تعمیرات گوشی راکر

گوشی های تلفن همراه یکی از لوازمی است که امروزه کاربرهای بسیاری از آن استفاده می کنند و بعضأ هم بیشتر از یکی گوشی تلفن همراه دارند. استفاده از گوشی های تلفن همراه امروزه به حدی گسترده شده است که برخی آن را دفتر کار خود کرده اند و از آن کسی درآمد می کنند. با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی و رونق کسب و کارهای اینترنتی که مبتی بر عرضه کالا و ارسال محصول است نیازی نیست که شخص سیستم کامیپوتر و یا لپ تاپ با قیمت های زیاد در اختیار داشته باشد. فقط کافی است که گوشی تلفن همراهی که قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشد را شخص در اختیار داشته باشد تا بتواند با آن صفحه خود را مدیریت کند و پاسخ گوی مشتریان باشد. تعمیرات گوشی های تلفن همراهگوشی های تلفن همراه هوشمند باعث گسترش برخی از کسب و کارها نیز شده است چرا که با ساخت اپلیکیشن یا همان برنامه های کاربردی بر روی گوشی تلفن همراه به مرکز ارائه خدمات متصل می شویم و بعضأ نیازی به تماس نیست و فقط با ثبت سفارش کالای مورد نظر یا خدمات مورد نظر را دریافت می کنیم. حتی اگر بخواهیم کتاب بخوانیم یا برای مثال آموزش خاصی مثل یادگیری زبان خارجی را در برنامه خود داشته باشیم با نصب اپلیکیشن آن می توانیم آن را در گوشی خود داشته باشیم و این باعث کسب درآمد نه تنها برای برنامه نویس می شود بلکه هزینه های اضافی برای تولید کننده هم کاهش می یابد.

یکی از مزایایی که گوشی های تلفن همراه هوشمند دارند و برنامه هایی که بر روی آن نصب می شود علاوه بر اینکه نیازی به مکان خاصی برای کسب و کار ندارد باعث شده برای مثال سفرها و رفت و آمدهای غیر ضروری برای مثال رفتن به بانک کاهش یابد و فقط کافی است که به اینترنت متصل شویم و با زدن چند گزینه کارهای بانکی خود را انجام دهیم و بسیاری موارد و مزیت هایی که این وسیله دارد. هر وسیله اگر به درستی انجام از آن استفاده نشود مضراتی نیز برای شخص کاربر دارد. استفاده بیش از حد از گوشی های تلفن همراه مخصوصأ برقراری تماس های طولانی برای شخص مضر خواهد بود.

چند سیستم عامل برای گوشی های تلفن همراه وجود دارد و هر شرکتی بر اساس نوع برنامه ریزی کاری ای که گوشی باید انجام دهد هر کدام را استفاده می کند. محبوبترین یا پرکاربردترین این سیستم عامل ها اندروید، IOS، ویندوز فون،سیمبین،بلک بری، بادا و اوبونتو است که سیستم عامل اندروید بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که توسط شرکت گوگل برای موبایل و تبلت بر پایه لینوکس طراحی شده است. ازجمله مزايای گو شی های اندرويدی می توان به این موارد اشاره کرد، گوشی های اندرويدی را می توان به عنوان يک گوشی همه کاره با قابليت های کاربردی مانند تنظيم نوع عملکرد سخت افزار ، تغيير آسان محيط پردازشی، تغيير هسته اندرويدی، کنترل ميزان مصرف باتری، اضافه کردن کد نويسی و ارزان بود قيمت نسبت به سیستم عامل های دیگر دانست.علاوه بر مزیت این سیستم عامل معایبی را هم دارد. يکي از معايب گوشی های اندرويدی را می توان به امنيت پايين و نفوذ راحت بد افزارها به اطلاعات دانست. اندرويد به دليل باز بودن منبع برنامه نويسی (Open Source) به راحتی قابل شکست است و در برابر حفاظت از اطلاعات به راحتی شکست می خورد. از ديگر معايب اندرويد می توان به هنگی يا قفل کردن ناگهانی نام برد که علت آن استفاده بيش از حد توان گوشی اندرويدی می باشد.سیستم عامل موبایل و تعمیرات گوشی

گوشی های تلفن همراه بسیاری با سیستم عامل ها، ظاهر، کارکرد خاص وجود دارند که توسط شرکت های الکترونیکی و دیجیتالی در سراسر دنیا تولید می شوند و هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند که از آن استفاده می کنند. بعضأ ما این شرکت ها را می شناسیم و برای ما شناخته شده هستند و برخی فقط در مناطق خاصی شناخته شده هستند  و برخی تازه پا به عرصه تولید گوشی تلفن همراه گذاشته اند. یکی از شرکت های تولید کننده گوشی های تلفن همراه شرکت راکر (Rocker) می باشد که گوشی های تلفن همراه خود را عرضه می کند و یکی از ویژگی هایی که دارند بیشتر گوشی های ساده یا همان دکمه ای است  وتمرکز آن بیشتر روی این گونه محصول است.تعمیرات گوشی تلفن همراه راکر

خرابی های گوشی تلفن همراه راکر:

گوشی های تلفن همراه در انواع و اقسام مختلف چه هوشمند باشند و چه ساده در طول مدت استفاده از آن ها ممکن است با خرابی هایی مواجه شوند و باید به یک متخصصی تعمیرکار گوشی های تلفن همراه سپرده شود تا عیب یابی و رفع شود. برخی از مشکلاتی که برای گوشی های تلفن همراه پیش می آید می توان به این موارد اشاره کرد:

گوشی هنگام کارکرد با آن هنگ می کند و صفحه سیاه می شود و عملکردی ندارد و بعضأ با خاموش و روشن کردن مجدد آن کار خود را شروع می کند اما در برخی مواقع بعد از روشن شدن مجدد و اجرای مجدد برنامه گوشی تلفن همراه مجددأ هنگ می کند که این به دلایل بسیاری مربوط می شود. از نوع برنامه ای که استفاده می شود تا ایراد نرم افزاری و یا سخت افزاری ممکن است از دلایل آن باشد. ممکن است توان گوشی ما در مورد اجرای آن برنامه پایین باشد و در چنین شرایطی در صورتی که برنامه بسیار برای ما مهم باشد باید گوشی خود را ارتقاع بدهیم. در حین گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم، صدا قطع می شود و یا صفحه ناپدید می شود. سرعت عملکرد صفحه تاچ گوشی پایین می آید. دکمه ها کنده شده و یا عملکرد درستی ندارد. در صورتی که دکمه ها عملکرد درستی ندارند ممکن است نیاز به تمیز کردن برد آن باشد که در چنین شرایطی حتمأ به یک متخصص مراجعه نمایید تا این کار برای شما انجام شود. باتری گوشی هاب تلفن همراه از جمله اجزا مهم و حساس است که باید در نگهداری آن دقت شود. باتری های امروزی بر خلاف  باتری های قبلی نیازی ندارند که کاملا و ۱۰۰ درصد شارژ شوند و این عدم شارژ کامل عمر آن را افزایش می دهد و بسیاری موارد دیگر که حاکی از وجود مشکل در کارکرد گوشی است.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با متخخصین متبحر واحد تعمیرات گوشی های تلفن همراه مجتمع فنی تعمیر گوشی تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

 آدرس » تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی راکر