تعمیرات گوشی کاترپیلار

بشر برای برقراری ارتباط با یکدیگر اولین موردی را که دریافت، تصویر سازی بود و با آن منظور و پیام خود را می رساند. کم کم گفتار و صحبت با یکدیگر آغاز شد و توانستند با یکدیگر ارتباط کلامی بر قرار کنند و از به عنوان وسیله ای جهت ارتباط استفاده کنند. مدتها طول کشید تا بشر توانست خط را اختراع کند تا توسط آن بتواند آنچه اندیشه می کند را به دیگران و نسل های بعد منتقل کند. گذر زمان باعث به وجود آمدن زبان های مختلف شد و انسان ها در روی کره زمین به زبان های مختلفی زندگی می کردند. این تفاوت زبانی فرهنگ و عقیده های مختلفی را به وجود آورد. این تفاوت گاهأ باعث به وجود آمدن جنگ ها می شد. تصور کنید یکی از این سرزمین ها به دست آوردی برسد و دیگر کشورها نیز استقبال کنند. برای داشتن آن فناوری یا امکانات بهتر است با هم در ارتباط باشند. مسیرهای طولانی ای برای یادگیری و نطلع شدن گاهأ پیموده می شد. پیغام هایی که رد و بدل می شد شاید ماه ها به طول می انجامید و در برخی مواقع از ارزش آن کاسته می شد. داشتن وسیله ارتباطی که بتواند این پیغام ها را سریعتر به مقصد برساند یکی از رویاهای بشر بود.

در این راه تلاش های بسیاری صورت گرفت تا اینکه تلفن اختراع شد. این اولین گام در برقراری ارتباط با مسافتی دور بود. از آن پس فعالیت های بسیاری انجام شد تا این فناوری پیشرفت کند و بهبود یابد. به کارگیری علم روز و همگام شدن علم و صنعت باعث به وجود آمدن ابزارهای جدیدی شد که بنابر آن می توان وسایل جدیدی طراحی کرد یا لوازم قبلی را بهبود بخشید. در بین پیشرفت های بیشماری که بشر روزانه به آن دست می یابد همواره وسایل ارتباطی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. از جمله لوازمی که می توان نام برد که بسیار در مورد آن پیشرفت صورت گرفته و همچنان پیش می رود دستگاه های گوشی تلفن همراه می باشد که به موبایل می شناسیم. این وسیله کوچک چنان در زندگی ما نفوذ داشته است که احساس می کنیم اگر روزی نباشد چگونه زندگی خود را سپری کنیم یا تصور اینکه گذشتگان بدون آن چگونه زندگی ای داشتند سخت است. این همه وابستگی به دستگاه کوچک باعث به وجود آمدن بیماری جدید روانی نیز شده است. استفاده بیش از حد از این وسیله و مکالمات طولانی مدت به دلیل ارسال و دریافت امواج الکترومغناطیس و رادیویی باعث بروز مشکلات جسمی نیز می شود.

تعمیرات گوشی تلفن همراه

گذشته از بحث های فوق این وسیله به ظاهر کوچک که امروزه با آن سروکار داریم اصلا قابل مقایسه با چیزی که در ابتدا شروع به فعالیت کرده بود نیست. چنان پیشرفتی گوشی های تلفن همراه  در این سال های اخیر داشته و امکاناتی بر آن افزوده شده است که شما می توانید با داشتن سک گوشی مناسب کسب کار خوبی برای خود به پا کنید. برای مثال گوشی های نسل جدیدی به تازگی روانه بازار شده اند که شما می توانید استودیوی فیلم سازی کوچکی در گوشی تلفن همراه خود داشته باشید و بسیاری از جلوه های ویژه را به آن اضافه کنید. گوشی های نسل گذشته در ابتدا فقط قابلیت برقراری تماس را داشتند و وزن بالایی داشتند و کم کم امکانات دیگر بنا بر نیاز کاربر بر آن افزوده شد. البته هنوز هم چنین گوشی هایی تولید و مورد استفاده واقع می شوند. امروزه بازار گوشی های تلفن همراه بنابر درخواست و نیاز مشتری هدایت می شود. تعمیر گوشی تلفن همراهبرای مثال برخی از کاربران گوشی های تلفن همراه در مکان هایی کار می کنند که از نظر شرایط آب و هوایی یا موقعیت کاری شرایط عادی شهری را ندارد و استفاده از گوشی های معمول برای آن ها مقرون به صرفه نیست چرا که خراب می شوند و توانایی ماندن در آن شرایط را ندارند. از این رو شرکت ها برای از دست ندادن بخشی از مشتری های خود گوشی هایی مخصوص این دست از کاربران تولید می کنند که برای مثال در شرایطی که دما بالاست یا امکان ضربه خودن گوشی بالاست یا حوادث دیگری که ممکن است برای آن پیش آید مقاوم باشد. زیرا قطعات گوشی های تلفن همراه بسیار حساس بوده و با ضربه نیز ممکن است برای آن مشکلاتی به وجود آید.

