تعمیرات گوشی سامسونگ

دنیای پیشرفته امروز پر از لوازم الکترونیکی و دیجیتالی است که از نیاز بشر سر چشمه گرفته است و بر اساس نیاز او ایجاد شده و یا شاید برخی را بتوان به گونه دیگری توصیف کرد که احساس نیاز را در کاربر ایجاد کردند و بر اساس آن وسیله ای ساخته شده است. برخی از لوازمی که از آنها استفاده می کنیم بسیار پر کاربرد بوده و شاید بتوان گفت تمام طول مدتی که بیداریم را با آن سر و کار داریم. گوشی های تلفن همراه، کامپیوترها از جمله این لوازم هستند.

گوشی های تلفن همراه یا به اصطلاح همان موبایل امروزی که هوشمند شده اند و قابلیت اتصال به اینترنت را دارند باعث شده است بیشتر کاربران از آن استفاده ای در جهت انجام کارهای روزمره خود کنند. قابلیت نصب برخی از نرم افزارها، اپلیکیشن های مختلف برای اجرای کارهای فرضأ بانکی، یا سفارشات خرید و … چک کردن ایمیل یا ویرایش متن، خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی، دیدن فیلم و … از جمله کارهایی است که با این وسیله کوچک و قابل حمل که در جیب هم جا می گیرد آن را به وسیله ای محبوب تبدیل کرده است.

این وسیله محبوب بین شرکت های تولید کننده آن نیز رقابت ایجاد کرده است و هر کدام سعی در جذب کاربر با استفاده از افزودن امکانات جدید به آن هستند. این امکانات می تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشد و هر چه عملکرد این دو بهتر باشد کارایی سیستم بهتر و جذب مخاطب نیز بیشتر خواهد بود. از جمله شرکت های تولید کننده و نام آشنا سامسونگ می باشد که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی نامی شناخته می باشد. 

همانطور که گفته شد این وسیله بسیار مورد توجه است حتی اگر از نوع هوشمند نباشد چرا که حتی تماس ساده صوتی نیز برای کاربر مهم است. یعنی اگر قدرت انتقال صدا خوب باشد برای کاربر کفایت خواهد کرد. با این وجود بروز اختلال در کارکرد آن کاربر را به تکاپو در جهت رفع آن می اندازد.

مشکلات و خرابی ها:

هر نوع اختلال کوچک در عملکرد سیستم سخت افزاری مانند دکمه ها، باتری، پورتهای آن و قطعات داخلی آن و … و چه نرم افزاری، اجرا ندشن برنامه ها، عدم اتصال به اینترنت، هنگ کردن هنگام استفاده از نرم افزار و … داغ شدن باتری، دیر شارژ شدن و بسیاری موارد دیگر را می توان از خرابی های رایج دانست؛ که گاه با ریست فکتوری یا همان بازگشت به حالت کارخانه حل می شود و گاهی نیاز به فلش کردن و یا تعویض قطعه دارد. در این موارد باید به متحصص متبحر که با اصول کارکرد و ساختمان داخلی موبایل آشنایی کامل دارد مراجعه نمود که بتواند مشکل اصلی را تشخیص دهد و به بهترین شکل آنرا عیب یابی و رفع کند. مجتمع فنی تعمیرگوشی از جمله مراکز تعمیراتی لوازم الکترونیکی و دیجیتالی در سطح کشور می باشد که با حدود ۲ دهه تجربه در این زمینه فعالیت دارد. در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود با واحد تعمیرات موبایل این مرکز تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی سامسونگ