تعمیرات گوشی دیمو

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که گوشی تلفن همراه خود را لحظه ای از خود دور نمی کنید یا شاید از آن دست افرادی باشید که حتی زمانی هم که به بیرون از خانه می روید گوشی تلفن همراه خود را با خود نمی برید و برایتان اهمیت نداره که پیش شما باشد. در هر صورت می توانیم بگوییم زندگی ما به نوعی به این دستگاه کوچک وابسته است و بعضأ مواقعی پیش می آید که متوجه نیاز وجود آن می شوید.

کسانی که بسیار از گوشی تلفن همراه استفاده می کنند چند دسته هستند. برخی با استفاده از آن کارهای خود را انجام می دهند و نیاز دارند که مدام با افراد مختلف در تماس باشند و از طریق آن کار روزانه خود را انجام دهند برای مثال رانندگان تاکسی اینترنتی، کسانی که در بازار بورس و معاملات کار می کنندو موارد دیگر که البته این استفاده بیش از حد از گوشی تلفن همراه به دلیل قرار گیری در معرض امواج مایکروویو بسیار برای شخص مضر بوده و سلامتی او را به خطر خواهد انداخت. حتمأ شما هم ماجرای پخته شدن تخم مرغ ها هنگام روشن شدن گوشی های تلفن همراه را شنیده اید. موبایل و سلامتیدر عکس‌هایی که با استفاده از دوربین‌های حساس حرارتی گرفته شده است، دیده می شود که یک تخم مرغ را در مقابل یک موبایل روشن در حال صحبت کردن گذاشتند و پس از گذشت یک ساعت، تقریباً نیمی از آن سفت شده بود، زیرا عملکرد امواج مایکرویو موبایل مانند امواج مایكروویو‌هایی هست که در خانه برای گرم کردن و طبخ غذا استفاده می شود. با مشاهده این آزمایش به خوبی می توان به عمق این فاجعه و مضرات امواج موبایل برای سلامتی انسان پی برد. ببینید که این امواج با تخم مرغ چه کرد، همین کار را با سلول‌های مغز ما می‌کند.

اما هر وسیله ای خوبی و بدی خودش را دارد و بستگی به ما دارد که چگونه از آن استفاده کنیم. گوشی تلفن همراه یا همان موبایل نیز در کنار مضراتی که دارد ویژگی های مثبتی نیز دارد. مهمترین مزیت آن را می توان امکان ارتباط با دیگران در هر جایی باشد که بدون محدود بودن به مکان خاصی (البته در صورت تحت پوشش شبکه بودن) با دیگران ارتباط داشت. ارتباط با دیگران و امکان اتصال به اینترنت باعث بالارفتن سطح آگاهی نسبت موضوعات مختلف و اتفاقات جهانی می شود. استفاده از آن در مواقع اضطراری را می توان یکی از فواید مهم آن دانست چرا که تصور کنید حادثه ای رخ داده باشد و نیاز باشد برای مثال اگر تصادفی هست به فرد مصدوم امداد رسانی شود ولی ما نمی توانیم شخص را حرکت بدهیم. در این مواقع می توانیم با برقراری تماس با اورژانس او را از خطر احتمالی مرگ نجات دهیم و بسیاری موارد دیگر از این دست.

گوشی های تلفن همراه امروزی مسیری نسبتأ طولانی را پیموده اند تا به این شکل امروزی در دسترس ما قرار بگیرند. گوشی های تلفن همراه در ابتدا بسیار ساده بودند و امکانات کمی در اختیار ما قرار می دادند اما گوشی های امروزی امکانات بسیاری دارند و تقریبأ بسیاری از کارها را می شود با آن انجام داد. مدل های بسیاری از گوشی های تلفن همراه در بازار وجود دارند که بنابر سلیقه خودمان می توانیم یکی از آن ها را انتخاب کنیم و البته مهمترین نکته این است که باید ببنیم به چه منظور و کاری می خواهیم از آن استفاده کنیم. آخرین مدل گوشیمدل های شناخته شده برای ما در بازار زیاد هستند و زمانی که مدلی که نامش را کمتر شنیده ایم برای ما معرفی می شود نسبت به آن گارد می گیریم و کمی شک داریم. ولی در بسیاری مواقع این قبیل گوشی های تلفن همراه بسیار خوب کار می کنند و می توانیم به آن ها اعتماد کنیم. یکی از این گوشی های تلفن همراه را می توان گوشی تلفن همراه دیمو نامید.

شرکت ارتباطات ایرانیان اروند با برند دیمو (DIMO) در سال ۱۳۹۰ با کمک و یاری جمعی از متخصصین تبلت و موبایل در شهرک صنعتی اهواز تاسیس گردید. فاز اول این کارخانه در اواخر سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید و محصولات خود را به بازار عرضه نمود. فاز دوم توسعه این شرکت در فروردین ۱۳۹۱ شامل خط تولید تمام اتوماتیک گوشی تلفن همراه آغاز به کار نمود در این بخش ها تلاش شده است از آخرین تجهیزات ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا بهره جسته و به عنوان اولین تولید کننده تبلت در ایران شناخته شود. تاکید مدیران شرکت نیز همواره بر رعایت کلیه اصول تولید و به روز بودن تولیدات و بالا بردن سطوح کیفی شرکت ارتباطات ایرانیان اروند که با نام تجاری DIMO عرضه می گردد بوده است. از دیگر محصولات شناخته شده این شرکت؛ تبلت اندروید، گوشی ساده،ساعت اندروید را می توان نام برد.

تعمیرات گوشی دیمو

مشکلات گوشی های تلفن همراه دیمو:

گوشی های تلفن همراه هم از جمله لوازمی هستند که چون در آن ها از قطعات الکترونیکی استفاده می شود و این قطعات بسیار کوچک و حساس هستند و باید به خوبی از آن مراقبت و نگه داری شود. اما هر دستگاهی عمر مفید خود را دارد و اگر به خوبی مراقبت نشود این عمر کاهش می یابد. از جمله مشکلات و خرابی هایی که برای گوشی های تلفن همراه ایجاد می شود مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری است. از عمده ایمن مشکلات می توان به مشکلات مربوط به بلوتوث، سیم کارت ، ویبره گوشی تلفن همراه، پرش صفحه نمایش، مشکلات مربط به باتری (شاید بتوان گفت ۸۰ درصد مشکلات مربوط به باتری است)، رسوب گرفتن برد گوشی تلفن همراه، مشکلات در صدای اسپیکر و کار نکردن یا قطع و وصل شدن آن در گوشی، هنگ کردن و ریست شدن گوشی، کار نکردن دوربین گوشی تلفن همراه، خوانده نشدن سیم کارت و کارت مموری و کار نکردن آن، عدم کارکرد صفحه تاچ گوشی تلفن همراه و بسیاری موارد دیگر که نشان دهنده این است که گوشی تلفن همراه ما با مشکل مواجه شده است و باید به یک متخصص متبحر سپرده شود تا عیب یابی و رفع شود.

در صورت بروز خرابی گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات گوشی تلفن همراه (موبایل) مجتمع فنی تعمیرگوشی مراجعه نمایید تا توسط متخخصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس» تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳

تعمیرات گوشی دیمو