تعمیرات گوشی میزو

یکی از نیازها جامعه بشری ارتباط داشتن با هم نوع خود است و از راه های مختلفی در صدد برطرف کردن این نیاز خود هست. برای مسافت های طولانی در گذشته یا پیک هایی این پیغام ها بین شهرها و منطقه ها جا به جا می شد یا توسط کبوتر و یا پرنده های نامه رسان انجام می شد. اما این روش ها مخاطرات خود را داشت برای مثال امنیت این پیام ها ممکن بود در خطر بیافتد به هر طریقی، مثلا با آب و هوای بد روبرو شوند که یا نتواند به قصد برسد یا دیرتر از موعد به دست صاحب آن برسد. یا به دست افرادی که از آن نباید مطلع شود بیافتد.

تعمیر گوشی موبایل

با پیشرفت علم و بالارفتن قدرت ذهن و تشخیص بشر راه های بهتری ایجاد شد تا روزی که تلفن توسط گراهام بل اختراع شد. البته افراد دیگری نیز بودند که به این فناوری به نوعی رسیده بودند ولی توسط گراهام بل تکمیل تر و اجرایی تر نمایان شد. کم کم به اهمیت استفاده از این وسیله پی برده شد و در ابتدا در مراکزی که نیاز بود با هم در تماس باشند وجود داشت و مراکز هم برای استفاده عموم از تلفن همراه اندیشیده شد تا مردم هم از آن بهره مند شوند. با گذشت زمان و همگام شدن علم و تکنولوژی استفاده از این وسیله گسترش بیشتری یافت و امکان اینکه همگان به طور شخصی در منزل خود دستگاه تلفن داشته باشند فراهم شد و از این رو تماس تلفنی و برقراری ارتباط برای همه میسر شد و ارتباطات شکل دیگری به خود گرفت و اخبار مهم دنیا ظرف چند دقیقه به نقاط مختلف دنیا مخابره می شد. البته با توجه به امکانات محدودی که داشت و هنوز به قدر کافی توسعه یافته نبود اختلالاتی بروز می کرد ولی می توان از آن به عنوان گام مهمی در جهت پیشرفت در زمینه ارتباطات نام برد. تعمیرات موبایلارسال سریع اطلاعات از نقطه ای به نقطه ای دیگر از جمله خواسته های بشر بود که بتوانند در هر مکانی که هستند به راحتی با دیگران ارتباط داشته باشند. این رویای بشر نیز با مطالعه و تحقیق به حقیقت پیوست و او توانست اقدام به تولید تلفن هایی کند که نیاز به به سیم ارتباطی برای اتصال به دستگاه نداشت. گوشی های تلفن همراه یا موبایل نامی است که به این دستگاه اختصاص داده شده است. گوشی های تلفن همراه برای اولین بار توسط شرکت موتورولا تولید شد و رفته رفته در زندگی بشر جای خودش را باز کرد به طوری که امروزه شاید برخی از افراد از آن چند دست داشته باشد. فناوری استفاده از شبکه تلفن همراه و فناوری خود گوشی های تلفن همراه دو مقوله جداگانه می باشد. در اینجا بیشتر در مورد خود گوشی های تلفن همراه صحبت خواهد شد.

گوشی های تلفن همراه امروزی مانند بسیاری از لوازم الکترونیکی و دیجیتالی مسیر طولانی را طی کرده است تا به شکل امروزی با چنین قابلیت هایی در طرح های مختلف رسیده است. گوشی های تلفن همراه اولیه تنها امکان بر قراری ارتباط کلامی برای آن میسر بود و کم کم دیگر امکانات مانند ارسال پیام کوتاه بر آن افزوده شد. در ابتدا گوشی ها به صورت دکمه ای بودند و تنها گزینه Call  یا خاموش و روشن اعداد روی آن فعال بود. بعده ها کاراکترهای دیگر به آن افزوده شد. زمانی که تاچ ایجاد شد گوشی های تلفن همراه را می توان از جمله کاربرهای اولیه آن دانست که از آن در این گوشی ها استفاده شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. تعمیرات گوشی موبایلاستفاده از فناوری تاچ و صفحات نمایش LCD و بسیاری موارد دیگر باعث شد که جذابیت استفاده از این قبیل گوشی ها بالاتر رود و امکانات دیگری نیز بر آن افزوده شود تا جایی که بسته به سیستم  عاملی که روی آن نصب است می توان برخی از نرم افزارها را روی آن اجرا کرد. این قبیل گوشی ها امروزه به گوشی های هوشمند شناخته شده هستند چرا که با اتصال به اینترنت می توان بسیاری از کارها را با ان انجام داد حتی می توان کنترل اشیاء منزل را از راه دور با استفاده از گوشی داشت. گوشی ها شکل های مختلفی دارند و شرکت ها یکی از سرمایه گذاری هایی که انجام می دهند در جهت ظاهر دستگاه است. از این رو گوشی های مختلفی در بازار وجود دارند که البته از نظر نوع کارکرد ممکن است تفاوت جزئی داشته باشند.

شرکت های بسیاری امروزه در زمینه تولید گوشی های تلفن همراه فعالیت دارند که گوشی های مختلفی با کاربردهای مختلف را تولید می کنند که متناسب با نیاز کاربر می باشد. از جمله شرکت های تولید کننده می توان به شرکت میزو اشاره کرد. شرکت میزو (Meizu) سال ۲۰۰۳ در چین تأسیس شد و در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌ عامل اندروید هستند. این گوشی ظاهری شبیه به گوشی های آیفون دارد و با قیمت های به نسب مناسبی در بازار وجود دارد.

تعمیرات گوشی تلفن همراه میزو

خرابی های گوشی تلفن همراه میزو:

گوشی های تلفن همراه به علت کاربری بالایی که امروزه دارند از جمله لوازمی هستند که در معرض خرابی و بروز مشکلات می باشند. البته بگذریم از اینکه صاحبان تولید کننده این شرکت ها طول عمری برای گوشی ها در نظر گرفته اند کارکرد گوشی ممکن است با مشکل روبرو شود یا برخی از قطعات آن آسیب دیده باشد. یکی از اجزای اصلی گوشی های تلفن همراه برد اصلی آن می باشد که دارای قطعات الکترونیکی بسیار مهم و حساسی می باشد که اگر کوچکترین آسیبی ببنند در کارکر گوشی اثر نامطلوبی دارد. این قسمت با بروز اختلالاتی همراه است که باید توسط متخصص عیب یابی و تعمیر شود. از جمله مشکلات دیگری که برای گوشی ها به وجود می آید یا با آن بسیار روبرو هستند مشکل در باتری گوشی می باشد که باعث بروز خرابی های دیگری نیز می شود. هنگ کردن گوشی، داغ شدن آن، کند شدن کارکرد آن و بسیاری موارد دیگر که نشان وجود خرابی در سیستم گوشی است. در صورت بروز هرگونه خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا به این مرکز مراجعه حضوری داشته باشید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی میزو