تعمیرات گوشی اینجو

در گذشته برای مثال حدود ۲۰ سال گذشته وقتی صحبت از گوشی های تلفن همراه می شد و اینکه چه کسی از آن استفاده می کند فقط تعداد کمی از افراد از آن استفاده می کردند به دلیل قیمت بالای تهیه سیم کارت و گوشی تلفن همراه و البته محدود بودن شماره و محدود بودن آنتن دهی شبکه. اما امروزه با رشد تکنولوژی و گسترش امکانات دست یابی به شبکه تلفن همراه استفاده گسترده ای از این سیستم می شود و کمتر کسی است که از گوشی های تلفن همراه و ارتباط از طریق آن استفاده نکند. وابستگی به این وسیله به حدی شده است که برای برخی افراد اگر لحظه ای گوشی از او دور باشد احساس اضطراب می کند.

تعمیرات گوشی

گوشی های تلفن همراه امروزی امکانات بسیاری دارند و با نمونه های قبلی خود یا به عبارتی اجداد خود! تفاوت های بسیار زیادی دارند چه از نظر ظاهری و چه از نظر وزن و امکانات. امکانات گوشی های هوشمند نسل جدید به حدی زیاد است که بعضأ می توان تمام مدت روز را در خانه یا حتی سفر باشد و تمامی برنامه ریزی و برنامه های خود را مدیریت کنید بدون اینکه خودتان حضور داشته باشد. البته شرط انجام چنین کارهایی پشتیبانی اینترنت خوب و آنتن دهی می باشد.تماس تصویری با گوشی چرا که بسیاری از کارها امروزه با نصب اپلیکیشنی در گوشی انجام می شود و می توان بسیاری از کارها را از طریق اینترنت انجام داد. برخی برنامه های نصبی مانند ایمو امکان برقراری تماس تلفنی را فراهم کرده اند و یا حتی استفاده از اپراتور خاصی می توان تماس تلفنی داشت و از این طریق جلسات غیر حضوری را شرکت کرد.

برخی از گوشی های تلفن همراه دارای امکانات جانبی ای می باشند که نیازی به استفاده مستقیم از گوشی نیست برای مثال ساعت هایی که به ساعت هوشمند شناخته می شوند با گوشی تلفن همراه شما در ارتباط بوده و می توانید بدون خارج کردن گوشی خود از جیب یا کیف خود آن را چک کنید و خب این قضیه نیز از این نظر مفید خواهد بود که احتمال سرقت گوشی خود را کاهش می دهید و نیز نیازی نیست گوشی خود را مدام چک کنید. برخی گوشی های دیگری نیز کم کم در حال ورود به بازار هستند که به راحتی خم شده و شما می توانید حتی مانند ساعت آن را به دست خود بپیچید و … .

تعمیرات گوشی های تلفن همراه

گوشی های تلفن همراه در برندهای مختلف و شکل های متنوع در بازار وجود دارند که بنا بر نیاز و سلیقه کاربر انتخاب و استفاده می شوند. برندهای متوعی وجود دارد که گاه بسیار شناخته شده هستند گاه تازه ظهور یافته اند یا در صرفأ برای مطقه خاصی که در آنجا تولید می شود مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله می توان به برند اینجو اشاره کرد که بر خلاف اسم شرقی مانند خود اصلا به ای ناحیه ارتباطی ندارد و کوتاه شده Internet Journey (سفر در اینترنت) می باشد. تلفن‌ هوشمند Innjoo اینجو نام شرکتی نوظهور در بازار تلفن های همراه هوشمند است که فعالیت خود را به تازگی یعنی در سال ۲۰۱۴ میلادی آغاز کرده است. پایه و اساس شرکت اینجو فروش از طریق فضای اینترنت است و به همین دلیل این نام را برای خود انتخاب کرده است. بازار هدف این شرکت بیشتر کشورهای آفریقا، اروپا و خاورمیانه می باشد. این محصول فروش خیلی خوبی داشته و علت ان کیفیت بالای آن و قیمت های باور نکردنی آن می باشد.

