تعمیرات گوشی اینفینیکس

تلفن از جمله دستگاه‌هایی است ارتباط از دور را برای ما میسر می کند و عمده کاری که انجام می دهد برای انتقال صدا بکار می‌رود. اولین تلفن توسط الکساندر گراهام بل اختراع شد. تلفن فرستادن پیام و دریافت آن را بدون آن که نیاز به جدولی مانند الفبای مورس باشد ممکن ساخت. با استفاده از تلفن افراد می توانند از راه های بسیار دور با هم ارتباط داشته باشند و می‌توانند با هم صحبت کنند. امروزه از خطوط تلفن سایر سیگنال ها مانند فرکانس های اینترنت نیز انتقال داده می‌شود. هر چند که امروزه غالب استفاده از تلفن همراه صورت می‌پذیرد که از نظر مکانیسم عمل با نوع اولیه آن تفاوتهای زیادی دارد.

پس از اختراع تلفن و تکمیل آن توسط گراهام بل، به سرعت گسترش یافت و سیم‌های آن از شهری به شهر دیگر کشیده شد. اختراع تلفنچهارده سال بعد از اختراع تلفن یعنی در سال ۱۸۹۰ میلادی آلمون براون استروجر سیستم تلفن خودکار را بنا نهاد. در سال ۱۸۹۱ ارتباط تلفنی بین شهرهای لیون و تهران برقرار گردید. دو قاره اروپا و آمریکا تحت محاصره شبکه‌ای درآمدند که روز به روز گسترش می‌یافت. روزی که بل درگذشت (سال ۱۹۲۲)، به احترام او ارتباط تلفنی بر روی شبکه وسیعی که دارای هفده میلیون تلفن بود به مدت یک دقیقه قطع شد. تلگراف و تلفن ارتباط سریع و فوری از راه دور را میان نقاطی که می‌توانند سیم‌کشی بشوند، ممکن ساخت. اما از سال ۱۸۹۶ دانشمندان توانستند میان دو نقطه که حتی سیم‌کشی نشده بود ارتباط سریع و فوری برقرار سازند.

تلفن اینترنتی نوعی ارتباط تلفنی است که از طریق اینترنت و با استفاده از تکنولوژی صدا روی پروتکل اینترنت انجام می شود و به صورت کلی به این طریق می توانیم آن را تعریف کنیم که به این صورت عمل می کند: انتقال صوت از طریق بسته‌های آدرس پروتکل اینترنت (IP) و با استفاده از زیرساختار اینترنت. در واقع یک مجموعه از سخت‌افزار و نرم‌افزار است که ما را قادر می‌کند تا از اینترنت به عنوان واسط انتقالی برای تماس‌های تلفنی استفاده کنیم. این روش به علت حذف مراکز تلفن راه دور از دایره تماس، از نظر هزینه بسیار به صرفه‌است، همچنین سرعت بیشتری در برقراری ارتباط دارد. در این فناوری، صوت به بسته‌های داده تبدیل می‌شود و همانند سایر انواع داده، بر روی بستر ارتباطی داده‌ای منتقل می‌شود.

همه این انواع تلفن کاربردها و مزیت هایی دارند که می توانیم از آن ها استفاده کنیم. اما نسل بعدی تلفن ها تلفن ها یا موبایل هستند. گوشی های تلفن همراه نیازی به سیم کشی ندارند و همان طوری که از نام آن مشخص است ثابت نیست و می توانیم به هر نقطه ای که مد نظر ماست به شرط تحت پوشش بودن شبکه در آن نقطه با خودمان ببریم. گوشی های تلفن همراه امروزی امکانات بسیاری را برای ما فراهم کردند به طوری که با همان وسیله کوچک می توانیم کارهای بسیاری که روزانه انجام می دهیم را اجرا کنیم. برای مثال اگر گوشی تلفن همراه ما از نوع هوشمند باشد می توانیم با نصب اپلیکیشن خاصی روی آن نسبت به پرداخت وجه نقدی اقدام کنیم یا انتقال پول را داشته باشیم بدون نیاز به رفتن به بانک و … . یا می توانیم حتی تاکسی سفارش دهیم بدون برقراری تماس تلفنی. از طرفی می توانیم در گوشی های خود با نصب اپلیکیشن هایی به خواندن کتاب اقدام کنیم یا در صورت پشتیبانی از فایل ورد یا پی دی اف کتاب هایی که با این فرمت هستند را مطالعه کنیم. همچنین می توانیم به گوش کردن موسیقی یا دیدن فیلم بپردازیم. امکان ویرایش عکس، فیلم، ساخت موسیقی، کنترل از راه دور برخی لوازم منزل و … از دیگر کاربردهای گوشی های هوشمند است.موبایل و شبکه

در بازار داغ گوشی های تلفن همراه هوشمند برندهای مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند که برای کاربر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از برندهایی که در بازار گوشی های تلفن همراه است برند اینفینیکس است. شرکت اینفینیکس شرکت هنک گنگی و جدید و نوپایی است که محصولات باکیفیت و به‌صرفه‌ای را تولید می‌کند. هر نوع گوشی تلفن همراه با هر برندی که باشد در ساختار کلی مشابه هم هستند فقط در جزئیات فرق دارند و شکل ظاهری و برخی هم قیمت مناسب باعث توسعه و استقبال از آن ها می شود. برخی گوشی های تلفن همراه از شکل امروزی که هستند خارج شدند و به صورت شفاف هستند و یا قابلیت خم شدن رو هم دارند به گونه ای که می تونیم آن را تا کنیم و اندازه آن را کوچکتر کنیم. یا بسیار نازک شدند.

تعمیرات گوشی اینفینیکس

خرابی های گوشی تلفن همراه اینفینیکس:

گوشی های تلفن همراه به دلیل استفاده زیادی که از آن ها می شود در معرض انواع خرابی ها و اختلالات هستند. برخی از این خرابی ها قابل تعمیر شدن و رفع شدن هستند و برخی خیر. مشکلات و خرابی ها می توانند نرم افزاری باشند یا سخت افزاری. نرم افزاری مربوط به عدم اجرای برنامه ها به درستی، اجرا نشدن برنامه های نصب شده، عدم اتصال به اینترنت، عدم پخش و اجرا شدن عکس ها و فیلم ها، ویروسی شدن، نشناختن سیم کارت یا رم و … . مشکلات سخت افزاری که گوشی های تلفن همراه با آن مواجه می شوند می توان به مشکلات مربوط به باتری دانست چرا که هر گونه مشکل و خرابی در باتری تمامی کارکرد گوشی را تحت شعاع قرار می دهد و اجازه کارکرد درست را نمی دهد. به طور کلی در هنگام خرابی باتری موبایل این مشکلات برای گوشی پیش می آید:گوشی خود به خود خاموش می شود،گوشی زیاد هنگ می کند، تنظیمات تاریخ و ساعت به هم می ریزد، گوشی سریع تر از قبل باتری خالی می کند. از دیگر مشکلاتی که برای گوشی های تلفن هماره پیش می آید: عدم کارکرد بلوتوث، افت ولتاژ گوشی تلفن همراه، مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه موبایل و … .

مجتمع فنی تعمیرگوشی به عنوان یکی از قویترین مراکز تعمیرات لوازم الکترونیکی و دیجیتالی در سطح کشور می باشد. از این رو در صورتی که در سیستم گوشی تلفن همراه خود ایراداتی را مشاهده کردید و در کارکرد آن اختلال مشاهده کردید می توانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس» تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی اینفینیکس