تعمیرات گوشی آرکاس

همه ما در مورد کاری که انجام می دهیم و تخصصی که داریم ابزاری مخصوص به خود داریم که با آن کار می کنیم و بعضأ منحصر به تخصص ما هست و در دیگر مشاغل کاربردی ندارد. برخی از لوازم هم وجود دارند که بین تخصص ها مشترک است. در زندگی روزمره خودمان نیز لوازمی وجود دارد که هر شخص بنا بر نیاز و خواسته شخصی از آن ها استفاده می کند و لزومی ندارد دیگران نیز آن را استفاده کنند ولی لوازم و ابزار مشترکی وجود دارد که همگان از آن استفاده می کنند. در حدود ۲۰ سال پیش بسیاری از لوازمی که امروزه استفاده می کنیم وجود نداشتند. چه لوازم معمولی که ممکن است از پلاستیک ساخته شده باشند و چه لوازمی که الکترونیک و دیجیتال در ساخت آن ها نقش مهمی دارد. یکی از این دستگاه هایی که در گذشته هر چند به تازگی پا به عرصه بازار مصرف گذاشته شده بود ولی باز هم کمتر کسی از آن استفاده می کرد؛ گوشی های تلفن همراه هست.تلفن همراه

گوشی های تلفن همراه نیز مانند بسیاری از لوازم دیگر در بدو ورود با شک ها و اما و اگرهایی برای استفاده از آن رو به رو بود و بسیاری از افراد از آن استفاده نمی کردند و لزومی هم نمی دیدند که از آن استفاده کنند. اما با گذر زمان احساس نیاز به داشتن ای دستگاه کوچک اما پرکاربرد در افراد ایجاد شد و کم کم رو به استفاده از آن آوردند و زمانی که شرکت های الکترونیکی و دیجیتالی با این استقبال مواجه شدند در صدد تولید بیشتر و امکانات بیشتری برای این دستگاه بر آمدند و حتی شرکت های جدیدی نیز تأسیس شد و برخی از شرکت ها ماهیت کار خود را تغییر داده و به سمت تولید گوشی های تلفن همراه رو آوردند حتی برخی از شرکت ها که ما نام تجاری آن ها را با لوازم دیگری می شناسیم علاوه بر محصولی که قبلا تولید می کردند خط تولید گوشی های تلفن همراه را نیز راه اندازی کردند تا از بازار پرمصرف این ابزار بهره مند شوند. شرکت هایی مانند هیوندای، هایر، آمازون و … .

گوشی های تلفن همراه به این دلیل در چند سال اخیر مورد توجه عموم قرار گرفته است که بسیاری از امکانات را در اختیار کاربر قرار می دهد و کاربر بدون نیاز از ابزار اضافی دیگر می تواند از آن بهره مند شود. برای مثال زمانی که گوشی تلفن همراهی که استفاده می کنیم مجهز به دوربین باشدامکانات گوشی های تلفن همراه و کیفیت آن بالا باشد شخص نیازی ندارد که هزینه بالا و اضافی را صرف کند تا دوربین عکاسی بگیرد البته بسته به زمینه شغلی شخص دارد که آیا نیاز دارد که دوربین حرفه ای داشته باشد یا خیر اما کیفیت عکاسی برخی از گوشی های تلفن همراه بسیار خوب بوده و حتی با نصب برنامه ها و نرم افزارهای ویرایش عکس می توانیم تصاویر را ویرایش کنیم و بنابراین بخشی کوچکی از کار نرم افزار فتوشاپ و ویرایش تصاویر را می توان با گوشی های تلفن همراه داشت. البته این قابلیت ها بیشتر برای گوشی های هوشمند امکان پذیر است. حتی می توان با استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند موسیقی ساخت و یا فیلمبرداری کرد و همانطوری که عنوان شد با نصب برنامه های مخصوص، آن را ویرایش کرد.

