تعمیرات گوشی فلای

در زندگی ما ابزارهای مهمی که همواره به آن ها نیاز داریم و جز ضروریات زندگی ما شده اند بسیار هستند. شاید در بدو ورود این ابزار از اهمیت آن چندان اطلاع نداشتیم ولی زمانی که نیازمند شدیم متوجه اهمیت آن می شویم. می توان به دستگاه های اطلاع رسانی و برنامه های رسانه جمعی اشاره کرد که با اطلاع رسانی سریع در جهت آگاهی مردم در مورد موضوعی اقدام می کنند. از جمله لوازم ارتباطی می توان به گوشی های تلفن همراه اشاره کرد که طی چند سال گذشته روند سریع رو به رشدی را داشته است و با استفاده از آن و امکاناتی که در  اختیار ما قرار می دهند آگاهی بالاتر رفته است.

موبایل و اطلاع رسانی

گوشی های تلفن همراه انواع مختلفی دارند و بر حسب کارکردی که دارند و نیاز کاربر به مدل های مختلفی دسته بندی می شوند و بعضأ برای افراد و مشاغل خاص هم گوشی های مخصوص به خودشان وجود دارد. اما گوشی های هوشمند امروزه طرفداران بسیاری دارند چرا که با نصب برنامه و نرم افزار روی آن ها امکانات بسیاری را در اختیار ما قرار می دهند و می توانیم برای مثال استودیوی موسیقی یا فیلم سازی قابل حملی برای خودمان داشته باشیم و با استفاده از آن به تدوین عکس و فیلم و ساخت موسیقی بپردازیم.

قابلیت اتصال به اینترنت در دنیای امروزه که تقریبأ اکثر امکانات در بستر نت هست از مشخصات مهمی هست که هر گوشی هوشمند باید داشته باشد و به همین خاطر هوشمند نامیده می شود. انواع برندهای گوشی های تلفن همراه در بازار وجود دارند که بسیار مشهور هستند و می توانیم از بین آن ها به موارد شناخته شده سامسونگ، سونی، اپل و … اشاره کنیم که انواع مختلفب ار مدل های گوشی های تلفن همراه را شامل می شوند و پوشش می دهند.

نحوه کار گوشی های تلفن همراه به صورت کلی مشابه هم هستند و فقط به خاطر نوع برنامه نویسی خاصی که در برخی گوشی ها به منظور نوع کارکردی که دارند تفاوت وجود دارد و در ظاهر آن ها هم تفاوتی وجود دارد. اگر به صورت کلی بخواهیم نحوه کارکرد گوشی های تلفن همراه را بیان کنیم می توانیم به این صورت بیان کنیم که:  یک دستگاه موبایل یا تلفن همراه همان گونه که از نامش پیداست یک تلفن قابل حمل است که می تواند از طریق یک ارتباط دهنده ی رادیویی، حین حضور و حرکت کاربر در محدوده ی تحت پوشش سرویس دهنده ی تلفن همراه، به برقراری و دریافت تماس های تلفنی بپردازد. به عبارت دیگر تلفن همراه ما از طریق یک ارتباط رادیویی به سیستم های سوئیچینگ اپراتور تلفن همراه متصل می شود که ارتباط ما با شبکه ی تلفن عمومی را برقرار می کنند.

