تعمیرات گوشی تکنو

تصور کنید که به حدود ۱۰۰ سال گذشته رفته اید و در مکانی گیر کرده اید که امکان با خبر کردن دیگران وجود ندارد. شاید در این مواقع تصور می کردید که کاش می شد به نحوی دیگران را از موقعیت و وضعیت خود مطلع کنید. مسلمأ اگر کسی از زمان با چنین امکانات ارتباطی به دوران گذشته برود با مشکل مواجه خواهد شد. زمانی که اولین کلام از اولین دستگاه ها که به تلفن شناخته می شود شنیده شد شروع ورود به عرصه گسترده ارتباطات بود و کمتر کسی تصور می کرد که به شکل امروزه برس. سرعت انتقال اطلاعات و ارتباط بین قاره ها به حدی کوتاه و سریع شده است که نامی که برای کره زمین به نام دهکده جهانی در نظر گرفته اند بی معنا نیست. همه ما گراهام بل را می شناسیم که مخترع تلفن بود. ساختار دستگاهی که او  ساخته بود نسبت به تلفن های امروزی ساختاری ساده داشت که از یک قسمت محکم چوبی شکل، قسمتی قیفی شکل و یک باتری اسیدی و نیز مقداری سیم مسی ساخته شده بود و همچنین اولین پیام مخابره شده توسط این سیستم که البته یک پیام ساده امری بود به شرح (آقای واستون بیا اینجا با تو کار دارم) شروع شد.تعمیرات گوشی موبایل

واژه تلفن از ترکیب دو واژه تله (فاصله دور) و فون (صدا) درست شده است. بنابراین به صورت کلی می توان گفت هر وسیله ای که توانایی انتقال صدا را از نقطه ای به نقطه ای دیگر داشته باشد را تلفن می گویند. اختراع تلفن تا زمان پیدایش انرژی الکتریکی ممکن نبود. نظریه انتقال صوت در ۱۸۳۱ ارائه شده ولی تا سال ۱۸۵۴ که آقای بدرسول پیشنهاد انتقال اصوات الکتریکی را ارائه کرد این نظریه عملی نشد. این نظریات ۲۲ سال بعد در سال ۱۸۷۶ به حقیقت پیوست. پیدایش تلفن قبل از پیدایش انرژی الکتریکی غیرممکن بود. بعد از اختراع تلفن و در اختیار قرار دادن آن برای عموم مردم، مفید بودن این وسیله بیشتر خودش را نشان داد. استفاده از این وسیله به قدر گسترده شد که نبود آن مشکل ایجاد می کرد. از این رو شاید بتوان گفت نیاز مبرم به تماس در موقعیت های حساس و خاص منجر شد که به فکر ساخت گوشی های تلفن همراه بیافتد. تعمیر گوشی تلفن همراهاولین گوشی تلفن همراه توسط شرکت موتورلا تولید شد و بعد از آن وقتی دیگر شرکت نیز با تکنولوژی این وسیله آشنا شدند شروع به رقابت با یکدیگر در تولید این وسیله کردند. در ابتدا شاید می توان گفت از لحاظ ظاهری و کاربردی تمامی گوشی های تلفن همراه مشابه هم بوده و فرق چندانی نداشتند. اما با وارد شدن به مبحث سلیقه مشتری و جذب مشتری شرکت ها علاوه بر تلاش در جهت ساخت ظاهری مناسب و متفاوت با توجه به سلیقه های مختلف و راحتی کاربر هنگام استفاده از آن، از لحاظ نرم افزاری نیز با هم به رقابت پرداختند تا بتوانند امکانات بیشتری جهت استفاده کاربر در اختیار او قرار دهند و امروزه رقابت بر روی بخش نرم افزاری بیشتر است.

