تعمیرات گوشی وان پلاس

هر وسیله ای که در اطرافمان می بینیم برای کاری ایحاد شده اند و شرایط را برای زندگی امروزه آسانتر کرده اند و روزانه برای بهبود آن ها به منظور بهتر انجام شدن کارها، مطالعه انجام می شود. از کوچکترین ابزاری که می شناسیم برای مثال قاشق و یا چنگال در گذشته خبری از آن ها نبود و نیاز بشر آن ها را به وجود آورد. لوازمی که در اختیار داریم به نوعی یا در جهت رفع نیاز ما ایجاد شده اند یا در جهت کمک به ما برای انجام بهتر کارها. برای مثال برخی تجهیزات پزشکی که ایجاد شده اند برای کمک به پزشک می باشد تا بتواند سریعتر به تشخیص بیماری بپردازد. در بین دستگاه ها و ابزارهایی که داریم برخی لوازم هستند که کار با آن ها لازمه زندگی ما شده اند و تقریبأ تمامی کارها بر اساس آن انجام می شود و در صورت نبود آن ها کارها به اصطلاح لنگ می ماند. از جمله این دستگاه ها کامپیوتر ها یا همان رایانه ها می باشند که همانطور که می دانید جایی نیست که از آن ها استفاده نشود. کامپیوتر منظور صرفأ دستگاه های PC نیست که درمحل کار یا در منزل از آن ها استفاده می کنیم.

در کنار کامپیوتر ابزار دیگری نیز نمود پیدا کرده اند که می توان با استفاده از کامپیوتر از آن ها بهره برد. مانند پرینتر و … که در مقیاس های بزرگتر و دستگاه های چاپ بزرگتر این دستگاه ها نیز خود دارای کامپیوتری کوچک هستند. اما فرض کنید دستگاه کوچکی که بتوانید به راحتی در دستتان بگیرید وجود داشته باشد که شما بتوانید بخش عمده ای که یک کامپیوتر PC انجام می دهد را انجام دهد شما مسلمأ آن را انتخاب خواهید کرد چرا که نیازی به حمل و جا به جایی کامپیوتر با آن وزن نیستید. یکی از این لوازم که در برخی از جنبه ها بر کامپیوتر ها نیز پیشی گرفته است گوشی های تلفن همراه می باشند که هر چند کوچک هستند اما با نصب برنامه ها و نرم افزارهایی روی  آن می توانید بسیاری از کارهای خود را انجام دهید. تعمیرات موبایلگوشی های تلفن همراه امروزی بسیار با مدل ها قدیمی و اولیه خود متفاوت هستند مثل همه لوازم الکترونیکی و دیجیتالی دیگر که در ابتدا بسیار ساده بودند. اما پیشرفت علم و تکنولوژی به همه آن ها رنگ و روی دیگری داد. اما گوشی های تلفن همراه از جمله ابزاری هستند که به سرعت پیشرفت کردند و گوشی سبقت را ربودند. این دستگاه به ظاهر کوچک دارای امکاناتی غیر از ارسال پیام و برقراری تماس صوتی و بعضأ عکس برداری نیز هست. مخصوصأ گوشی های هوشمند که شما می توانید کارهایی از قبیل اسکن کردن (با نصب برنامه مطابق با سیستم عامل گوشی) مونتاژ عکس و فیلم و ساختن کلیپ، ویرایش تصاویر، اتصال به اینترنت و استفاده از بسیاری از برنامه هایی که مختص به گوشی های تلفن همراه می باشد، برقراری تماس تصویری، پرداخت قبوض و بسیاری امکانات دیگر که بنابر امکانات گوشی و نوع سیستم عاملی که روی آن نصب هست(ویندوز،اندروید،ios) تعریف می شوند.

