تعمیرات گوشی پنتک

گوشی های تلفن همراه یکی از پر کاربردترین لوازمی هستند که امروزه از آن ها استفاده می کنیم و می توان گفت حتی می توانیم با استفاده از آن کنترل لوازم منزل خود را نیز از راه دور در اختیار داشته باشیم. در گذشته گوشی های تلفن همراه شکل امروزی را نداشتند و بسیار ساده و البته با وزن بالا بودند. کم کم با پیشرفت تلکنولوژی از وزن آن کاسته شد و قابلیت هایی یکی پس از دیگری بر آن افزوده شد.

زمانی که الکساندر گراهام بل مخترع تلفن دستگاه نهایی تلفن خود را امتحان می کرد تا مردم از آن استفاده کنند شاید تصورش را نمی کرد که اختراع او پایه یکی از پرکاربردترین لوازم شود. بعد از ساخته شدن گوشی های تلفن همراه می توان گفت مهمترین کاری با آن می شد انجام داد برقراری تماس تلفنی بود و بهتر است بگوییم برای همین منظور ایجاد شد تا شخص بتواند در هر مکانی هست از آن برای برقراری ارتباط استفاده کند. اما وقتی امکانات دیگری بر آن افزوده شد کم کم بر قراری تماس صوتی اهمیت خود را از دست داد. تحقیقات اخیر محققان نشان می دهد که برقراری تماس صوتی یا به عبارتی صحبت کردن با گوشی های تلفن همراه هوشمند در بین پنج استفاده مهم از این وسیله جایگاه آخر را دارد.موبایل و تماس تلفنی

از گوشی های هوشمند کاربری های بسیاری را می توان انتظار داشت چون امکان اتصال به اینترنت برای آن فراهم است و به این ترتیب می تواند برنامه های بسیاری را در اختیار داشته باشد. چند سالی ایت که مبحث اینترنت اشیاء مطرح شده است و کافی است شما گوشی تلفن همراه هوشمندی را در اختیار داشته باشید و با نصب برنامه مخصوص برای مثال کنترل و هدایت  دستگاهی را از راه دور داشته باشید. از دیگر موارد مورد استفاده از گوشی های تلفن همراه امکان نصب نرم افزارهایی روی آن است که با استفاده از ان می توان کارهای بسیاری را انجام داد. برای مثال نرم افزارهای مربوط به ساخت موسیقی یا ساخت فیلم که بسیار حرفه ای و پیشرفته هستند و روز به روز ورژن های جدیدتری برای آن آپدیت می شود و بر امکانات آن افزوده می شود به طوری که می توانیم یک استودیوی فیلم سازی یا موسیقی را در گوشی تلفن همراه خود داشته باشیم و هر زمان که نیاز بود از آن استفاده کنیم.

اما گوشی های ساده و معمولی امکانات اینچنینی در اختیار کاربر خود قرار نمی دهند و بعضأ فقط می توانند تماس صوتی و ارسال پیام کوتاه را میسر کنند. گوشی های تلفن همراه چه هوشمند و چه معمولی دارای انواع مختلفی هستند و برای دسته خاصی از کاربران مورد استفاده قرار می گیرندموبایل ساده برای مثال برخی گوشی های تلفن همراه هستند که مختص به سالمندان است تا بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند. برخی برای افرادی است که در محیط هایی که از نظر آب و هوایی و منطقه ای خاصی هستند مناسب است و دارای مقاومت بیشتری است. علاوه بر ساختار داخلی و نوع برنامه نویسی ای که برای گوشی های تلفن همراه شده و با هم در جزئیات متفاوت هستند ظاهر گوشی های تلفن همراه نیز با هم متفاوت هستند و یکی از شیوه های جذب کاربر ظاهر خوب و به عبارتی خوش دست بودن گوشی تلفن همراه است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مدل های مختلفی از گوشی های تلفن همراه با برندهای مختلفی رو به روی شما باشد و نتوانید از بین آن یکی را انتخاب کنید. البته برندهای مختلفی وجود دارند ولی ما خود را به چند برند شناخته شده محدود کرده ایم اما اگر بدانیم که گوشی تلفن همراه را به چه منظوری می خواهیم استفاده کنیم این مورد می تواند در نوع گوشی تلفن همراهی که ما را کمک کند. برندهای مختلفی در بازار گوشی های تلفن همراه وجود دارد. برخی برای ما بسیار شناخته شده هستند و برخی تازه پا به عرصه رقابت گذاشته اند و برخی فقط در مناطق خاصی عرضه می شوند.

یکی از این گوشی های تلفن همراه که ممکن است چندان شناخته شده نباشد گوشی های تلفن همراه پنتک است. پنتک شرکت مخابراتی کره‌ ای است، که در زمینه تولید تلفن‌ های همراه فعالیت می ‌کند و هم ‌اکنون پس از شرکت سامسونگ، دومین تولیدکننده دستگاه‌ های موبایل در کره جنوبی است. شرکت پنتک در سال ۱۹۹۱ راه‌ اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در کره جنوبی قرار دارد. یکی از ویژگی های این گوشی تلفن همراه تأکید آن بر وضوح و قدرت صداست و بیشتر محصولات آن به نوعی در جهت کیفیت بالای صدا تولید می شوند.

تعمیرات گوشی پنتک

مشکلات گوشی های تلفن همراه پنتک

هر نوع گوشی تلفن همراهی که ما مورد استفاده قرار می دهیم دارای طول عمر مفیدی است که بعد از آن یا گوشی تلفن همراه کارایی خود را کمی از دست می دهد یا اگر با مشکلی مواجه شود ممکن است قطعه مورد نیاز آن دیگر یافت نشود. اما گاهی در شرایطی هستیم که به صورت ناخواسته گوشی تلفن همراه ما با خرابی مواجه می شود که کارایی خود را از دست می دهد. برای مثال ممکن است به آن ضربه وارد شده باشد یا دچار مشکلات نرم افزاری شده باشد. مشکلات نرم افزاری که برای گوشی های تلفن همراه ممکن است به وجود آید شامل عدم کارکرد درست برنامه ها هنگام اجرا کردن آن، ویروسی شدن گوشی و … باشد. اما عمده مشکلات گوشی های تلفن همراه را می توان به باتری آن دانست چرا که اگر به خوبی کار نکند تمامی اجزا و کارکردهای گوشی تلفن همراه با مشکل مواجه می کند. برای مثال داغ شدن بیش از حد باتری به قطعات برد اصلی آسیب خواهد رساند و باعث داغ شدن آن ها و باز شدن لحیم آن می شود. عمر مفید باتری گوشی های هوشمند پایدار نیست و با شارژ و تخلیه شدن مکرر باتری ، کاهش پیدا می کند. راه هایی وجود دارند که به وسیله آن ها می توانید، عمر مفید باتری های خود را تا میزانی افزایش دهید. ماهیت واکنش های شیمیایی که پیوسته در باتری رخ می دهند، باعث می شود باتری در شارژ زیر ۲۰ درصد و بالای ۸۰ درصد فعالیت بیشتری داشته باشد. از طرفی بهتر است برای مدت طولانی گوشی در برق نباشد.
در صورت بروز خرابی در گوشی تلفن همراه با واحد تعمیرات گوشی تلفن همراه (موبایل) مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس» تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی پنتک