برخی شرکت های الکترونیکی که در زمینه کامپیوتر و سیستم های الکترونیکی و دیجیتالی و لوازم جانبی فعالیت دارند ممکن است هر ساله گوشی های جدیدی را روانه بازار کنند که از نظر ظاهری تغییرات بسیاری کرده اند ولی از نظر نرم افزار چندان تغییر محسوسی مشاهده نمی شود ولی برخی بر عکس تغییر خاصی در ظاهر وجود ندارد ولی از نظر نرم افزاری متفاوت ظاهر می شوند و نسخه قبلی را ارتقا می دهند. شرکت های تولید کننده گوشی تلفن همراه بسیاری در دنیا وجود دارد که طرفداران خاص خود را دارند. یکی از شرکت های تولید کننده گوشی های تلفن همراه شرکت تکنو می باشد. تکنو در سال ۲۰۰۶ در هنگ کنگ ثبت شد. در سال ۲۰۰۷ نخستین کارخانه خود را ثبت کرد و در ۲۰۰۸ تمرکز خود را بر روی آفریقا گذاشت. در سال ۲۰۱۱، تکنو تبدیل به برند نخست با گوشی‌های دو سیم‌کارته آفریقا شد و در سال ۲۰۱۲ وارد بازار گوشی های هوشنمد (اسمارت فون) شد. در سال ۲۰۱۵ تبدیل به برند نخست در بسیاری از کشورها شد.

در حال حاضر تکنو برند هفدهم در میان تمام برندهای آفریقا است و این فقط مربوط به موبایل نیست، بلکه در میان تمام کمپانی‌های فعال آنجا چنین مقامی دارد. تکنو موبایل دارای سه رده است. سری بوم که بر روی صدا و موسیقی تمرکز دارد. سری camon که تمرکز آن بر روی دوربین و شبکه‌های اجتماعی است و رده فانتوم که به‌نوعی پرچم‌ دار این شرکت می باشد. با توجه به توضیحاتی که داده شد شرکت تکنو در زمینه تولید گوشی های تلفن همراه شرکتی نوپا می باشد اما با قدرت پیشرفت می کند.

تعمیرات گوشی تکنو

خرابی های گوشی های تلفن همراه تکنو:

در هنگام خریداری گوشی های تلفن همراه گذشته از اینکه شکل ظاهری آن باید مورد توجه واقع شود و مورد پسند باشد خصوصیات نرم افزاری و اجزای داخلی آن نیز بیش از هر چیز دیگری مورد توجه باید باشد. از اجرای اصلی گوشی های تلفن همراه که مهم می باشد می توان به این موارد اشاره کرد: صفحه نمایش: شاید به ظاهر صفحه نمایش از اجزای خارجی باشد اما به بخش زیر بدنه اختصاص دارد. در گذشته گوشی های تلفن همراه یا موبایل از صفحه نمایش و صفحه کلید تشکیل می شد،اما امروزه که کل گوشی تبدیل به صفحه نمایش شده‌ و تنها راه فعل و انفعال همین قسمت است، این میزان اهمیت به اوج خود رسیده است. صفحات نمایش دارای اندازه‌های مختلفی بوده و ممکن است در رزولوشن‌های مختلفی ارائه شوند. اندازه متداول صفحه نمایش گوشی های هوشمند امروزی بین ۴٫۵ تا ۵٫۷ اینچ بوده و متداول‌ترین رزولوشن‌ها به ترتیب اچ‌دی (۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل)، فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و کیو اچ‌دی (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) هستند. باتری: تمامی قطعات سخت افزاری موبایل اعم از ریز و درشت، برای فعالیت خود به انرژی نیاز دارند و این انرژی از سوی باتری تامین می‌شود. بنابراین در صورتی که این قطعه خراب شود یا با مشکل مواجه شود دیگر قسمت ها را تحت تأثیر قرار می دهد. گوشی هوشمند در واقع یک کامپیوتر همراه کوچک است و از طرفی تمامی کامپیوترها به یک واحد پردازش مرکزی (CPU) و یا همان پردازنده برای اجرای نرم افزار و تحیل خواسته‌ها نیاز دارند. از آنجایی که پردازنده نمی‌تواند به تنهایی جوابگوی تمامی فرآیندها باشد، اهمیت دیگر قطعات سخت افزاری موبایل برای اعمال گرافیکی، ارتباطات بدون سیم و موبایلی و همچنین دیگر موارد مشخص می‌شود. تمامی این قطعات بر روی یک تراشه تکی با نام (SoC –> System-on-a-Chip) سوار می‌شوند. خرابی در هر یک از این بخش ها کارکرد کلی دستگاه را مختل می کند.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات گوشی های تلفن همراه مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی تکنو