تعمیرات گوشی اپل

گوشی های تلفن همراه امروزه گویی جز جدایی ناپذیر از زندگی انسان شده است. تقریباً تمامی افرادی که دارای گوشی های هوشمند هستند کارهار روزمره خود را از طریق آن انجام داده به گونه ای که بدون صرف هزینه و زمان رفت و آمد برای مثال رفتن به بانک برای انجام امور بانکی که شخص نیازی به حضور فیزیکی ندارد جلوگیری می شود به سبب وجود اپلیکیشن هایی است که روی گوشی نصب است.

استقبال از چنین گوشی های تلفن همراهی که برخی کارهای روزمره را برای کاربران آسان تر نموده است رو به گسترش است و شرکت های گوناگونی از این بازار تقاضا استفاده نموده و با هم در جهت کسب رضایت رقابت می کنند و شاید بتوان گفت روزانه امکانات مختلفی جهت کارایی بهتر ایجاد و به گوشی ها چه از نظر سخت افزاری و چه نرم افزاری افزوده می شود. مسلماً چنین دستگاه پیشرفته ای دارای اجزای پیچیده تر و بیشتری خواهد بود و قطعات الکترونیکی بسیاری در آن به کار رفته است تا کارایی لازم را داشته باشد. برای مثال برخی از اجزای مهم عبارتند از صفحه نمایش که دو تکنولوژی اصلی برای صفحات نمایش وجود دارند: LCD و LED. تکنولوژی LCD با عنوان نمایشگر کریستال مایع شناخته شده و البته امروز نسل جدیدی از آن با عنوان IPS نیز شناخته می‌شود که مشکلات زاویه دید پنل‌های ارزان قیمت LCD رفع شده است. در طرفی دیگر، LED به معنی دیود گسیل نور و یا نسل پیشرفته‌تر آن، AMOLED به معنی ماتریس فعال آلی دیود گسیل نور قرار دارد. گوشی های هوشمند را می توان نوعی کامپیوتر تلقی کرد و از طرفی تمامی کامپیوترها به یک واحد پردازش مرکزی (CPU) برای اجرای نرم افزار نیاز دارند. چون پردازنده نمی‌تواند به تنهایی جوابگوی تمامی فرآیندها باشد، اهمیت دیگر قطعات سخت افزاری موبایل برای اعمال گرافیکی، ارتباطات بدون سیم و موبایلی و همچنین دیگر موارد مشخص می‌شود. تمامی این قطعات بر روی یک تراشه تکی با نام (SoC = System-on-a-Chip) سوار می‌شوند. GPU واحد پردازش گرافیکی هم از دیگر اجزای سخت افزاری مهم در گوشی ها می باشد. و بسیاری اجزای دیگر. 

برند اپل از جمله برندهای نام آشنا برای کل دنیا در مورد گوشی تلفن همراه می باشد که کاربران خاص خود را دارد و استقبال بسیاری شده است از آن. این مدل گوشی به اسم آیفون iphone شناخته می شود و مدل های مختلفی از آن سالانه روانه بازار می شود.

مشکلات و خرابی ها:

گوشی هر چقدر پیشرفته تر باشد اگر به خوبی و طبق اصول استفاده نشود مشکلات و خرابی های بیشتری خواهد داشت. البته برخی از این خرابی ها از ابتدا در کارخانه تولیدی همراه با دستگاه بوده و باید باز پس فرستاده شود ولی برخی دیگر در حین استفاده ایجاد می شود. مشکلات مربوط به عدم اجرای برنامه های نرم افزاری گوشی، کندی صفحه نمایش لمسی، خود به خودی خاموش شدن، عدم اتصال به اینترنت، نخواند سیم کارت، مشکلات مربوط به حافظه داخلی، نخواند اطلاعات RAM، و بسیاری موارد دیگر که نشان از کارکرد درست آن ندارد.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا به صورت حضوری مراجعه نمایید. این مرکز با داشتن متخصصین متبحر در زمینه تعمیرات موبایل و استفاده از امکانات و ابزارهای به روز و استفاده از قطعات اصل در تعمیر دستگاه ها در بین تمامی مراکز تعمیراتی شناخته شده است.

 تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس»تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی اپل