تعمیرات گوشی ZTE

اگر نگاه کوتاهی به اطرافمان بیاندازیم متوجه می شویم که بیشتر لوازمی که امروزه استفاده می کنیم شاید تا ۱۰ سال گذشته هم وجود نداشته اند یا اگر در دسترس ما بوده اند به شکل امروزی نبوده است و پیشرفته شده است و نحوه کارکرد آن ها بعضأ بهبود یافته است. یکی از دستگاه هایی که ما از آن استفاده بسیار می کنیم و در این سال ها از زمانی که اختراع شد تا به امروز تغییرات بسیاری کرده است و همچنان بر این روند پیش می رود گوشی های تلفن همراه می باشد. گوشی های تلفن همراه که با نام موبایل در بین افراد شناخته می شود امروزه به ابزاری پر کاربرد تبدیل شده است و از جمله ابزار ضروری و مفید محسوب می شود.

تعمیر گوشی تلفن همراه

گوشی های تلفن همراه در مدل ها و انواع اقسام رنگ ها و اندازه با قابلیت های مختلف توسط شرکت های بسیاری که در این زمینه فعالیت دارند تولید می شوند و این شرکت ها در صدد به روز رسانی تولیدات خود برای رفع نیازهای کاربر خود می باشند تا بتوانند نظر او را جلب کنند. علاوه بر تولید گوشی های تلفن همراه گجت ها یا لوازم حانبی بسیاری نیز برای برخی گوشی ها که به گوشی هوشمند معروف هستند ساخته می شوند که کارکردن با آنها بعضأ کار با خود گوشی را کمتر می کند و شما به راحتی می توانید بدون اینکه گوشی خود را از جیب یا کیف خود بیرون بیاورید از طریق آن گوشی خود را چک کنید تا در موقعیت مناسب گوشی خود را چک کنید. برای مثال ساعت و انگشتر هوشمند از این دست هستند.

مسیر دست یابی به این گوشی های امروزی مسیری طولانی بوده است اما نشان از همراهی علم و صنعت دارد که در کنار هم توانسته اند چنین ابزاری را در اختیار بشر قرار دهند. نه تنها گوشی های تلفن همراه بلکه هر نوع وسیله الکترونیکی و دیجیتالی که می بینیم. گوشی های تلفن همراه اولین توسط شرکت موتورولا تولید شد. این گوشی ها وزنی بیش از ۱ کیلو گرم داشتند و فقط امکان برقراری تماس صوتی برای آن میسر بوده است. کم کم با به کارگیری علم برنامه نویسی  قابلیت های دیگری نیز به گوشی ها افزوده شد که منجر به ارسال پیامک یا SMS شد و گستره استفاده از این وسیله بیشتر شد. امکانات تصویر برداری مانند گرفتن عکس یا فیلم با تعبیه دوربین های کوچک در گوشی های تلفن همراه در مراحل بعدی به آن افزوده شد باعث استقبال شد چرا که شما یک دوربین عکاسی یا فیلم برداری کوچک همواره همراه خود دارید. با گسترش استفاده از اینترنت و لزوم استفاده از آن سازندگان بر آن شدند که این قابلیت را نیز به گوشی ها اضافه نمایند تا کاربران بتوانند به راحتی با استفاده از گوشی خود به اینترنت متصل شوند و نیازی نباید که حتمأ به کامپیوتر یا لپ تاپ دسترسی داشته باشند.تعمیرات گوشی موبایل استقبال از این قابلیت به حدی پیش رفت که اپلیکشین ها و نرم افزارهایی نیز برای این قبیل گوشی ها نیز طراحی شد تا انجام برخی کارها را برای کاربر آسانتر کند به طوری که امروزه شاهد رشد اپلیکشن ها و برنامه هایی هستیم که مختص گوشی های تلفن همراه می باشند و بنابر اینکه چه نوع سیستم عاملی روی گوشی فعال است از آن ها می توان بهره برد. شکل های مختلف و اندازه های مختلفی از گوشی های هوشمند روانه بازار شدند. این گوشی ها به دلیل داشتن صفحه نمایش لمسی و اینکه کاربران از آن استقبال بسیار کردند در اندازه و بعضأ شکل هایی تولید می شوند که شاید تا چند سال گذشته تصورش مشکل بود. برای مثال بسیار باریک و یا شفاف هستند که می توان آن طرف صفحه را نیز دید و یا قابلیت خم شدن دارند و بسیاری موارد دیگر باید کم کم شاهد رونمایی از آن ها باشیم.

شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی بسیاری در زمینه تولید گوشی های تلفن همراه فعالیت دارند که نام آشنا برای همه ما هست. شاید فقط تصور کنیم تنها این شرکت ها دارای گوشی هستند و ازکیفیت بالایی برخوردارند اما شرکت های نوپایی نیز هستند که با همان کیفیت و بعضأ قابلیت های بهتری در این بازار فعالیت دارند که کمتر نام آنها شنیده ایم. یکی از شرکت ها به نسبت نام آشنا و شاید کمتر معروف شرکت ZTE می باشد. شرکت ZTE (در گذشته: شرکت تجهیزات مخابراتی چونگ شینگ) یک شرکت چند ملیتی چینی است که در زمینه ارائه تجهیزات مخابراتی فعالیت می‌کند و مقر اصلی آن در شنژن قرار دارد که در سال ۱۹۸۵ بنیان گذاری شد. در سال ۲۰۰۹، این کمپانی سومین توزیع کننده اصلی تجهیزات ارتباطی GSM در سرتاسر جهان گردید و تقریبا ۲۰ درصد تمامی تجهیزات GSM فروش رفته در جهان با نام ZTE به فروش می‌رسیدند. در سال ۲۰۱۲، ZTE به عنوان چهارمین توزیع کننده بزرگ گوشی موبایل انتخاب شد. همچنین در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ نیز این کمپانی به همین رتبه با ۵ درصد سهم بازار دست یافت. ZTE، چهارمین شرکت بزرگ سازنده تلفن همراه است و از نظر درآمد، پنجمین شرکت بزرگ در زمینه ساخت تجهیزات مخابراتی است. از جمله سری گوشی های تولید شده توسط این شرکت می توان به  Nubia ،Grand ،Blade و … اشاره کرد. سری Blade یکی از پرطرفدارترین سری گوشی‌های هوشمند ZTE است. به واسطه همین سری این کمپانی توانسته سهم بالایی از بازار را از آن خود کند و پا به عرصه رقابتی گوشی‌های هوشمند بگذارد. این سری مخصوص کسانی است که خواهان حداکثر کارایی با صرف هزینه اندک هستند.

تعمیرات گوشی تلفن همراه ZTA

خرابی های گوشی تلفن همراه ZTE:

گوشی های تلفن همراه در هر مدل و قابلیتی که باشند بعد از مدتی بر اثر عوامل متعدد ممکن است با اختلال در کارایی خود مواجه شوند. از جمله مشکلات عمده که برای گوشی ها به وجود می آید بسته به نوع آن ها ممکن است متفاوت باشد. برای مثال در مورد گوشی های ساده یا به اصطلاح دکمه ای ممکن است دکمه های گوشی به خوبی عمل نکند که ممکن است برد آن کثیف شده باشد که باید توسط متخصص تعمیر کار با مواد مناسب و به شیوه ای خاص برطرف شود یا ممکن است بر آن آسیب دیده باشد. در مورد گوشی های هوشمند ممکن است صفحه تاچ گوشی دیر عمل کند و به خوبی فرمانبر نباشد که شاید نیاز به تعویض تاچ آن باشد. هنگ کردن گوشی به این معنی که وقتی وارد منوی خاصی می شویم گوشی عملاً کار نمیک ند و قفل می شود که در هر نوع از گوشی مشترک می باشد. ممکن است گوشی ویروسی شده باشد یا شایدآن برنامه با گوشی شنا ناسازگاری داشته باشد یا نیاز به به روز رسانی داشته باشد و بسیاری موارد دیگر.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل (گوشی تلفن همراه) مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا به این مرکز مراجعه نمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی ZTE