تعمیرات گوشی مایکرودیا

یکی از نیازهای بشری ارتباط داشتن با هم نوع و همزبان خود است. از دیر باز راه های بسیاری برای اطلاع رسانی و در ارتباط بودن با همدیگر وجود داشته است. اولین راه های ارتباطی را می توان تولید صداهای خاص دانست که از فواصل دور شنیده می شد و هر کدام پیام خاصی را منتقل می کرد. استفاده از دود هم از دیگر روش ها برای برقراری ارتباط بود. زمانی که خط اختراع شد و در کنار آن کاغذ ایجاد شد نامه رسانی از مهمترین ابزار برقراری ارتباط بود و می توان امروزه هم جایگاه خود را نگه داشته است. این نامه ها یا از طریق چاپار به دست صاحبان می رسید یا از طریق کبوتران نامه بر.

پیشرفت علم و تکنولوژی و احساس نیاز بشر به اطلاع سریع از وقایع باعث به وجود آمدن دستگاه ها و راه های مختلفی شد. اولین دستگاه یا به عبارتی پایه لوازم ارتباطی به صورت کاربردی را می توان تلفن نامید. با اختراع تلفن بسیاری از کارها شکل دیگری به خود گرفت و مشاغل جدیدی نیز ایجاد شد. با یک تلفن ساده می شد برخی از کارها را از فاصله دور انجام داد و نیز اطلاع رسانی سریعتر شد و از این رو از وقوع برخی اتفاقات ناگوار جلوگیری می شد.  تعمیر تلفن های ثابتزمانی که تلفن های ثابت روانه بازار شد افراد معدودی از آن استفاده می کردند و بعضأ هر محله فقط یک نفر بود که تلفن ثابت داشت و دیگران از آن نیز استفاده می کردند. استقبال از تلفن باعث شد که تجهیزات مربوط به آن نیز بهینه شود و اینکه در دسترس دیگران قرار بگیرد سرعت بخشیده شود. بعد از اینکه استفاده از تلفن ثابت بین مردم مورد توجه واقع شد تلفن های عمومی هم ایجاد شد تا افرادی که امکان تهیه تلفن ندارند یا در موقعیتی هستند که نیاز مبم به برقراری تماس هستند بتوانند با پرداخت هزینه کم از آن استفاده کنند. برخی مراکز مخابراتی نیز ایجاد شد تا مردم منطقه ای بتوانند از تلفن استفاده کنند.

همواره همراهی علم و صنعت باعث پیشرفت می شود و همگامی این دو منجر به ایجاد اتفاقی در سطح جهان می شود. نسل بعدی تلفن کم کم خود نمایی کرد و گوشی های تلفن همراهی روانه بازار شدند که بر خلاف تلفن های ثابت نیازی به اتصال به سیم نداشت و به مکان خاصی محدود نبودند. در ابتدا این گوشی های تلفن همراه یا همان موبایل امکانات کمی را در اختیار کاربر قرار می دادند و بعضأ با مشکلات آنتن دهی مواجه بودند که منجر به نارضایتی کاربران می شد. اما این مشکل نیز کم کم رفع شد به گونه ای که امروزه نداشتن تلفن همراه خارج از تصور شده است.

گوشی های تلفن همراه خود نیز مسیری نسبتأ طولانی را طی کردند تا به شکل هوشمند امروزی در آمده اند. امکاناتی که گوشی های امروزی دارند به حدی است که می توان گفت در رقابت با کامپیوترهای شخصی روزی بر می خیزد. اندازه کوچک، قابل حمل بودن، مدت زمان طولانی در نگه داشتن شارژ و قیمت مناسب نسبت به کامپیوترها از جمله مزیت هایی است که می توان برای گوشی های تلفن همراه نام برد. امکان اتصال به اینترنت از مهمترین قابلیت های گوشی های تلفن همراه امروزی است که که به عنوان گوشی هوشمند شناخته می شوند. بسیاری از کارهای روزانه و عملیات بانک و … را می توان با گوشی های هوشمند انجام داد. اما با گوشی های ساده نیز می توان برخی از کارها را انجام داد و کافی است که کدی را شماره گیری کنیم تا برای مثال قبض های خدماتی پرداخت شود.

اما امروزه به خاطر قابلیت هایی که گوشی های هوشمند دارند مورد استقبال بیشتری قرار گرفته اند و مسلمأ صاحبان تولید کننده این وسیله هر روز در صدد ارائه امکان و قابلیت جدیدی برای گوشی های تلفن همراه هستند تا کاربران خود را در کنار خود نگه دارند و رضایت آن ها را جلب کنند. برای همین امر هم هست که هر از چند گاهی برای مثال از یک نوع گوشی چندین سری با آپدیت هایی روانه بازار می شود و علاقمندان اقدام به تعویض می کنند!. اما نکته ای که باید هنگام انتخاب گوشی تلفن همراه در نظر داشت این است که ما چه کاری را از گوشی انتظار داریم که برای ما انجام دهد و متناسب با آن نوع گوشی را انتخاب کنیم. اگر فقط تمایل داریم تماس صوتی برقرار شود مسلمأ داشتن یک گوشی حرفه ای و هوشمند با انگه امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد برای شخص مناسب نخواهد بود. یا اگر در محیط هایی فعالیت می کنیم که از نظر شرایط جوی و … نسبت به شرایط عادی در تضاد است بهتر است گوشی متناسب با این محیط تهیه کنیم.

تکامل موبایل

گوشی های تلفن همراه بسیاری در بازار وجود دارد که می توان از بین آن ها گوشی مورد نظرمان را انتخاب کنیم و از آن استفاده کنیم. یکی از گوشی های تلفن همراهی که وجود دارد، گوشی تلفن همراه مایکرودیا است.

خرابی های گوشی تلفن همراه مایکرودیا

گوشی های تلفن همراه از جمله لوازمی هستند که بیشترین استفاده را دارند و مسلمأ خرابی ها و اختلالات خاص خود را نیز دارند. گوشی های تلفن همراه هوشمند به دلیل حساسیت بالایی که دارند بیشترین خرابی را نسبت به گوشی های ساده دارند. مشکلات مربوط به تاچ مثل عدم کارکرد، کند بودن آن و … . خرابی و مشکلات مربوط به باتری، مثل داغ شدن بیش از حد و ناگهانی، دیر شارژ شدن، زود خالی شن شارژ، هنگ کردن گوشی هنگام کار با آن، کار نکردن برنامه، عدم اتصال به اینترنت، عدم آنتن دهی، خاموش شدن ناگهانی، داشتن صدا ولی تصویر مشخص نیست. خرابی سوکت ها گوشی، کار نکردن دکمه های آن، ویروسی شدن گوشی، شکستگی پنل گوشی و بسیاری موارد دیگر که هر کدام نشان از وجود اختلالو خراب در گوشی تلفن همراه است که باعث عدم کارکرد درست گوشی می شود.

مجتمع فنی تعمیر گوشی به عنوان یکی از قویترین مراکز آموزشی و تعمیرات لوازم الکترونیکی و دیجیتالی در سطح کشور می باشد که با ۲۰ سال سابقه در این زمینه دارای واحد تخصصی تعمیرات گوشی تلفن همراه (موبایل) زیر نظر متخصصین متبحر است. در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلف همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصبل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس»تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی مایکرودیا