تعمیرات گوشی سونی

با جست و جویی ساده در مورد تعریف تلفن همراه به این تعریف کلی می رسیم که ” تلفن همراه یا گوشی همراه که به آن موبایل نیز می‌گویند، وسیله‌ای است برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی.”  با استفاده از موبایل به شبکه تلفن می توان متصل شد.اما بهتر است بدانیم که این وسیله اولین بار توسط شرکت آمریکایی موتورولا در تاریخ ۳ آوریل ۱۹۷۳ با وزنی نزدیک به دو کیلوگرم تولید شد که امروزه این وزن آن شاید خارج از تصور ما باشد یعنی چیزی در حدود وزن یک لپ تاپ هر چند برخی از لپ تاپ ها از این مقدار سبکتر هستند. 

مفید بودن این وسیله به قدری بود که شرکت های الکترونیکی بسیاری مانند سونی، سامسونگ و … آن را تولید می کنند و شاید از جمله مهمترین محصولات آن ها باشد. تلفن همراه از اجزای بسیاری تولید شده اند که هر بخش وظیفه ای را به عهده دارد که در کنار هم خروجی مورد نظر را به ما می دهد و اگر با اختلال رو به رو شود کارکرد کلی را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

مشکلات و خرابی ها: 

بیشتر مشکلات از جانب باتری ایجاد می شود. باتری ممکن است با این مشکلات مواجه شود: گوشی خود به خود خاموش می شود، گوشی زیاد هنگ می کند، تنظیمات تاریخ و ساعت به هم می ریزد، گوشی سریع تر از قبل باتری خالی می کند و … اگر یکی از اتفاقات بالا مرتبا برای موبایل شما رخ می دهد، به سالم بودن باتری آن شک کنید. پرش صفحه نمایش موبایل، مشکلات بلوتوث موبایل، کارنکردن میکروفون و اسپیکر گوشی، مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه موبایل، عدم کارکرد USB و بسیاری موارد دیگر از جمله مشکلات گوشی تلفن همراه یا موبایل می باشد. مراجعه به مرکزی پیشرفته با داشتن تجهیزات به روز  و اطمینان داشتن از استفاده از قطعات اصل و متخصصینی با دانش به روز یکی از مهمترین ویژگی ها می باشد برای انتخاب آن. مجتمع فنی تعمیرگوشی با حدود ۲ دهه سابقه در انجام تعمیرات لوازم الکترونیکی و دیجیتالی در این زمینه صاحب نام می باشد. در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود با هر برندی می توانید به شماره زیر با واحد تعمیرات موبایل این مرکز تماس حاصل فرمایید یا به ادرس زیر مراجعه فرمایید. 

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی سونی