علاوه بر قابلیت های نرم افزاری که گوشی های همراه دارند و با هم در این زمینه رقابت دارند، شکل ظاهری گوشی های تلفن همراه نیز بعضأ متفاوت هستند و در مدل ها و رنگ های مختلفی ساخته می شوند تا سلیقه های بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهند. برخی از گوشی های تلفن همراه برای اشخاص و شرایط خاص طراحی شده اند برای مثال گوشی های دورو (Doro) برای سالمندان بیشتر مورد استفاده واقع می شود و عمده سرمایه گذاری برای این قشر هست چرا که ساختاری ساده دارد و برای افراد مسن که امکانات زیادی را تمایل ندارند استفاده کنند و فقط برای مثال تماس صوتی داشته باشند این گوشی های ساده که کارکردی بسیار ساده دارد طراحی شده است. و یا برخی از گوشی های بسته به شرایط جوی و محیطی که شخص در آن قرار دارد برای اینکه قطعات داخلی گوشی آسیل نبیند طراحی شده است. مانند گوشی راگ گیر(Rug Gear) که برای مثال یکی از ویژگی های آن ضد آب بودن است.

گوشی های تلفن همراه بسیاری در برندها و مدل های مختلفی در بازار قرار دارد از جمله می توان به گوشی های تلفن همراه آرکاس اشاره کرد.آرکاس (Archos) یکی از شرکت‌های فرانسوی تولیدکننده‌ی گوشی تلفن همراه است که حضور کمرنگی در بازار دارد. این شرکت به تازگی تعدای گوشی ارزان قیمت معرفی کرده که برای گروه‌های مختلف کاربری جذاب خواهد بود. نسخه‌های مختلف این گوشی‌ها، مجهز به حافظه‌‌های رم ۱ تا ۳ گیگابایتی خواهند بود. آرکاس لیست گوشی‌های سری جدید خود را با یک نسخه با نام Helium 4 Seasons کامل کرده است. این نسخه از ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و یکی از امتیازات آن قاب‌های پشتی قابل تعویضی است که همراه با گوشی عرضه می‌شود.تعمیرات گوشی تلفن همراه آرکاس

خرابی های گوشی تلفن همراه آرکاس

گوشی های تلفن همراه به دلیل استفاده ای زیادی که از آن ها می شود در معرض خرابی یا اختلال در عملکردشان هستند. اگر شرایطی که باید استفاده از گوشی تلفن همراه وجود داشته باشد فراهم نشود مسلمأ عمر مفید گوشی کم شده و خیلی زود با مشکل مواجه می شود. اما بعضأ بر اساس شرایط خارج از کنترل ما مشکلاتی برای گوشی ها به وجود می آید و باید نسبت به رفع آن اقدام کنیم. گاهی ممکن است گوشی تلفن همراه ما کارت حافظه یا حتی سیم کارت موجود در آن را نشناسد. ضربه خوردن هم مشکلاتی را برای گوشی پیش می آورد مخصوصأ وقتی پنل آن بشکند باید مسلمأ تعویض شود. یکی از مواردی که باعث می شود عمر باتری گوشی های تلفن همراه کاهش یابد همچنان پیروی از باور غلطی است که در مورد شارژ شدن وجود دارد. در گوشهای تلفن همراه امروزی از باتری های لیتیومی استفاده می شود و شرایط شارژ این باتری ها این است که زمانی که به انتها نرسیده گوشی را به شارژ بزنیم و تا ۱۰۰ درصد شارژ نشود برای مثال تا ۹۰ درصد کافی است و این زیاد ماندن در شارژ عمر باتری را کاهش داده و مشکلاتی را برای آن به وجود می آورد و چون بقیه قطعات برای کارکرد انرژی خود را از باتری می گیرند وقتی باتری خراب شود برخی از قسمت ها کار نمی کند و در نتیجه گوشی کار نمی کند و بسیاری مشکلات دیگر که برای گوشی ممکن است پیش آید.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات گوشی تلفن همراه (موبایل) مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس» تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی آرکاس