تعمیرات گوشی نوکیا

نوکیا را به نام غول موبایل جهان و بزرگترین نوآور و قدیمی‌ترین شرکت موبایل جهان می شناسند. تمرکز اصلی آن بر تولید تجهیزات و زیرساخت‌های ارتباطات مخابراتی و نرم‌افزارهای نقشه و ناوبری معطوف می‌باشد. با وجود برندهای مختلفی که بعد از آن آمده اند و مورد استقبال قرار گرفتند اما همچنان نوکیا مورد توجه می باشد.

یکی از مواردی که باعث توجه به گوشی های نوکیا بوده است انتقال صدای خوب و کیفیت تصاویر بالا بوده است. گوشی تلفن همراه یا همان موبایل که مورد استفاده کاربران می باشد بر اساس نیاز اون تعریف شده است و هر کسی بر اساس کاری که با آن انجام می دهد از امکانات آن استفاده می کنند. برخی به مکالمه روزانه یا ارسال پیام بسنده می کنند و برخی دیگر مانند یک دفتر کار همراه از آن استفاده می کنند و با اپلیکیشن ها و برنامه هایی که روی آن می توان نصب کرد کارهای روزمره را انجام می دهد. برای مثال چک کردن ایمیل و پاسخ به آن، ویرایش متن، خواندن کتاب، خرید و فروش، انتقال پول و … .

این وسیله پرکاربرد با توجه به حجم کاری که انجام می دهد و اگز با شرایط نامساعد رو به رو باشد با خرابی و اختلال مواجه خواهد شد.

مشکلات و خرابی ها:

وجود نویز در صدای گوشی، هنک کردن آن به هنگام اجرای برنامه ها یا حتی شماره گیری، عدم توانایی در انتقال اطلاعات از گوشی به کارت حافظه، روشن خاموش شدن گوشی، داغ شدن گوشی، مشکل آنتن دهی نرم افزاری گوشی، به مخوردن تنظیمات و بالا نیامدن برنامه ها و گوشی، شکستگی صفحه گوشی و بسیاری موارد دیگر. در صورت بروز هر گونه خرابی در گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود و یا به آدرس زیر مراجعه نمایید تا توسط تیم متخصص این مرکز توسط ابزارهای پیشرفته و به روز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی نوکیا