تعمیرات گوشی ویلی فاکس

یکی از اختراعات مهم بشر تلفن بود که تأثیرات بزرگی در زندگی ما داشته است و باعث اطلاع رسانی سریع تر به عموم مردم شد. هر چند تلفن اولیه با چیزی که امروزه می بینیم تفاوت بسیاری دارد و شاید قابل قیاس نباشد. همان طور که می دانیم تلفن توسط الکساندر گراهام بل اختراع شد و روزی که اولین کلمه از طریق آن به گوش مخاطب رسید کسی شاید تصور این را نمی کرد که وجود این وسیله جز ضروریات زندگی شود. چون در ابتدا تعداد کمی از آن در دسترس بود و فقط برخی مراکز خاص از آن استفاده می کردند و کم کم مکان هایی ایجاد شد که مردم می توانستند با پرداخت مبلغی برای مکالمه از تلفن استفاده کنند. کم کم تلفن ها در سطح شهر نیز قرار داده شدند که به تلفن عمومی شناخته می شوند و تا به امروز از آن استفاده می شود و می توان گفت در مواقعی که تلفنی در دسترس ما نیست از آن استفاده کنیم.

با پیشرفت صنعت مخابرات استفاده از این گسترش یافت به طوری که پای دستگاه تلفن به خانه های شخصی باز شد مخابراتو باز افراد محدودی می توانستند آن را داشته باشند. اما لزوم وجود تلفن به حدی شد که کم کم استفاده از تلفن گسترش یافت و در هر خانه یک خط تلفن وجود داشت و بعضأ چند خط. البته برای داشتن خط تلفن باید مدت ها منتظر می ماندند تا به دست آن ها برسد اما امروزه به سرعت این کار انجام می شود.

اما تصور کنید در جایی هستید که امکان استفاده از تلفن ثابت را ندارید و نیاز مبرم دارید. در این شرایط وجود هر نوع وسیله ارتباطی برای ما اهمیت دارد و اگر تلفن آن هم بدون سیم کشی و … باشد در آن شرایط بسیار مفید هست. با پیشرفت علم و صنعت الکترونیک و مخابرات کم کم تلفن های ثابت وارد نسل بعدی خود شدند که به گوشی های تلفن همراه یا تلفن قابل حمل یا حرکتی یا همان موبایل شناخته می شوند.

اولین گوشی تلفن همراه توسط شرکت موتورولا در کشور آمریکا ساخته شد و وزنی در حدود ۲ کیلو گرم داشت و برد استفاده از آن کم و منوط به وجود دکل های ارتباطی بود. گوشی های تلفن همراه چون از امواج رادیویی جهت برقراری ارتباط استفاده می کنند باید در اطراف آن دکل هایی که این امواج را دریافت و ارسال می کنند باشد. در گذشته به دلیل محدودیت در تولید و … همه جا امکان ارتباط نبود اما امروزه تعداد این دکل ها بسیار هست و می توان گفت تقریبأ همه جا امکان آنتن دهی وجود دارد مگر جاهای صعب العبور که آن هم رفع خواهد شد.

با آمدن گوشی تلفن همراه و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می داد توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و تقریبأ همان روند تلفن ثابت را طی کرده تا به صورت امروزی در بیاید. در ابتدا فقط امکان برقراری تماس صوتی میسر بود و بعد ارسال پیام کوتاه متنی یا همان SMS  ایجاد شد. کم کم با برنامه نویسی هایی که به گوشی های تلفن همراه اضافه شد امکانات دیگری مانند ارسال تصویر، داشتن رادیو، داشتن دوربین عکاسی و … را هم شامل شد تا به شکل امروزی و هوشمندی  که می بینیم در آمد که می توانیم با نصب برنامه ها یا به عبارتی اپ های مختلف استفاده های بسیاری را از گوشی تلفن همراه یا همان موبایل داشته باشیم. مردم و موبایلبا گسترش استفاده از گوشی های تلفن همراه و استقبال عموم از آن، شرکت های فعال در زمینه الکترونیک و دیجیتال اقدام به ساخت و تولید گوشی های تلفن همراه کردند با هم به رقابت در این زمینه پرداختند و هر از چند گاهی شاهد رو نمایی نسل جدید گوشی های تلفن همراه هستیم که به نوعی امکانات جدیدی به آن اضافه شده است یا از نظر ظاهری جهت استفاده بهتر یا به عبارتی خوش دست بودن آن ارتقا یافته است.