شرکت های بسیاری در زمینه تولید گوشی های تلفن همراه فعالیت دارند که در مدل ها و اندازه و قابلیت های مختلف گوشی ها را تولید می کنند و به رقابت با هم می پردازند. شاید به ظاهر گوشی ها مشابه هم باشند اما از لحاظ نرم افزاری و کارکردی ایت که تفاوت ها را ایجاد می کند البته ظاهر هم در تفاوت هایی دارد ولی آن چه غیر از ظاهر جلب توجه خواهد کرد نوع کارکرد آن هاست. برخی که تمایل دارند کارهای عکاسی و فیلم برداری با گوشی انجام دهند کیفیت بالای دوربین گوشی و امکان نصب برنامه های پردازش تصویر مناسب برای گوشی برای او اهمیت دارد. کسی که در محیط های خاص از نظر آب و هوایی فعالیت دارد گوشی تلفن همراهی را می خواهد که در برابر حرارت و ضربه مقاوم باشد. بنابراین این نیاز کاربر است که باعث به وجود امدن گوشیه ای مختلفی شده است و هر شرکتی ممکن است فقط روی یکی ویژگی متمرکز باشد. برای مثال شرکت کاترپبلار روی گوشی های مقاوم از نظر سخت افزاری متمرکز است یا شرکت دورو گوشی های ساده ای برای سالمندان تولید می کند.

از جمله شرکت های تولید کننده گوشی های تلفن همراه شرکت وان پلاس می باشد. وان‌پلاس (OnePlus) یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی است که در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۳ تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شنزن واقع شده است. این شرکت از جمله شرکت های نوپا می باشد در عرصه تولید گوشی های تلفن همراه، ولی موفق در زمینه ساخت تلفن های هوشمند است. قیمت مناسب نسبت به گوشی های چون گلکسی S7 و آیفون ۶s حتی نصف قیمت آن، دارای RAM بیشتر از جمله ویژگی های این قبیل گوشی های وان پلاس است. در کل می توان گفت تقریبأ از هما تراشه هایی که برای دو غول بزرگ گوشی های تلفن همراه استفاده می شود در این برند نیز استفادع می شود و کارایی خوبی به همان حد دارد اما قیمت کم آن باعث توجه شده است.

تعمیرات گوشی تلفن همراه وان پلاس

خرابی های گوشی های تلفن همراه وان پلاس:

گوشی ها هر چقدر پیشرفته باشند، به همان نسبت شرایط نگهداری آن ها متفاوتر و شاید سخت تر باشد. علت سخت تر بودن آن این است که چون این قبیل گوشیه ای حاوی اطلاعات بسیار یهستند اگر کوچکترین آسیبی به ان برسد ممکن است بخشی از اطلاعات از بین برود. از این رو کمی شرایط نگهداری آن متفاوت تر خواهد بود. برای مثال گوشی های هوشمند چون دارای صفحه تاچ هستند اگر ضربه به این صفحه بخورد و ترک بردارد و یا بشکند باید تعویض شود و امکان تعمیر وجود ندارد و هزینه به گردن کاربر می اندازد. از طرفی همین ضربه ممکن است منجر به برداشتن و تعویض پنل تاچ گوشی شود. ضربه ممکن است به برد گوشی هم آسیب برساند. استفاده از گوشی زمانی که به شارژ هست نه تنها برای گوشی های هوشمند ممکن است خرابی به بار آورد برای گوشی های ساده نیز خطرناک می باشد. داغ شدن باتری از جمله مواردی است که سلامت گوشی را به خطر می اندازد و کارکردن با برنامه را گاهأ با اختلال همراهی می کند. خراب شدن اسپیکر، کار نکردن دکمه ها، پورت ها، نخواندن کارت حافظه و یا سیم کارت، عدم اتصال به اینترنت، نداشتن آنتن حتی زمانی که گوشی آنتن پر را نشان می دهد، خاموش شدن خود به خودی و زیاد گوشی و بسیار موارد دیگر که نشان از اختلال در سیستم کارکرد گوشی می باشد.

در صورت بروز خرابی در گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات گوشی های تلفن همراه مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی وان پلاس