تعمیرات گوشی الفون

زندگی کردن نه تنها در دنیای امروز بلکه در هر دوره و زمانی که هستیم مستلزم هماهنگ شدن با آن دوران است. برای مثال استفاده از برخی از وسایل نقلیه که در گذشته مرسوم بوده مانند کالسکه و یا درشکه و یا اسب در شهرهای پر جمعیت که خودروهای بسیاری وجود دارد نه تنها مناسب نیست بلکه باعث به وجود آوردن معضلاتی می شود. استفاده از برخی ابزار و روشهای ارتباطی نیز به این صورت می باشد. برای مثال استفاده از دود و یا کبوتر نامه بر دیگر منسوخ شده است و ابزار سریعتر و بهتری روی کار آمده است. از لوازم ارتباطی نام آشنا برای ما گوشی های تلفن همراه یا همان موبایل می باشد.

تعمرات گوشی تلفن همراه

استفاده از این وسیله چنان گسترده و فراگیر شده است که شاید تصور اینکه روزگاری چگونه بدون آن مردم کارهای خود را انجام می دادند و یا اینکه با هم به این راحتی از هر نقطه و زمانی تماس بر قرار می کردند. استفاده از این وسیله بسته به نوع امکاناتی که در اختیار ما قرار می دهد متفاوت است. برخی گوشی های تلفن همراه دارای امکانات محدودی هستند و فقط قابلیت تماس تلفنی و ارسال پیام کوتاه دارند. که البته اولین گوشی های تلفن همراهی که روانه بازار شدند در ابتدا امکان ارسال پیام کوتاه یا همان SMS را نداشتند و بعد از مدتی این امکان و دیگر امکانات به آن افزوده شد. گوشی های دیگری که به گوشی های هوشمند معروف هستند دارای امکانات بسیاری هستند و بسیاری از برنامه ها و نرم افزارهایی که نوشته و طراحی می شوند برای استفاده در این محیط می باشد. این قبیل گوشی های تلفن همراه حداقل امکاناتشان ارسال پیام و تماس تلفنی است. برای مثال امکان برقراری تماس تلفنی به صورت تصویری برای آن ها مهیا شده است. این قبیل گوشی های تلفن همراه امکان اتصال به اینترنت دارند و از این رو می توان بسیاری از کارهایی که مربوط به فضای نت می باشد را انجام داد. به خاطر قابلیت اتصال به اینترنت بسیاری از اپلیکیشن ها در آن قابل اجراست و می توان بدون صرف هزینه و وقت بسیاری از کارها مانند پرداخت قبوض، خرید، گرفتن تاکسی، گرفتن بلیط و حتی خرید نان و … را با استفاده از آن انجام داد و دریافت کرد.

تعمیر گوشی تلفن همراهتعمیر گوشی موبایل

گوشی های تلفن همراه نه تنها از نظر نرم افزاری با هم متفاوت می توانند باشند بلکه از نظر ظاهری  با توجه به سلیقه کاربر نیز متفاوت می باشد و امروزه مدل ها و طرح های مختلفی بر حسب نیاز کاربر ساخته شدند. برای مثال برخی گوشیه ای تلفن همراه از مقاومت بدنه و ساختاری بالاتری نسبت به دیگر گوشی ها دارند. به سبب اینکه برای برخی مشاغل مانند کار در معدن یا کار در محیط های با رطوبت و گرمای بالا و … وجود دارد از این رو نیاز است که در این شرایط اجزای داخلی گوشی حفظ شود. برخی گوشی های دیگر ظاهری متفاوت دارند و از موادی تشکیل شده اند که برای مثال انعطاف پذیر هستند و می توان آن  را خم کرد. در برخی دیگر شکل ظاهری و فضای کار گوشی با چیزی که مرسوم هست فرق دارد و گویی روی یک قطعه شیشه قرار دارد.

