تعمیرات گوشی موتورولا

موتورولا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چندملیتی آمریکایی در زمینه ی ساخت سخت‌افزار، ریزپردازنده، تلفن همراه و سایر وسایل ارتباطی بود که در ژانویه ۲۰۱۱ بدلیل ورشکستگی به دو شرکت «موتورولا سلوشنز» و «موتورولا موبیلیتی» تقسیم شد. این شرکت، به غیر از صنایع مخابراتی، در ساخت پردازنده‌های کامپیوتری نیز فعالیت داشت. موتورولا از جمله برندهایی است که در ایران نیز شناخته شده و کاربرانی دارد.

موتورولا دفی مقاوم در برابر آب می باشد به عبارت ساده تر ضد آب می باشد. در این بازار پر از انواع برندها هر کدام از شرکت های الکترونیکی برای جذب کاربر امکاناتی را بر محصول خود افزوده می کند که با توجه به نیاز کاربر و شرایط کنونی می باشد. افزودن امکانات بیشمار به یک سیستم نیازمند پشت برده قوی در برنامه نویسی و بحث سخت افزاری آن می باشد که اگر رعایت نشود گوشی با خرابی مواجه می شود و کاربر را آزده خاطر و ناراضی کند. از این رو مهندسی این دستگاه بسیار مهم می باشد. اما گاه شرایطی خارج از کنترل پیش می آید که منجر به بروز خرابی و اختلال در سیستم عملکرد آن می شود.

 مشکلات و خرابی ها:

گوشی  موتورولا نیز از دیگر گوشی های تلفن همراه مستثنی نبوده و با خرابی هایی رو به رو می شود و نیاز به تعمیر خواهد داشت. عدم شناسایی سیم کارت،عدم دریافت سیگنال، اتصالات کوتاه در مدار گوشی، عدم کار کردن بلندگوی گوشی، سفید شدن صفحه ی موبایل، خاموش شدن خود به خودی آن و … از جمله موارد می باشد. در صورت بروز خرابی یا حتی از دست رفتن اطلاعات جهت بازیابی می توانید با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا مراجعه نمایید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱
تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر-کوچه صالحی-نبش کوچه درفش-پلاک۱

تعمیرات گوشی موتورولا