تعمیرات گوشی کن شین دا

دستگاه های ارتباطی زمانی که در اختیار مردم قرار گرفتند مورد استقبال واقع شدند و شرکت های تولید کننده به نیاز مشتری و خواسته های او توجه کرده و همواره در صدد جلب رضایت اوست. از جمله وسایل ارتباطی که می توان نام برد که امروزه در اختیار می توان گفت همگان قرار دارد گوشی های تلفن همراه یا همان موبایل می باشد. اختراع این وسیله و توسعه آن کمک شایانی به بشر در بسیاری از زمینه ها کرده است. برای مثال در زمینه امداد رسانی زمانی که خبری از دستگاهی به نام موبایل نبود شاید دیرتر صورت می گرفت چرا که باید نزدیکترین شخص به محل حادثه را یافت تا بتواند با مرکز امداد تماس بگیرد اما امروزه در لحظه چندین نفر امکان تماس دارند و می توانند حتی به مراکز مختلف مربوط به آن حادثه زنگ بزنند.

تعمیرات گوشی

گوشی های تلفن همراه بسیاری از بدو به وجود آمدن آن تا امروز روانه بازار شده است و هر یک مدل و قابلیت خاصی را پشتیبانی می کند. از شرکت های تازه تأسیس در این زمینه می توان به کن شین دا را معرفی نمود. نام اصلی این شرکت شنزن کن شین دا تکنولوژی می باشد که یک شرکت چینی تولیدکننده لوازم الکترونیک مستقر در شنژن گوانگ‌دونگ، چین می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد و به عنوان یک تولیدکننده گوشی‌های هوشمند فعالیت خود را در بازار پر رقابت کوشی  های تلفن همراه آغاز کرد. کن شین دا یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در چین می‌باشد و در بیش از بیست کشور جهان سهم بسیاری زیادی را از تولیدات خود در این زمینه از آن خود کرده است. گوشی های تولیدی توسط این شرکت دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند.گوشی ضد آب کن شین دا برای مثال ضد آب و ضد ضربه می باشند. امروزه گوشی هایی به بازار عرضه می شوند كه به راگدفون معروف هستند و در ساخت آن‌ها از بدنه‌ای مقاوم در برابر آب، گرد و خاک و ضربه استفاده شده است. این قبلی گوشی ها برای قشر خاصی مناسب هستند، مانند كارگران معادن و ساختمان و کسانی که در شرایط سخت آب و هوایی و محیطی کار می کنند، تكنسين‌ها، ماهی گيران، رانندگان خودروهای سنگين و … . این قبیل گوشی ها در برابر نفوذ آب و مايعات مختلف مقاوم هستند و همچنين در برابر نفوذ گردوخاک، فشار، شوک و مواد شيميايي نیز مقاوم می باشند. یک مدل از این نوع گوشی را می توان گوشی هوشمند کن شین دا، دابلیو ۹ (W9) معرفی نمود که دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر و صفحه نمایش ۶ اینچی HD است. همچنین این دستگاه توسط یک پردازنده MTK6573 1.3 GHz Octa-Core 64-bit، با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود که می‌تواند با یک کارت حافظه microSD تا ۳۲ گیگابایت نیز افزایش یابد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به دو سیم کارت همزمان بودن، پشتیبانی از اینترنت نسل ۴، گیرنده اف ام، موقعیت یاب ماهواره‌ای (GPS)، سنسور شتاب سنج و سنسور ژیروسکوپ اشاره کرد. درگاه‌های ارتباطی آن نیزوای-فای b/g/n/ac و بلوتوث نسخه ۴٫۰ است.

تعمیرات گوشی کن شین دا

از محصولات شرکت کن شین دا می توان این موارد را نام برد؛ تلفن‌های هوشمند: ،R7، X10، X6، K3، K66، X7، K9، K5 K8،K581،K528،K2، K1، A6، X1، X2، X5 و تلفن‌های هوشمند ضد آب و ضربه: W9، W8، W7، W6، W5، W3 و ساعت‌های هوشمند: WS5، WS6، WS9، WS7، W1، W10.

اگر به کارکرد گوشی های تلفن همراه بیشتر دقت کنیم می بینیم که تمامی آنها تقریبأ در انجام کاری که از آن انتظار می رود مشابه هستند و فقط در برخی موارد با هم متفاوت می باشد که ناشی از برنامه نویسی متفاوتی است که برای آن نوشته شده است. در طراحی برد آن نیز که می توان گفت کارکرد گوشی  از آن ناشی می شود تفاوت هایی در طراحی مدار وجود دارد. همانطور که عنوان شد برخی گوشی های کن شین دا ضد ضربه و ضد آب و مقاوم در برابر فشار و … می باشند و خب این موضوع را می رساند که نه تنها بخش های خارجی و مربوط به بدنه آن از نوع ماده مقاومتری ساخته شده است بلکه در مورد قطعات داخلی که بسیار حساس و آسیب پذیر می باشند نیز از جنس ماده مقاوم تر و محافظ های خاصی بهره برده اند. برای مثال گرما روی سیستم داخلی گوشی به جهت ذوب شدن لحیم روی برد اصلی که محل اتصال قطعات الکترونیکی است اثر مخرب دارد و باعث خرابی و عدم کارکرد آن می شود. وجود رطوبت و آب نیز باعث اتصالی در مدار داخلی می شود از این رو تفاوت این نوع گوشی با گوشی های معمولی جنس ماده به کار رفته در ساختار آن و نوع طراحی داخلی آن می باشد.

خرابی های گوشی تلفن همراه کن شین دا:

گوشی های تلفن همراه در هر مدل و برندی باشند و هر قابلیتی که داشته باشند بالاخره ممکن است بر اثر حادثه ای یا سهل انگاری و … با خرابی و اختلال در کارکرد خود مواجه شوند. ممکن است گوشی شما با مشکل آنتن دهی مواجه شده باشد. برای تست سیم کارت خود را بردارید و شماره ۱۱۲ را بگیرید اگر بعد از تماس گوشی خاموش شد بخش مدار آنتن ، ic pf  خراب می باشد و باید بررسی شود و مشکل رفع شود. کم بودن خطوط آنتن می تواند مربوط به ایراد در طبقه rx  و فیلتر های rx باشد. گاهی این مورد می تواند مربوط به نرم افزار گوشی باشد و گاهی سخت افزار که باید توسط متخصص عیب یابی و رفع شود. از دیگر موارد خرابی های گوشی می توان خوانده نشدن سیم کارت توسط دستگاه می باشد که با عناوینی مانند SIM error ، SIM not ready ، Insert SIM مواجه می شوند که ممکن است سیم کارت خوب جا نیافتاده باشد، یا سیم کارت مشکل سخت افزاری اسلات سیم کارت را داشته باشد،  تنظیم نبودن خودکار شبکه و یا شاید مشمل از رجیستری قانونی گوشی باشد که امکان شناسایی وبرقراری ارتباط وجود ندارد. کار نکردن اسپیکر به هنگام پخش صوت یا ویدئو، هنگ کردن گوشی موقع اجرای برنامه، نداشتن صدا و تصویر، کار نکردن صفحه تاچ و یا صفحه دکمه و … .

در صورت بروز هر گونه خرابی یا مشکل در کارکرد گوشی تلفن همراه خود با واحد تعمیرات گوشی تلفن همراه مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید تا توسط متخصصین این زمینه عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی کن شین دا