تعمیرات گوشی گوگل

اسباب و امکانات اطلاع رسانی بسیاری در دست مردم کره زمین وجود دارد که از طریق آن با آخرین مسایل و اخبار روز اطلاع پیدا می کنند. برخی از این اطلاعات به سرعت مخابره می شوند و برخی مدت زمانی طول می کشد. در گذشته به علت نبود لوازم اطلاع رسانی پیشرفته شاید برای آگاه کردن مردمی برای مثال آگاه کردن آن ها از بیماری خاصی چندین روز به طول می انجامید البته اگر مربوط به یک کشور یا منطقه ای می بود. در موارد گسترده تر این زمان بیشتر بود. اما گذشت زمان و حس نیاز به اطلاع دقیق و سریع از مسایل بشر را به تکاپو انداخت که در صدد رفع این معضل مانند دیگر موانع بر بیاید. اختراع تلفن را می توان یکی از این موارد نامید که خود گامی مهم برای قدم های بعدی بود.

تعمیر موبایل

اختراع تلفن خود باعث به وجود آمدن توقعات دیگر و درخواست برای بهبود آن شد به طوری که بشر در صدد برآمد که محدودیت وابسته به مکانی بودن را بر دارد و به مطالعه در زمینه تولید تلفن های سیار بربیاد. با پیشرفت علم این امکان نیز میسر شدو موفق به ساخت تلفن هایی شدند که بدون نیاز به سیم رابط می توانستند با آن ارتباط بر قرار کنند. این تلفن ها را موبایل یا تلفن سیار یا تلفن همراه نامیدند. وسیله ای که این امکان را برای ما فراهم می آورد یا به عبارتی توسط آن می توانیم این ارتباط را برقرار کنیم گوشی تلفن همراه نامیده می شود که طی مدت زمانی که این وسیله ساخته شد تا به امروز تغییرات بسیاری کرده است. تکنولوژی تلفن همراه در ابتدا تنها قابلیت برقراری تماس تلفنی را داشت و دیگر امکاناتی که امروزه شاهد ان هستیم کم کم به ان افزوده شد. البته طی چند سال اخیر این قابیلت ها به حدی رشد یافته است که در دنیای گوشی های تلفن همراه هر از گاهی منتظر این هستیم که نسل جدید گوشی های تلفن همراه چه امکانات جدیدی را برای ما ایجاد و ساپورت می کنند. تعمیرات گوشی موبایلاز قابلیت های تلفن همراه های امروزی می توان به این مورد کوچک اشاره کرد که هر آنچه در گذشته به صورت مجزا داشته ایم همه در یک دستگاه کوچک جمع شده اند. برای مثال ساده ترین آن، دوربین عکاسی و فیلمبرداری را می توان نام برد. می توان با استفاده از آن رادیو و در برخی نسخه های گوشی تلفن همراه تلویزیون و شبکه های دیگر را دریافت و مشاهده کرد. با توجه به اینکه گوشی های تلفن همراه امروزی امکان اتصال به اینترنت برای آن ها فراهم شده است بسیاری از قابلیت های دیگر نیز بر ان افزوده شده است و با نصب اپلیکشین ها و نرم افزارهایی که مطابق با سیستم عامل گوشی شماست می توان بسیاری از کارها را مدیریت کرد. از این رو این وسیله بسیار محبوب است چرا که با توجه با اندازه کوچک و قابل حمل امکانات بسیاری را در اختیار ما قرار می دهد.

به هر حال هر نوع گوشی تلفن همراه برای اینکه کارکرد خوب و قابل قبولی داشته باشد باید طراحی درست داشته باشد که خب تفاوت گوشی های تلفن همراه را می توان در نوع طراحی برد آن و ساختار داخلی و ظاهری آن دانست. با اینکه گوشی های بسیاری در سطح بازار وجود دارند اما تقریبأ دارای ساختار مشابهی هستند و از اجزای الکترونیکی شناخته شده و مشابهی استفاده می کنند. ظاهر گوشی یکی از معیارهایی است که توسط کاربر اعمال می شود. اینکه مقاوم باشد، دارای رنگ مورد پسند باشد، در دست او به خوبی به اصطلاح بشیند و در کل کاربر پسند باشد. دیگر ویژگی ها مانند سرعت عمل کرد و حافظه بالا و … نیز از معیارهای انتحاب کاربر می باشد. امروزه نیز همراه با پیشرفت در زمینه الکترونیک و حالت جامد و دیگر زمینه های مرتبط مدل های مختلفی ارائه شدند که برای مثال قابلیت خم شدن هم دارند

به دلیل گسترش استفاده از گوشی های تلفن همراه شرکت های الکترونیکی قدیمی یکی از خطوط تولید خود را به تولید گوشی های تلفن همراه اختصاص داده اند و برخی شرکت های الکترونیکی جدید که تازگی پا به عرصه گذاشته اند به تولید گوشی های تلفن همراه در مدل های مختلف پرداخته اند. یکی از شرکت هایی که نام آن برای ما در زمینه ای دیگر شناخته شده است گوگل می باشد. بیشتر ما گوگل را به عنوان مرورگر محبوب می شناسیم. نکته ای که باید اینجا مطرح شود این است که این گوشی های توسط شرکت گوگل ساخته نشده است بلکه توسط شرکت های دیگر تولید می شوند و فقط نام گوگل را همراه با مدل های مختلف یدک می کشد. از مدل های این برند می توان به گوگل پیکسل اشاره کرد. گوگل پیکسل سیستم‌عامل گوگل کروم و اندروید بر روی آن قابل نصب است. مدل‌های ساخته شده ی گوگل پیکسل تاکنون شامل تبلت پیکسل سی، لپ تاپ کروم‌بوک پیکسل و تلفن همراه پیکسل است. گوگل در گوشی‌های تلفن همراه پیکسل از اندروید نسخهٔ ۷٫۱ استفاده کرده است. این مدل تلفن همراه شامل دو مدل پیکسل و پیکسل ایکس‌ال می‌شود که بدنه‌ای فلزی داشته و دارای گواهی IP53 (مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب) هستند.

تعمیرات گوشی گوگل

خرابی های گوشی تلفن همراه گوگل:

زمانی که با گوشی خود کار می کنید تا زمانی که کارکرد نرمالی دارد برای برخی از ما نحوه نگهداری اصولی از آن مهم نیست. اهمیت دادن به آن زمانی نمایان می شود که گوشی با مشکل مواجه می شود و آن هنگام بعد از برطرف شدن مشکل در صدد رعایت اصول می باشیم. یکی از مواردی که باید رعایت شود این است که گوشی مدت زیادی در شارژ نباشد و کاملا شارژ نشود و یا زمانی که در شارژ است از آن استفاده نشود. داغ شدن باتری گوشی از جمله مواردی است که اگر با آن رو به رو هستید با ددانشت که به اجزای داخلی آسیب می زند و کارکرد خود گوشی را مختل خواهد کرد. مراقبت از اینکه ضربه نخورد نیز یکی از مواردی است که باید رعایت شود. برای مثال اگر صفحه LCD گوشی شکسته شود و خراش بردارد نمی توان ان را تعمیر کرد بلکه باید تعویض کرد. ضربه خوردن به برد هم آسی می زند. کارکرد صفحه تاچرا مختل می کند و … .

در صورت بروز هر گونه خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود با مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی گوگل