یکی از نقاط قوت گوشی تلفن‌ همراه هوشمند اینجو برنامه‌هایی است که به طور اختصاصی و انحصاری برای محصولات خود تولید و عرضه کرده است. یکی از اصلی‌ترین این برنامه‌ها Fly Store می باشد. Fly Store درواقع پلت‌ فرمی مشابه گوگل پلی یا اپ استور است که برای دانلود آسان برنامه‌های مختلف طراحی شده است. پلت فرمی که در آن شما با هیچ تبلیغات بازرگانی رو به رو نخواهید شد. از دیگر برنامه های انحصاری محصولات شرکت اینجو مرورگر InnBrowser است. مرورگری سریع  و امن که در آن خبری از تبلیغات و پاپ آپ های مزاحم نیست. یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی گوشی تلفن همراه اینجو برنامه InnUser نام دارد. برنامه‌ای کاربردی که به تمامی مشکلات و سوالات شما درباره قابلیت‌های گوشی پاسخ خواهد داد. اگر با مشکلی مواجه شدید که در این برنامه به آن اشاره نشده باشد شما می‌توانید به راحتی سوال خود را مطرح کرده و در اسرع وقت پاسخ و راه حل مناسب را از سوی اینجو دریافت کنید. اپلیکیشن کاربردی دیگری که برنامه نویسان گوشی تلفن همراه اینجو طراحی کرده‌اند، InnCloud نام دارد. این برنامه فضایی مجزا برای تهیه نسخه پشتیبان و امکانی برای ذخیره ایمن اطلاعات در اختیار شما قرار خواهد داد. از دیگر برنامه‌های مفید این محصول تازه وارد می‌توان به Shuffle برای تغییر تصویر پس زمینه و اشکال متنوع با گرافیک خاص و Boost برای خالی کردن فضای اشغال شده حافظه رم اشاره کرد.

تعمیرات گوشی اینجو

خرابی های گوشی تلفن همراه اینجو:

گوشی های تلفن همراه در هر برندی و با هر نام و محبوبیتی که باشند اگر به خوبی مراقبت نشود چه از لحاظ سخت افزاری و چه نرم افزاری با اختلال مواجه می شود و کارکرد کلی را تحت تأثیر قرار می دهد. گوشی های تلفن همراه مخصوصأ نسل جدید به دلیل تکنولوژی و قطعات حساسی که در آن به کار رفته است باید با دقت بیشتری استفاده شود. ساختار داخلی گوشی های تلفن همراه از یک برد اصلی تشکیل شده است که بر اساس آن می توان با گوشی کار کرد و از آن استفاده نمود. برد اصلی از قطعات الکترونیکی مختلفی تشکیل شدند که بر اساس نوع آنها و وظیفه ای که دارند در مدار طبق طرحی که صورت گرفته است قرار می گیرند و اجرای وظیفه می کنند. از دیگر اجزای گوشی صفحه نمایش آن می باشد. صفحه نمایش گوشی های تلفن همراه LCD  می باشد که یکی از قسمت های حساس گوشی است و اگر ضربه ای وارد شود یا خطی روی آن بیافتد باید تعویض شود. باتری از بخش های مهم گوشی می باشد چرا که وقتی به خوبی کار کند مسلمأ برنامه و کاری که با گوشی داریم به خوبی انجام می شود اما زود خالی شدن آن و یا حتی داغ شدن آن می تواند برای گوشی مضر باشد و صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. خاموش شدن ناگهانی، هنگ کردن برنامه های در حال اجرا، نشناختن سیم کارت و یا کارت حافظه، عدم اتصال به شبکه اینترنت، کار نکردن صفحه نمایش، عدم خروج صدا و یا تصویر و بسیاری موارد دیگر را می توان از جمله خرابی های رایج گوشی دانست.

در صورت بروز خرابی و اختلال در سیستم گوشی تلفن همراه خود با واحد تعمیرات گوشی تلفن همراه مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل گوشی شما اقدام شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی اینجو