تعمیرات گوشی اسمارترونیکس

امروزه از جمله لوازمی که بسیار مورد استفاده و توجه واقع شده است می توان به گوشی های تلفن همراه اشاره داشت که از نقطه ای به ناگهان پیشرفت چشم گیری داشته است و ظرف مدت کوتاهی جهان را فرا گرفت و با مدل ها و امکانات مختلف در دست و اختیار مردمان قرار گرفت. یکی از علت های رواج استفاده از این دستگاه را می توان به این دلیل دانست که ارتباط داشتن و نیاز به صحبت و ارتباط با هم نوع از جمله نیاز های بشر می باشد. از این رو هر نوع امکانی که این امر را تسریع بخشد و سهل و آسان کند مورد توجه بشر است. گوشی های تلفن همراه امروزی گذشته از یک اینکه یه وسیله برای برقراری تماس صوتی است با توجه به اینکه هوشمند خطاب می شوند به سبب اتصال به اینترنت، باعث شده اند که ارتباط را بیش از پیش تسریع بخشد؛ چرا که با استفاده از نرم افزار ها و اپلیکیشن هایی که برای آن طراحی و توسعه داده شده اند کاربران توانسته اند اطلاعات با هر نوع فرمت از قبیلف متن، پیام صوتی یا تصویری به سراسر دنیا مخابره کند.

گوشی های تلفن همراه یا موبایل که امروزه در دست تقریبأ همگان دیده می شود گذشته از مزایایی که دارد معایبی را نیز به همراه دارد. استفاده بیش از حد از لوازم الکترونیکی مخصوصأ موبایل به دلیل اینکه با امواج رادیویی و الکترومغناطیسی در ارتباط است باعث بروز و یا تشدید بیماری هایی نظیر ایجاد تومورهای مغزی می شود.تعمیر گوشی به دلیل صفحه نمایش کوچک آن، اطلاعاتی که روی صفحه نمایش آن نمایش داده می شود کوچکتر از حد معمول بوده و باعث فشار به چشم می شود و بینایی را در طولانی مدت مختل می کند حتی نور صفحه نیز در این امر مخل می باشد. همانطور که عنوان شد گوشی های نسل جدید به عنوان گوشی های هوشمند شناخته می شوند یعنی بسیاری از کارهایی را که می توان از طریق اینترنت انجام داد توسط این دستگاه واسط میسر می باشد. به این معنا که بسیاری از کارها که در گذشته با رفتن به محل مورد نظر انجام می شد، امروزه با زدن یک دکمه و بدون جا به جایی انجام می شود و این یعی تحرک کم و عواقب آن که شاید جبران ناپذیر باشد. البته انجام و به کارگیری این روش مزایای بیشماری دارد و این بستگی به فرد دارد که چگونه با این موضوع برخورد کند و این زمان را چگونه به فعالیت بپردازد.

به سبب پر کاربرد بودن این وسیله شرکت خای بسیاری در زمینه تولید گوشی های تلفن همراه فعالیت دارند و سالانه گوشی های تلفن همراهی با شکل ها و امکانات مختلفی روانه بازار می کنند. بسته به نوع سلیقه و کاربری مشتری، گوشی های تلفن همراه قابلیت های مختلفی دارند و بر اساس نیاز او طراحی و تولید می شود. برخی تمایل به استفاده از گوشی های ساده را دارند که فقط تماس تلفنی بتوانند با آن بر قرار کنند و برخی نه تمایل دارند که گوشی او از آخرین امکانات نرم افزاری و … پشتیبانی کند تا بتواند با استفاده از آن کارهای خود را مدیریت کند.

شرکت های بسیاری در زمینه تولید گوشی ها تلفن همراه فعالیت دارند، از جمله این شرکت ها می توان به شرکت اسمارت رونیکس اشاره نمود. اسمارترونیکس یک شرکت تایوانی می باشد. برند Smartronics (اسمارترونیکس) از جمله برندهای موفق در این کشور است که در طراحی و تولید گوشی‌های با کیفیت فعالیت می‌کند. این برند تمرکز خود را روی تولید مدل‌های محدود اما با دقت روی جزئیات و نرم‌افزار گذاشته است. سری گوشی‌های C از جمله محصولات میان‌رده این شرکت است که امکاناتی فراتر از بازه‌ی قیمتی خود به کاربران ارائه می‌کند.گوشی‌های اسمار‌ترونیکس برای اولین بار در ایران به روش O2O در اختیار مشتریان قرار گرفت. در روش O2O، با انتخاب گوشی توسط مشتری در یکی از فروشگاه‌های شبکه فروش اسمارترونیکس، پرداخت مستقیماً به شرکت نماینده این شرکت از طریق پوز فروشگاهی یا وب سایت صورت می گیرد و سپس گوشی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. این روش طی ۲ سال اخیر در برخی از کشورهای پیشرفته از جمله کره جنوبی، تایوان و اروپا اجرا شد که مزیت زیادی را برای کلیه ذی‌نفعان شامل (مشتری، فروشگاه و شرکت) دارد. این شرمچکت در ابتدا به توزیع گوشی در کشور خود پرداخت و پس از موفقیت وارد بازار بین المللی برای مثال کشورهای اروپایی و خاورمیانه کرد. از ویژگی های این گوشی می توان به طراحی زیبا، دوربین سلفی قوی با امکان اخذ جذاب ‌ترین تصاویر سلفی و عملکرد عالی آنها اشاره کرد.

تعمیرات گوشی تلفن همراه اسمارترونیکس

خرابی های گوشی تلفن همراه اسمارترونیکس:

اگر بخواهیم بگوییم که در بازار گوشی ای وجود دارد یا وسیله الکترونیکی ای وجود دارد که اصلا با خرابی و اختلال همراه نیست، حرف نادرستی است. چرا که هر چقدر از آن وسیله به خوبی مراقبت شود گاهی به دلیل اینکه عمر مفید یا طول عمر آن به پایان رسیده است کم کم با بروز خرابی هایی در آن رو به رو می شویم. چرا که لوازم الکترونیکی بسیار حساس می باشند و اگر قطعه الکترونیکی در  آن به خوبی کار نکند یا از بین برود کارکرد کلی را تحت تأثیر قرار می دهد. گوشی های تلفن همراه به دلیل قالب کوچکی که دارند تمامی اجزای کاربردی آن در محفظه کوچکی تعبیه شده است از این رو برد الکترونیکی آن حاوی قطعات حساس و کوچکی است که باید تا حد امکان از آسیب در امان باشد. برای مثال در صورت سوخته شدن مقاومت یا خازن موجود در  آن آن قطعه از مدار خارج شده و کارکرد مدار را مختل می کند و در نتیجه گوشی کارایی خود را از دست می دهد. ضربه خوردن گوشی، استفاده بیش از حد از آن، مدت زمان طولانی در شارژ بودن، استفاده از نرم افزارهایی که برای نوع گوشی شما طراحی نشده است ک هباعث فشار آمدن به پردازنده آن می شود عواملی است که خرابی به همراه دارد. هنگ کردن گوشی هنگام کارکردن، کار نکردن دکمه ها و یا پورت ها، نداشتن صدا و تصویر، خالی شدن زود هنگام شارژ، نخواندن سیم کارت و یا کارت حافظه، نداشتن یا عدم شناسایی آنتن علیرغم وجود شبکه آنتن دهی، بهم خوردن تنظیمات، ویروسی شدن و  بسیاری موارد دیگر را می توان از جمله خرابی ها دانست.

در صروت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل محتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا در اسرع وقت توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس»تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی اسمارترونیکس