تعمیرات گوشی پرستیژیو

یکی از پیشرفت های بشری در حوزه علوم و فناوری، پیشرفت در زمینه الکترونیک و دیجیتال بوده است که باعث به وجود آمدن گستر عظیمی از لوازم الکترونیکی شده است که منجر به بهبود عملکرد و تسریع در امور شده است. برای کارهایی که با حجم بالا و زمان اندک است و برای مثال محاسبات باید به سرعت انجام شوند وجود کامپیوترها بسیار کار را آسان کرده است. همگامی الکترونیک و دیجیتال باعث در چندین سال گذشته لوازم بسیاری را به دنیای ما معرفی کرده است برای مثال نمونه بسیار پر کاربرد گوشی های تلفن همراه را می توان نام برد که تحولی عظیمی در طی چند سال گذشته تا به امروز داشته است. به گونه ای که تقریبأ تمامی نرم افزارها و ساخت اپلیکیشن ها بر بستر اندروید و قابل استفاده در گوشی های تلفن همراه در ابتدا ساخته می شوند و بعد نسخه دسکتاپی آن روانه بازار می شود.

زمانی که گوشی های تلفن همراه برای اولین بار در اختیار مردم برای استفاده قرار گرفت فقط تعداد محدودی از آن استفاده می کردند و امکانات بسیار محدودی داشت اما همانطور که عنوان شد با پیشرفت و علم و تکنولوژی بر امکانات و قابلیت های آن افزوده شد و دارای امکانات بسیاری شد که می توان گفت تقریبأ بسیاری از کارهای روزمره خود را که برای مثال عدم نیاز به حضور در مکانی و یا کارهایی که نیاز به بکارگیری اینترنت دارد را می توان با گوشی تلفن همراه انجام داد.موبایل و خدمات البته در صورتی که گوشی ما از نوع هوشمند باشد یعنی قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشد این امکان برای آن مهیا است و در صورتی که گوشی معمولی باشد چنین امکاناتی را در اختیار ما قرار نمی دهد.

از جمله امکاناتی که می توان برای گوشی های تلفن همراه برشمرد که در اختیار ما قرار می دهد می توان به این موارد اشاره کرد: دسترسی به اینترنت را می توان از مهمترین ویژگی آن دانست، چرا که برنامه های کاربردی یا اپلیکیشن ها که از آن استفاده می کنیم و باعث سهولت در انجام برخی کارها شده است برای آپدیت شدن و کارکردن نیاز به اتصال به اینترنت دارد. با استفاده از این قبیل گوشی ها با نصب برخی از نرم افزارها می توان کارهای ویرایشی بسیاری را انجام داد که در گذشته نیاز بود حتمأ بر روی کامپیوترها نصب شود. از جمله این نرم افزارها می توان به نرم افزارهای ساخت موسیقی یا ویرایش عکس و فیلم نام برد. برخی از برنامه ای آموزشی زبان های خارجی را می توان نام برد که به راحتی در گوشی ها نصب می شوند و نسخه آفلاین آن در دسترس همه ایست خواندن متن های پی دی اف و … را می توان از جمله امکاناتی برشمرد که گوشی های تلفن همراه هوشمند در اختیار ما قرار می دهند.

از دیگر امکانات می توان به برقراری تماس های تصویری اشاره کرد که تنها با نصب برنامه مورد نظر و اتصال به اینترنت می توان از آن استفاده کرد و ویدئو کنفرانس هایی داشت یا با دوستان و خویشاوندان خود ارتباط تصویری داشته باشیم که در گذشته نیاز بود که ابزارهایی که از لحاظ وزنی و فضایی بزرگ بودند استفاده شود.تماس تصویری با موبایل

در بازار گوشی های تلفن همراه برندهای مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاصی را به همراه دارند و به منظور خاصی شناخته می شوند. برای مثال برخی از گوشی ها صرفأ برای سالمندان مورد استفاده قرار می گیرد و برخی از آن ها برای افرادی هست که در شرایط محیطی سخت و حساس کار می کنند. برخی از این گوشی های تلفن همراه بسیار شناخته شده هستند و کارکردی عمومی دارند، برای مثال می توان به ال جی، ساموسنگ، اچ تی سی و … اشاره کرد. برخی دیگر از گوشی های تلفن همراه به تازگی وارد بازار شده اند ولی دارای کیفیت و امکانات خوبی هستند. برخی از گوشی های تلفن همراه نام آشنا هستند و برخی تازه هستند.

از جمله گوشی های تلفن همراه می توان به پرستیژیو اشاره کرد. پرستیژیو Prestigio یک شرکت تولید کننده و فناوری اطلاعات است که در راستای تولید وسایل الکتریکی فعالیت می کند. شرکت پرستیژیو در سال ۲۰۰۱ تولید خود را آغاز کرده است و تا به امروز محصولات زیادی را به بازار ارائه کرده است. علاوه برتولید گوشی های تلفن همراه این شرکت به تولید تبلت و لپ تاپ نیز پرداخته است.

تعمیرات گوشی پرستیژیو
خرابی های گوشی های تلفن همراه پرستیژیو:

هر وسیله الکترونیکی که با آن کار می کنیم بعد از گذشت مدتی ممکن است با مشکلاتی در زمینه کارکرد خود مواجه شود که بعضأ این مشکلات سهوی است و از کنترل ما خارج است. از آن جایی که گوشی های تلفن همراه از جمله دستگاه های الکترونیکی هستند که بسیار پر کاربرد هستند و در طول روز از آن بسیار استفاده می کنیم بنابراین در معرض خرابی قرار می گیرند در صورتی که به خوبی مراقبت از آن ها صورت نگیرد دچار اختلال در کارکرد می شود. این مشکلات می تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. برخی از این مشکلات ناشی از ضربه خوردن است که برایمثال باعث شکسته شدن پنل گوشی می شود که باید تعویض شود یا باعث جدا شدن برخی از قطعات می شود. بیشتر مشکلات مربوط به گوشی های تلفن همراه ناشی از خرابی و بروز مشکلات در باتری است. باتری گوشی های تلفن همراه در صورتی که به خوبی کار نکنند مشکلات جدی ای را ممکن است برای دستگاه های ما به وجود آورند. داغ شدن باتری باعث خرابی هایی در گوشی می شود. ممکن است باعث ذوب شدن قلعی شود که قطعات را به برد گوشی متصل کرده است و در نهایت جدا شود و کارکرد گوشی را مختل کند. از آن جایی که این قطعات بسیار ریز هستند پیدا کردن محل مشکل بسیار دشوار است. دیر شارژ شدن باتری یا زود خالی شدن آن نیز از جمله مشکلاتی است که برای گوشی های تلفن همراه بسیار رخ می دهد. هنگ کردن گوشی در حین اجرای برنامه، خاموش شدن خود به خودی، کار نکردن دکمه های صفحه کلید گوشی تلفن همراه یا کار نکردن تاچ آن یا کند شدن سرعت کارکرد تاچ گوشی تلفن همراه هوشمند و بسیاری موارد دیگر را می توان از جمله مشکلاتی دانست که گوشی های  تلفن همراه با آن روبه رو می شوند.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات گوشی تلفن همراه مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا در اسرع وقت توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس» تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی پرستیژیو