تعمیرات گوشی اچ تی سی

شرکت اچ‌تی‌سی مخفف High Tech Computer Corporation سال ۱۹۹۷ در تایوان تأسیس شد. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عاملاندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل (Brew Mobile) هستند. اچ تی سی نیز از برندهای پر طرفدار در ایران می باشد. گوشی های HTC یکی از گوشی های هوشمند اندروید صفحه لمسی می باشد که در اندازه و رنگ ها و قابلیت های مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اسمارت فون ها یا همان گوشی های هوشمند در چند سال اخیر مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند چرا که بیشتر کارهایی که می توان با کامپیوتر انجام داد (غیر از اجرای برخی نرم افزارهای خاص) با آن انجام می گیرد و چون کوچک و قابل حمل می باشد بر محبوبیت آن افزوده شده است. این وسیله پر کاربرد ممکن است روزی به دلایلی مانند عدم استفاده درست و یا مشکلات خارج از کنترل با خرابی هایی روبرو شود.

مشکلات و خرابی ها:

گوشی ها از هر نوعی باشند خواه هوشمند یا معمولی نیاز به مراقبت دارند و گوشی های هوشمند به دلیل حساسیت بالا و کاربردی که دارند نیاز به مراقبت بیشتری دارند. برای مثال از ضربه باید محفوظ باشند چرا که اولین قسمتی که با مشکل مواجه می شود صفحه نمایش یا پنل آن خواهد بود و اگر شکسته شود قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود و خود هزینه بر است. برخی گوشیه ای هوشمند نیز دارای دکه هستند مانند گوشی های معمولی که اگر کارکردشان مختل شده باشد یا دیر عمل کند یا با فشار زیاد روی آن کار کند احتمال زیاد برد آن کثیف شده است و باید توسط متخصص تعمیرکار پاک سازی شود. کند شدن صفحه تاچ، بهم خوردگی برنامه ها و برخی مشکلات نرم افزاری دیگر ممکن است به علت وجود ویروس در آن باشد که با برنامه ها تداخل کرده و بهم می ریزد و گاهی منجر به خاموش شدن خود به خودی گوشی می شود که می توان در چنین شرایطی گوشی را به اصطلاح فلش کرد یا با نرم افزارهای مخصوص ویروس کشی نمود. 

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود با واحد تعمیرات مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا به این مرکز مراجعه نمایید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی اچ تی سی