تعمیرات گوشی جی ال ایکس

جی ال ایکس مخفف General Luxe در سال ۱۳۸۶ در ایران تأسیس شد و هم اکنون با بیش از ۳۵۰۰ کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند، کلاسیک و تبلت فعالیت می‌کند. محصولات هوشمند این شرکت دارای سیستم عامل اندروید و ویندوز هستند. این گوشی در ابتدا در مدل های ساده یا به اصطلاح دکمه ای تولید شد ولی امروزه همگام با تکنولوژی روز به صورت هوشمند نیز طراحی و تولید می شود. این گوشی همانطور که گفته شد محصول کشور عزیزمان ایران می باشد و در بین انواع برندهای گوناگون که در بازار قدرتمند ظاهر شده اند علاقمندان خاص خود را دارد. هرچند نیاز به حمایت بیشتر و گذر زمان برای آزمون و خطا دارد.

استفاده از گوشی ها برای مدت طولانی و عدم رسیدگی به آن و مراقبت نکردن و عدم رعایت نکات حین استفاده از آن منجر به خرابی آن می شود. از این رو گذشته از اینکه باید گوشی از مهندسی ساخت خوبی برخوردار باشد باید مراقبت نیز نمود.

مشکلات و خرابی ها:

خرابی هایی که هر نوع گوشی ممکن است به طور عمده با آن رو به رو شود می توان به این موارد اشاره کرد؛ عدم شارژ باتری، طول کشیدن فرآیند شارژ، زود خالی شدن باتری، عدم آنتن دهی، هنگ کردن حین استفاده از آن، ویروسی شدن و بسیاری موارد دیگر. در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی مراجعه به شخص یا مرکزی که با امکانات به روز و پیشرفته داشته باشد و نیز خود شخص دانش به روز داشته باشد بسیار مهم است. مجتمع فنی تعمیرگوشی با داشتن کادر مجرب این اطمینان را با دو دهه تجربه به شما می دهد. در صورت بروز مشکل با این مرکز تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا در اشرع وقت عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی جی ال ایکس