تعمیرات گوشی ایرانسل (امی تی ان)

بسیار از ما روزانه مجبوریم تماس های تلفنی زیادی داشته باشیم که یا به خاطر این است که نمی توانیم مستقیمأ در محل مورد نظر حضور داشته باشیم یا تنها کار مورد نظر ما از طریق برقراری تماس تلفنی انجام می شود. اما بعضأ کارهایی داریم که نیاز به مکان خاصی ندارد و حتی هنگام حرکت و یا در جاده و  … هم می توانیم آن ها را انجام دهیم و فقط با تماس تلفنی یا بر قراری ارتباط از طریق اینترنت کار ما انجام می شود. یکی از اختراعات مهم بشر در زمینه تکنولوژی اختراع تلفن و بعد از آن گوشی های تلفن همراه بوده است؛ چرا که با همین وسیله به ظاهر کوچک می توان امروزه بزرگترین کارها را در برخی حوزه ها انجام داد.

اولین گوشی های تلفن همراه توسط شرکت موتورولا ساخته شد که وزنی در حدود ۲ کیلو گرم داشت و امکان برقراری تماس صوتی در فاصله محدود برای آن میسر بود. استفاده از گوشی های تلفن همراه در ابتدا مانند زمانی که تلفن ثابت اختراع شد همگانی نبود و فقط عده معدودی می توانستند از آن استفاده کنند.گوشی موتورولا البته لزوم داشتن و استفاده از آن نیز در آن زمان چندان احساس نمی شد. اما گذشت زمان باعث به وجود آمدن حس نیاز به استفاده از آن شد و از این رو کم کم استقبال از ان بیشتر شد. این استقبال باعث افزوده شدن امکانات دیگر به آن شد و شرکت های الکترونیکی بسیاری در سراسر دنیا که تکنولوژی ساخت گوشی تلفن همراه را در اختیار داشتند بر آن شدند تا امکانات منحصر به فردی را به آن اضافه کنند تا از طرفی نیاز مشتری را رفع کنند و مشتری را در کنار خود داشته باشند و از طرفی در بازار رقابت حرفی برای گفتن داشته باشند. از این رو چندی نگذشت که این رقابت های نفس گیر منجر شد در مدت زمان کوتاه گوشی های تلفن همراه که حتی برقراری تماس صوتی با آن مشکل بود به شکل های امروزی در بیایند که امکان برقراری نه تنها تماس صوتی را در هر گوشه از جهان داشته باشند بلکه تماس تصویری را نیز مهیا کردند.

امکان اتصال به اینترنت باعث استقبال از این وسیله شد. چرا که تا مدتی برای اتصال به اینترنت حتمأ باید یک لپ تاپ یا کامپیوتر PC در اختیار ما می بود منتها گوشی های تلفن همراه چون کوچک بودند و حمل آن راحت بود و می توانستیم هر جا با خود ببریم و شارژ بیشتری را نگه می داشت مورد استقبال قرار گرفت و حتی می توان گفت بازار خرید و فروش و رقابت در گوشی های تلفن همراه خیلی بیشتر از تبلت و لپ تاپ و … شده است.

امکاناتی که برای گوشی های تلفن همراه امروزی ایجاد شده است به حدی است که می توان با آن موسیقی ساخت و یا با نصب برنامه های خاص صدا گذاری و میکس تصاویر داشت و حتی بعضأ با آن فیلم سازی کرد.ساخت موسیقی با گوشی تلفن همراه نرم افزارهای امروزی که روانه بازار می شوند عمدتأ به گونه ای طراحی و تولید می شوند که در گوشی های تلفن همراه هم قابلیت اجرا داشته و باشند و بسیاری از اپلیکیشن ها در ابتدا در نسخه قابل اجرا در گوشی تلفن همراه ایجاد می شوند و بعد نسخه دسکتاپی آن تولید می شود. چرا که دارندگان گوشی های هوشمند تلفن همراه بیشتر از دارندگان لپ تا یا کامپیوتر هستند.