گوشی های تلفن همراه بسیاری در بازار ایران و جهان که محصول کشورهای مختلف و شرکت های متفاوتی هستند وجود دارد و برخی بسیار شناخته شده در کل جهان هست و برخی شناخته شده در منطقه خاصی برای مثال خاورمیانه و … هستند و برخی نوپا هستند و وارد این بازار پر رقابت شدند. یکی از این گوشی های تلفن همراه گوشی های ویلی فاکس هست. ویلی فاکس توانسته است با امکانات سخت‌افزاری، زیبایی و طراحی ظاهری گوشی که می‌توانند از عوامل تعیین‌کننده در خرید گوشی باشند جای خود را در بازار گوشی باز کند. به اعتقاد بسیاری مهم‌ترین عوامل در انتخاب گوشی، سخت‌افزار و سیستم‌عامل مناسب در کنار زیبایی و قیمتش است. شرکت وایلی‌فاکس (WileyFox) با همکاری سیانوژن و کوالکام توانسته گوشی‌هایی تولید کند که علاقه‌مندان زیادی دارند. ویلی‌فاکس، شرکت نوپا و برتر انگلیسی است که باهدف ارایه گوشی‌هایی باقابلیت شخصی‌سازی بالا در ۲۰۱۵ تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در لندن است. ویلی‌فاکس با توزیع‌ آنلاین گوشی‌های موبایل سعی دارد با پایین آوردن قیمت‌ها، تلاش‌هایی را برای بهبود تجربه‌ی کاربری گوشی‌هایش، در سطح جهان انجام دهد. ویلی‌فاکس با داشتن تیم مدیریت بین‌المللی؛ از فناوری‌های برتر، بهبود کیفیت ساخت و بالا بردن تجربه‌ کاربری موبایل، در جهت جذب مشتری استفاده می‌کند.

تعمیرات گوشی ویلی فاکس

خرابی های گوشی تلفن همراه ویلی فاکس

هرگوشی تلفن همراه امکانات خاص خود را دارد که بر اساس آن تعریف می شود. اما در کل ساختار کلی و طرحی که برای کار کرد آن ریخته می شود مشابه بوده و بسته به نوع عملکرد وکاربردی که دارد در جزئیات فرق دارد. مشکلات و خرابی هایی که برای گوشی های تلفن همراه به وجود می آید می تواند سخت افزاری و نرم افراری باشد. از جمله مشکلاتی که برای گوشی های تلفن همراه به وجود می آید می توان به این موارد اشاره کرد. خرابی در باتری گوشی ها که شامل دیر شارژ شدن، زود خالی شدن شارژ باتری، داغ شدن و … باشد. باز نشدن برنامه نصب شده، هنگ کردن برنامه نصب شده در حین کار، خاموش شدن گوشی تلفن همراه به صورت خود به خودی، کار نکردن تاچ یا کند بودن تاچ آن. از کار افتادن کلیدهای گوشی تلفن همراه یا دیر عمل کردن آن ها و … . از کار افتادن مموری گوشی. از کار افتادن اسپیکر یا مشکل خروجی صدا و تصویر و بسیاری موارد دیگر که نشان از عدم کارکرد درست گوشی تلفن همراه است.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود با واحد تعمیرات گوشی تلفن همراه (موبایل) مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا توسط متخصصین مجرب این مرکز عیب یابی و رفع عیب شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس»تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی ویلی فاکس