تعمیرات گوشی ال جی

ال‌جی الکترونیکس، شرکت الکترونیکی کره‌ای و چندملیتی است، که بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود. همواره وقتی نام ال جی می آید به یاد لوازم خانگی پیشرفته و یا دستگاه های صوتی و تصویری پیشرفته میافتیم. این شرکت در کنار تولیداتی از این دست گوشی تلفن همراه و تبلت و … نیز تولید می کند. گوشی های تلفن همراه ال جی نیز طرفداران خاص خود را دارد و از امکانات آن بهره می برند. چیزی که در این میان مطرح است این قضیه می باشد که امروزه تقریبأ تمامی برندهای گوشی دارای امکانات مشابهی می باشند اما تفاوت در کیفیت ارائه خدمات آن می باشد. 

گوشی های ال جی نیز مدل های متنوعی چه ساده و چه هوشمند دارد و هر کس بر اساس نیازی که دارد از آن استفاده می کند و مراقبت و استفاده درست از آن مهم می باشد. در صورت عدم استفاده صحیح و مراقبت از آن با خرابی هایی رو به رو می شوند.

 مشکلات و خرابی ها:

ال جی با اینکه شرکت قدرتمندی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی و دیجیتالی می باشد اما خرابی جز جدایی ناپذیر تجهیزات الکترونیکی است. عدم شناسایی سیم کارت، عدم دریافت سیگنال، قطع ناگهانی آنتن، عدم کار کردن بلندگوی گوشی، مشکل وای فای، خاموش شدن گوشی، عدم شناسایی کارت حافظه و بسیاری موارد دیگر که ممکن است گوشی شما با آن رو به رو شود. در صورت بروز خرابی و عدم کارکرد درست گوشی خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل محتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا به این مرکز مراجعه نمایید تا زیر نظر متخصصین متبحر این مرکز همراه با تجهیزات پیشرفته عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی ال جی