گوشی های تلفن همراه امروزی بر اساس معماری شبکه ی سلولی یا Cellular Network کار می کنند. شبکه ی سلولی یا همان شبکه ی موبایل، به شبکه ای ارتباطی گفته می شود که آخرین لینک ارتباطی آن (یعنی با دستگاه گوشی تلفن همراه) بی سیم است.موبایل و ارتباطات به بیان دیگر در شبکه ی موبایل بر خلاف شبکه ی تلفن ثابت، ارتباط نهایی به جای کابل از طریق امواج رادیویی برقرار می شود. باید در نظر داشته باشیم که فضای فرکانسی اختصاص داده شده به ارتباطات تلفن همراه، طیف فرکانسی مشخصی را شامل می شود که اساساً یک منبع محدود به شمار می رود. این محدودیت از لحاظ فرکانس و در نتیجه توان یا برد هر فرکانس نیز با محدودیت هایی همراه است که در حالت عادی استفاده ی این همه کاربر از این فضا را غیر ممکن می کند. از همین رو شبکه ی سراسری موبایل، با کمی همپوشانی به محدوده های مشخص جغرافیایی به نام سلول تقسیم می شود که هر یک توسط حداقل یک دستگاه ترانسیور یا همان فرستنده و گیرنده ی ثابت پشتیبانی می شوند. همین ایستگاه ثابت یا BTS است که پوشش لازم برای برقراری ارتباطات صوت، دیتا و غیره را در محدوده ی سلول خود فراهم می کند. از زمان پیدایش سیستم ارتباطی سلولی تا کنون، در اساس معماری آن تغییر چندانی رخ نداده است. با این تفاسیر به اینجا می رسیم که پوشش سراسری تلفن های همراه در یک محدوده ی وسیع جغرافیایی مثل یک شهر، از کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی سلول (با یک یا چند ایستگاه ثابت در هر یک) شکل می گیرد که هر کدام شعاع مشخصی را تحت پوشش خود قرار می دهند.

همان طوری که گفته شد گوشی های تلفن همراه بسیاری در بازار وجود دارند که یا بسیار شناخته شده هستند و یا به تازگی در حال شناخته شدن هستند. از جمله این گوشی های تلفن همراه می توان به گوشی های تلفن همراه فلای اشاره کرد. دفتر مرکزی شرکت گوشی های تلفن همراه فلای در انگلیس و محصولاتش به منظور عرضه به کشورهای آسیایی طراحی و ساخته می‌شوند. طی سال‌های اخیر، محصولات برند Fly در بازارهای بزرگ اروپایی، روسیه، اوکراین، ترکیه، کشورهای آفریقایی و همچنین بازارهای حوزه خلیج‌ فارس عرضه شده است. با توجه به قیمت مناسب و ارزش خرید بالای محصولات Fly، در بازارهایی مثل روسیه، بعد از سامسونگ بیشترین سهم بازار فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. بر طبق ادعای شرکت فلای، مدل گوشی فلای بلید باریک‌ترین گوشی هوشمند تولید شده در دنیاست. نمایشگری ۴٫۸ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل و تراکم ۳۰۶ پیکسل بر هر اینچ برای فلای بلید در نظر گرفته شده است. این گوشی از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات گوشی فلای

خرابی های گوشی تلفن همراه فلای

هر نوع وسیله الکترونیکی همان طور که می دانیم بعد از مدتی استفاده با خرابی ممکن است رو به رو شود که این خرابی یا به علت استفاده نادرست ما بوده یا بروز مشکلات سهوی یا ممکن است خرابی مربوط به گذر عمر مفید دستگاه باشد. به هرحال در بیشتر مواقع این خرابی ها قابل تعمیر و رفع شدن هستند و برخی از آن ها خیر. گوشی های تلفن همراه هم به خاطر اینکه از جمله لوازم پر کاربرد هستند بنابراین با مشکلاتی در کارکرد خود ممکن است مواجه شوند. این مشکلات می تواند مربوط به نرم افزار باشد مانند اجرا نشدن برنامه ها، ویروسی شدن، هنگ کردن حین کار و … و یا ممکن است مربوط به سخت افزار باشند مانند خراب شدن باتری که شامل خالی شدن زود باتری، داغ شدن و … باشد. ممکن است تاچ گوشی به خوبی کار نکند و دیر عمل کند و باید در چنین شرایطی تعویض شود. و بسیاری مشکلات دیگر که کارکرد گوشی را مختل می کند.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل (گوشی تلفن همراه) مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس» تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی فلای