اما یک تلفن همراه یا موبایل چگونه کار می کند؟ تلفن همراه یک رادیوی دو طرفه است که سیگنال‌های رادیویی را از طریق ایستگاه‌های تلفن همراه می‌فرستد و دریافت می‌کند به این صورت کهپیام صوتی تبدیل به امواج رادیویی می‌شود. این امواج رادیویی به ایستگاه مربوطه می رسند و این ایستگاه ها، تماس را در سراسر شبکه‌های ارتباطی می‌فرستد و پس از آن، تماس به دریافت‌کننده مورد نظر می‌رسد. گوشی های تلفن همراه سیگنال‌هایی که دریافت کرده اند را به صدا تبدیل می‌کند و تماس تلفنی بر قرار می شود. گوشی‌ های تلفن همراه انرژی مورد نیاز خود را از باتری به دست می‌آورد که از طریق نیروی برق می‌تواند شارژ شود. باتری‌های نیکل هیدرید فلزی یا لیتیم یون با لیتیوم پلیمری در گوشی‌های همراه به کار برده می‌شوند. زیر باتری تلفن همراه یک میکروچیپ قرار دارد که به عنوان ماژول شناسایی مشترک شناخته می‌شود و به عنوان سیم کارت نیز مشهور است. این تراشه کوچک اطلاعاتی در مورد پیکربندی تلفن همراه و اطلاعاتی در مورد تلفن در خود ذخیره می‌کند. وقتی که گوشی تلفن همراه خود را روشن می کنید، با استفاده از سوئیچ تماس‌های ورودی را نشان می‌دهد.

گوشی های تلفن همراه بسیاری در بازار وجود دارند که برخی برای ما نام آشنا هستند و برخی خیر از این رو شاید به آن ها اعتمادی نداشته باشیم ولی کارکرد بسیار خوبی ممکن است داشته باشند. یکی از برندهایی که شاید نامش را کمتر شنیده باشیم برند الفون (Elephone) می باشد. شرکت الفون اچ کا پس از جدا شدن تعدادی از مهندسین شرکت اپل، اچ تی سی و موتورولا در هنگ کنگ تاسیس شد. این شرکت پیشرو در صنعت تلفن همراه و گجت های الکترونیکی در کمتر از ۲ سال به یکی از ۳ شرکت بزرگ و نو آور تولید تلفن همراه پیشرفته در آسیا تبدیل گشت، وجود مهندسی با تجربه و خبره و تولید محصولات با کیفیت به سرعت باعث رشد این شرکت شد. هم اکنون الفون محصولات خود را به بیش از ۵۰ کشور دنیا صادر کرده و رتبه دوم فروش تلفن همراه را در چین و هنگ کنگ به دست آورده است. این شرکت در زمین تولید گوشی های تلفن همراه هوشمند فعالیت دارد. با توجه به مدت زمان اندکی که وارد بازار شده است می توان گفت دارای امکانات بسیار خوب و دارای کیفیت بالا در دوربین، حافظه رم بالا و … می باشد و می توان گفت قابل رقابت با گوشی های شناخته شده می باشد.

تعمیرات گوشی تلفن همراه الفون

خرابی های گوشی تلفن همراه الفون:

گوشی های تلفن همراه از هر نوع و برندی که باشند، خواه ساده و یا خواه هوشمند دارای مشکلاتی خواهند بود و به این ترتیب نیاز به رفع آن ها می باشد. از جمله مشکلاتی که امروزه برای گوشی های هوشمند به وجود می آید می توان به این موارد اشاره نمود: کار نکردن تاچ گوشی تلفن به طوری که مدیریت صفحه نمایش سخت می شود و با انتخاب گزینه مورد نظر خود مواجه نمی شوید یا دیر عمل می کند. در این مورد باید تاچ گوشی شما تعویض شود. از کار افتادن برخی نرم افزارها و اپلیکیشن ها که قبلا در گوشی شما فعال بوده که البته این مشکلات نرم افزاری بسته به نوع آن راه حل متفاوتی دارد. برای مثال ممکن است آپدیت ان نرم افزار با سیستم عاملی که روی گوشی شما وجود دارد همخوانی نداشته باشد. نداشتن صدا و یا تصویر  به هنگام اجرای برای مثال ویدئو و موسیقی. و بسیاری موارد دیگر.

در صورت بروز خرابی  در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی الفون