گوشی های تلفن همراه علاوه بر قابلیت های مختلفی که دارند ساختار متفاوتی نیز دارند و نوع آن ها هم متناسب با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییر پیدا می کند و به روز می شود. برند های مختلفی که تولید کننده گوشی های تلفن همراه هستند بسیار زیاد هستند و هر کدام با قابلیتی و برخی برای قشر خاصی تولید می شود. برندهای معروف بسیاری وجود دارند و برخی فقط در برخی مناطق برای مثال فقط در خاورمیانه یا اروپا شناخته شده هستند و فقط در همان مناطق توزیع می شوند. برخی از گوشی های تلفن همراه هنوز هم در کشور ما شناخته شده نیستند اما ممکن است به زودی به عنوان محصول جدید وارد بازار رقابتی ایران شوند.

از جمله برندهای گوشی های تلفن همراهی که می توانیم نام ببریم گوشی های تلفن همراه ایرانسل است. ایرانسل را ما به عنوان یک اپراتور مخابرات می شناسیم. این گوشی با عنوان MTN ایرانسل شناخته می شود. شرکت ایرانسل با همکاری MTN (ام تی ان) گوشی ای با قیمت مناسب روانه بازار کرده است. این گوشی دو سیم کارته با قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۲G, 3G و ۴G است.

تعمیرات گوشی تلفن همراه ایرانسل

خرابی های گوشی ایرانسل (امی تی ان):

گوشی تلفن همراه هر اندازه که دارای امکانات بسیاری باشد به همان اندازه هم آسیب پذیر است و دارندگان گوشی های هوشمند باید از گوشی های خود مراقبتی دو چندان داشته باشند چرا که اگر برنامه های کاربردی خاصی رو آن نصب کرده باشند که در حوزه کاری آنها بسیار پر اهمیت است در صورت بروز خرابی و اختلال ممکن است اطلاعات گوشی آن ها از بین برود. بنابراین بهتر است در درجه اول از اطلاعات خود همواره بک آپ یا پشتیبان داشته باشید. اما بعضأ شرایطی پیش می آید که خارج از کنترل ما است و با مراقبت های ما باز هم گوشی ما دچار خرابی و اختلال در عملکردش می شود. این خرابی ها و اختلالات می تواند سخت افزار یا نرم افزاری باشد. برخی از این مشکلات به گونه است که عملکرد دیگر بخش ها را به ظاهر تحت تأثیر قرار نمی دهد و ما آن را رها می کنیم اما در طولانی مدت باعث بروز اختلالاتی جبران ناپذیر خواهد شد. خرابی هایی که گوشی های تلفن همراه با آن ممکن است رو به رو شوند را می توان از مهمترین آن ها به این موارد اشاره کرد: مهمترین معضل دارندگان گوشی تلفن همراه گذشته از هوشمند بودن یا ساده بودن مشکلات مربوط به باتری است که اگر رسیدگی نشود به کل ساختار گوشی آسیب خواهد رساند چرا که برای مثال اگر باتری گوشی داغ می شود به بخش های دیگر که مهمترین آن ها برد گوشی است آسیلب خواهد رساند و قطعات الکترونیکی موجود روی آن را که بسیار کوچک و حساس هستند از مدار خارج می کند و باعث بروز اختلال در عملکرد گوشی می شود که عیب یابی آن مشکل است. هنگ کردن گوشی در حین کار، کار نکردن دکمه، خرابی پنل، کند بودن سرعت عملکرد گوشی و … از دیگر مواردی است که می توان نام برد.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات تخصصی موبایل (گوشی تلفن همراه) مجتمع فنی تعمیرگوشی به عنوان یکی از قویترین مراکز در زمینه تعمیرات لوازم الکترونیکی و دیجیتالی در سطح کشور تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

آدرس» تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی ایرانسل (امی تی ان)