تعمیرات گوشی بلو

روزگاری که اولین تلفن ها وارد زندگی ما شدند شاید بتوان گفت حسرت اینکه هر کسی در منزل خود یک دستگاه تلفن داشته باشد در دل بیشتر مردم بود. در یک محله ممکن بود فقط یک نفر تلفن داشته باشد. گستردگی استفاده از دستگاه تلفن مانند امروزه نبود که هر کسی در منزل خود حتی چندین خط داشته باشد. این یک طرف قضیه هست. طرف دیگر بر می گردد به اینکه کسی تصورش را شاید نمی کرد هر فردی برای خود تلفنی داشته باشد که بتواند به هر مکانی که خواست ببرد. گوشی های تلفن همراه یا موبایل نامی است که به این نسل از تلفن ها گفته می شود. استفاده از این دستگاه به حدی زیاد و گسترده شده است که می توان گفت بخش اعظم هزینه ای که افراد می کنند ممکن است برای این دستگاه باشد چرا که با استفاده از آن امروزه می توان بسیاری از هزینه های انجام برخی از کارها را کاهش داد. برای مثال انجام خرید، خواندن کتاب بدون نیاز به تهیه فیزیکی آن و فقط از طریق دانلود با پرداخت هزینه کم و یا حتی رایگان، انجام امور بانکی و بسیاری موارد دیگر.

تعمیرات گوشی تلفن همراه

برخی صاحبان کسب و کار با به کار بردن برنامه هایی که امکان استفاده از آن فقط توسط گوشی صورت می پذیرد توانسته اند وارد نسل جدیدی از بازار کسب و کار شوند و به این ترتیب کسب و کار خود را رونق بخشند و گاهی بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار یا محل خاصی کسب و کار خود را مدیریت می کنند. بسیاری مشاغل دیگری نیز به واسطه حضور گوشی های تلفن همراه امروزی پدید آمده است. برای مثال برنامه نویسی اندروید که به ساخت اپلیکیشین هایی برای گوشی ها می پردازد. فروش برخی قطعات سخت افزار جانبی که برای کارایی بهتر گوشی طراحی شدند و یا هماهنگ شدن برخی از وسایل که بتوانند با گوشی ها ترکیب شوند و نتیجه بهتری را بدهند مانند اسپیکر های بلوتوثی و … را می توان از مواردی دانست که قدرت نفوذ این وسیله را در زندگی ما نشان می دهد.

گوشی های تلفن همراه بسیاری از زمان اختراع شدن و تولید آنها تا به امروز روانه بازار شده اند و با مدل ها و قابلیت های مختلفی وجود دارند که بر اساس سلیقه کاربر و نوع کاری که از آن انتظار می رود طراحی می شوند. برخی از کازبران تمایل ندارند که از گوشی های هوشمند استفاده کنند و بنابراین از مدل های دکمه ای و معمولی آن استفاده می کنند چرا که یا به کار آنها نمی آید حتی ممکن است ترس از استفاده از آن ها را داشته باشند. برخی براساس نوع نیاز خود و کاری که انجام می دهند از گوشی هایی استفاده می کنند که باید در برابر ضربه و فشار و تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد و برای آنها نیز چنین گوشی هایی طراحی شده است. برخی صرفأ تمایل دارند فقط بازی با آن انجام دهند و یا شبکه های اجتماعی را کنترل کنند و جست و جویی در فضای مجازی داشته باشند. برای این قبیل افراد گوشی های هوشمند با قیمت مناسب و پایین وجود دارد. برندهای مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که به تولید گوشی تلفن همراه می پردازند و برخی از آن ها وارد عرصه رقابت بین المللی شده اند و برخی دیگر به پوشش بازار داخلی و یا بعضأ منطقه خود بسنده کرده اند.

تعمیر گوشی بلو

از جمله شرکت های تولید کننده گوشی تلفن همراه می توان به شرکت بلو اشاره کرد. نام اصلی این شرکت بلو پروداکتس (BLU Products) است که یک شرکت سازنده موبایل است و در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و در دورال حومه میامی در ایالت فلوریدا واقع شده است. محصولات بلو در ۲۵ کشور در سرتاسر آمریکای لاتین، آمریکای مرکزی، ایالات متحده آمریکا، آمریکای مرکزی و کشورهای حوزه کارائیب موجود است. در مناطقی مانند آمریکای مرکزی ،۵۰درصد دستگاه‌های موجود در حال فروش محصولات بلو هستند. این گوشی ها با توجه به مشخصات سخت‌افزاری‌ ای که دارند، در دسته‌ی گوشی‌های نسبتا بالارده قرار می‌گیرند. این گوشی ها با سخت‌افزار قوی برای کاربری حرفه‌ ای و کسانی مناسب است که می‌خواهند با گوشی خود کارهایی بیشتر از کاربرد روزانه بکنند. برخی از مدل های برند بلو دارای یک آنتن برای دریافت سیگنال‌های تلویزیون است و  می‌توانید تلویزیون آنالوگ را از طریق این گوشی نگاه کنید.

تعمیرات گوشی بلوتعمیرات تخصصی گوشی بلو

خرابی های گوشی تلفن همراه بلو:

گوشی های تلفن همراه در هر مدل و با هر نوع امکاناتی باشند بالاخره طول عمری برای آن ها تعریف شده است و بعد از آن مدت کارکرد گوشی شما با اختلال مواجه خواهد شد. اما گاهی به دلیل وجود برخی موارد این طول عمر کاهش یافته و با خرابی هایی مواجه می شویم که بعضأ بسیار برای ما دردسر ساز می شود. مشکلات و خرابی ها می تواند به صورت سخت افزاری و نرم افزاری باشد. بخش داخلی گوشی های تلفن همراه از یک برد اصلی تشکیل شده است که بسیار قطعات الکترونیکی کاربردی روی آن سوار شده است. هریک از این قطعات وظیفه ای را بر عهده دارد که در مدار بر اساس آن تعریف شده است و در صورتی که قطعه ای خراب شود یا بسوزد از مدار خارج شده و کارکرد دستگاه را مختل می کند. این قطعات بسیار ریز می باشند و باید توسط متخصص بررسی شود که کدام بخش از مدار خارج شده است. گاهی اوقات مشکل مربوط به آنتن دستگاه می باشد که علیرغم وجود آنتن دهی شبکه قطعه ای که وظیفه دریافت آن را دارد به خوبی عمل نمی کند. گاهی سیم کارتی که در دستگاه قرار می دهیم خوانده نمی شود. تاچ گوشی هنگ می کند و به خوبی فرمان نمی برد. برخی از مشکلات گوشی مربوط به باتری آن می شود. برای مثال اگر این موارد را مشاهده کردید ممکن است خرابی مربوط به باتری باشد: گوشی خود به خود خاموش می شود و یا خود به خود و زیاد ریاستارت می شود. تنظیمات تاریخ و ساعت به هم می خورد، گوشی سریعتر از قبل بدون استفاده از آن خالی می شود و … .

در صورت بروز  خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی بلو