تعمیرات گوشی بلک بری

بلک‌بری نیز از نام های تجاری تولید کنند گوشی های تلفن همراه هوشمند می باشد که توسط شرکتی به همین نام از سال ۱۹۹۹ اداره می‌شود و ساخت کشور آمریکا است. بلک‌بری دارای کتابچه نشانی‌ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای در دست اقدام است.  بلک‌بری در ابتدا به دلیل داشتن امکانات فرستادن و دریافت نامه‌های الکترونیکی (ایمیل) در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود. بلک‌بری دارای توانایی‌ها و امکاناتی است که در دیگر تلفن‌های همراه موجود نمی‌باشد. در حال حاضر این گوشی در ایران کاربران زیادی ندارد.

یکی از ویژگی ها جالب این دستگاه این است که برخی از مدل های آن صفحه لمسی و دکمه (کیبورد) را همراه هم دارد. ما بیشتر ظاهر گوشی را می بینیم ولی از اجزای داخلی آن چندان مطلع نیستیم. برخی از مهمترین این اجزا شامل این موارد هستند: صفحه نمایش، باتری، چیپ ست‌ها، CPU، پردازنده گرافیکی، MMU، کش L1 و L2 ، پردازنده صفحه نمایش و پردازنده ویدیو، مموری و حافظه، اتصالات، مودم‌ها، دوربین و پردازشگر سیگنال‌های عکس، صدا، DSP & DAC، بلندگو و می باشد که کوچکترین خرابی در هرکدام منجر به عدم کارایی درست دستگاه خواهد شد.

مشکلات و خرابی ها:

از جمله مشکلات و خرابی هایی که برای گوشی بلک بری در طول مدت استفاده آن ممکن است با آن رو به رو شود می توان به این موارد اشاره نمود. وجود مشکل در بلوتوث آن، پرش صفحه نمایش، عدم کارکرد تاچ و ویبره، عدم کارکرد USB،  عدم خواندن سیم کارت، مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه موبایل و مشکلات دیگر. در صورت بروز خرابی در گوشی خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس یا مراجعه فرمایید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

آدرس »
تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی بلک بری