شرکت های الکترونیکی بسیاری در زمینه تولید گوشی های تلفن همراه فعالیت می کنند. یکی از این شرکت های تولید کننده کاترپیلار نام دارد. بیشتر این برند را با نام CAT می شناسیم.  بدنه‌ی مقاوم در برابر ضربه و ضد آب بودن گوشی از ویژگی های این نوع برند می باشد. گوشی کاترپیلار به بدنه‌ای مقاوم مجهز شده تا بتواند برای کسانی که مشاغل سختی و پرخطر دارند، کار‌آمدی لازم را داشته باشد. برای اولین بار در گوشی­ های هوشمند روی این گوشی دوربین حرارتی قرار داده‌ شده تا برای کسانی که می­ خواهند از این گوشی در مشاغل مرتبط استفاده کنند، بدنه‌ای مقاوم در برابر نمک، خاک، رطوبت، باران، لرزش، تابش اشعه خورشید و شوک حرارتی از ویژگی های این برند می باشد که می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که مشاغلی سخت نظیر کار بر روی سکوهای نفتی یا معادن دارند. همچنین این گوشی گواهینامه IP68 دارد.

تعمیرات گوشی موبایل

خرابی های گوشی تلفن همراه کاترپیلار:

گوشی ها تلفن همراه از جمله لوازم پر کاربرد و درعین حال حساسی هستند که در  استفاده از آن ها باید مواردی که توصیه می شود را انجام داد تا عمر گوشی بیشتر شود و به خوبی کار کند. یک گوشی تلفن همراه هر چقدر پیشرفته تر باشد شرایط نگهداری آن بعضاً متفاوت و یا سختتر خواهد بود. چرا که این قبیل گوشی های امکانات بسیاری دارند و شما به عنوان کاربر ممکن است اطلاعات بسیاری را وارد آن کنید و کافی است با کوچکترین خرابی و یا سهل انگاری دسترسی به آن ها را داز دست بدهید. ضربه خوردن، استفاده طولانی مدت از گوشی زمانی که به شارژ متصل است به گوشی بسیار آسیب می زند و عمر آن را کاهش می دهد چرا که مدام در شارژ بودن خود باعث داغ شدن باتری و فرسودگی آن می شود و خرابی باتری خود به تنهایی مشکلات بسیاری برای گوشی شما به وجود می آورد. برد گوشی های تلفن همراه بخش اصلی گوشی ایت که تمامی کارهایی که گوشی انجام می دهد در آنجا برنامه ریزی شده است. داغ شدن این بخش باعث خرابی قطعات الکترونیکی و یا حتی سوخته شدن آن ها می شود که باعث کار نکردن گوشی شما می شود. هنگ کردن هنگام کار با برخی امکانات گوشی و یا نرافزار و اپلیکیشن هایی که روی آن نصب است، خاموش شدن خود به خودی و بسیاری موارد دیگر که نشان از عدم کارکرد مناسب گوشی می باشد.

این گوشی های کاترپیلار از قبیل تعمیرکت اس ۳۰ , تعمیرکت S30 , تعمیرکت کت اس ۴۰ , تعمیرکت S40 , تعمیرکت  اس ۶۰ , تعمیرکت S60 , تعمیرکت بی۵۲ , تعمیرکت CAT B52 , تعمیر کت بی ۳۰ , تعمیر CAT B30 , تعمیر کت اس ۴۱ , تعمیر CAT S41 , تعمیر کت اس ۳۱ , تعمیر CAT S31 , تعمیر کت اس ۶۱ , تعمیر  CAT S61

و…

در صورت بروز خرابی در گوشی تلفن همراه خود با واحد تعمیرات گوشی تلفن همراه مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی کاترپیلار