایل کرد تماس گرفتن می باشد که از آن طریق می توان در هر مکان و زمانی از احوال هم باخبر شد.

تعمیر گوشی

اما معنای لغوی موبایل چیست؟ بر اساس فرهنگستان معین، موبایل دستگاه تلفن قابل حمل بدون سیمی که با استفاده از امواج رادیویی، ارتباط تلفنی بین دو نقطه را برقرار سازد، تلفن همراه. این تعریفی است که از موبایل شده است. این وسیله کوچک در ابتدای ورود خود به زندگی ما چنین امکاناتی را همراه خود نداشت و فقط تعداد افراد کمی نیز از آن استفاده می کردند به خاطر محدودیت هایی که برای عرضه آن در سطح گسترده وجود داشت. اما امروزه گسترش و پیشرفت علم و امکانات باعث رشد این تکنولوژی در تمامی کره زمین شده است و افراد بیشتری از آن استفاده می کنند. کاربران این وسیله می توانند بر اساس نیاز خود نوع گوشی تلفن همراه خود را انتخاب کنند و از آن استفاده کنند. برخی به تماس ساده بسنده می کنند و برخی تمایل دارند از آخرین تکنولوژی این دستگاه استفاده کنند و از آن در جهت پیشبرد کارهای خود بهره ببرند. گوشی تلفن همراه که با شکل امروزی دیده می شوند را می توان فرزندان اولین نوع آن که توسط شرکت اپل تولید شد و به آیفون شهرت یافت نام برد. تعمیرات گوشیدر این مدل گوشی از صفحه کلید خبری نبود و تمامی اطلاعات از طریق صفحه تاچ وارد و هدایت و کنترل می شد. وقتی این مدل مورد استقبال قرار گرفت کم کم شرکت های دیگر در این زمینه وارد رقابت شدند و به خلاقیت دست زدند. این قبیل گوشی های هوشمند از این نظر مورد استقبال قرار گرفته اند که می توان با نصب نرم افزار و برنامه های خاصی روی آن برخی از کارهای روزانه و مدیریت بخشی از کارهای خود را با آن ها انجام داد و کار را برای کاربر آسان کرده است.

برای خرید گوشی تلفن همراه کافیست به بازار فروش گوشی های تلفن همراه مراجعه کنید و یا در وب سایت هایی که برای این منظور ساخته شدند سر بزنید. در آنجا حتمأ با انواع و اسم های و مدل های مختلفی رو به رو خواهید شد که هر کدام ویژگی های خاص و یا مشترکی دارند و شاید شما را سر درگم کند. بعضأ دنبال برندهای مشهور می روند و از آن استفاده می کنند. شرکت های تازه تأسیس دیگری هم وجود دارند که با قدرت وارد این عرصه شدند ولی هنوز آنچنان که باید در عرصه بین المللی جای خود را باز نکرده اند. مانند شرکت کن شین دا. از شرکت های دیگر می توان به شرکت تی پی-لینک اشاره نمود.

شرکت تی‌پی-لینک،  یک شرکت تولیدکننده ی محصولات شبکه‌های رایانه‌ای و موبایل می باشد که در سال ۱۹۹۶ میلادی در چین بنیانگذاری شده است. محصولات این شرکت شامل مسیر یاب، تجهیزات مخابراتی، سوئیچ شبکه، تجهیزات شبکه محلی بی‌سیم، مودم‌های ADSL و کارت شبکه می‌شود. تی‌پی‌لینک را به عنوان دارنده d بیشترین سهم بازار سوهو در جمهوری خلق چین می‌شناسند، و در حال تبدیل شدن به سومین برند تجهیزات شبکه در دنیا می‌باشد.

برند معروف و چینی تی‌پی-لینک (TP-LINK) که در تولید لوازم ارتباطی تبحر خاصی دارد، با معرفی برند نِفوس خود را به دنیای گوشی‌های همراه هم وارد کرده است. این شرکت با تولید سه گوشی با اندازه‌ها و مشخصات مختلف، می‌خواهد سهمی در بازار گوشی‌های همراه داشته باشددر  . نمایشگرهای این گوشی ها از نوع LCD می باشند و دارای فناوری IPS می باشند. صفحه تاچ این مدل گوشی ها تا ۴ لمس را به طور همزمان پاسخ می دهد. این محصولات با توجه به مجموعه سخت افزاری که برای آن تعریف شده است برای برخی بازی های  سبک و کوچک مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های این گوشی ها می توانبه قابلیت  دو سیم کارته بودنو استفاده از اینترنت پرسرعت نسل چهارم، بلوتوث و Wi-Fi اشاره کرد.

تعمیرات گوشی تی پی لینک

گوشی های تلفن همراه امروزی به دلیل قابلیت های بالایی که دارند و هر از گاهی نیز قابلیت های دیگری بر آنها افزوده می شود، مانند قابل تا شدن، نازکتر شدن و … نیاز به مراقبت بیشتری نیز دارند چرا که قطعات به کار رفته در آن ها بسیار حساس بوده و با کوچکترین ضربه ممکن است خراب شود. گوشی های امروزی می توان گفت اغلب از قابلیت اندروید استفاده می کنند تا دارای مزیت هایی مانند تنظیم نوع عملکرد سخت افزار، تغییر آسان محیط پردازشی، تغییر هسته اندرویدی، کنترل میزان مصرف باتری، اضافه کردن کد نویسی و ارزان بود قیمت نسبت به آیفون معرفی کرد. یکی از معایب گوشی های اندرویدی را می توان به امنیت پایین و نفوذ راحت بد افزارها یا همان ویروس ها به اطلاعات دانست. اندروید به دلیل باز بودن منبع (open source) برنامه نویسی به راحتی قابل شکست است و در برابر حفاظت از اطلاعات به راحتی شکست می خورد. از دیگر معایب اندروید می توان به هنگی یا قفل کردن ناگهانی نام برد که علت آن استفاده بیش از حد توان گوشی اندرویدی می باشد.

خرابی های گوشی های تی پی-لینک:

خرابی های گوشی تلفن همراه بر اساس نوع و مدلی که دارند ممکن است متفائت باشند و یا در برخی مشکلات مشترک باشند. این مشکلات و خرابی ها می توان مربوط به سخت افزار گوشی باشد و یا نرم افزار آن که باید به متخصص مربوطه سپرده شود تا با ابزار پیشرفته و به روز به عیب یابی و رفع آن بپردازد. این مشکلات می تواند ناشی از خرابی و اختلال در برد اصلی گوشی باشد، یا صفحه تاچ گوشی به خوبی عمل نکند که باید تعویض شود و نوع مخصوص به آن استفاده شود. بروز خرابی در باتری می تواند عمده عامل خرابی ها در گوشی باشد. مشکلاتی در مورد آنتن دهی، هنگ کردن گوشی به هنگام استفاده از برنامه ها، قطع شدن و خاموش شدن گوشی در هنگام مکالمه، وجود ویروس در گوشی و بسیاری موارد دیگر که حاکی از عدم کارکرد درست وسیله می باشد.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل دستگاه شما اقدام شود.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی تی پی لینک