تعمیرات گوشی اسمارت

عصر امروز یا بهتر بگوییم دنیایی که امروزه در آن زندگی می کنیم پر از لوازمی شده است که تا ۳۰ سال پیش شاید نبود و یا فراگیر نبوده و برای سازمان های خاصی مورد استفاده قرار می گرفته است. برای مثال اینترنت چیزی نبود که به صورت امروزی این همه در دسترس همگان باشد و تصور اینکه روزی نباشد می توان گفت غیر ممکن شده است. لوازم بسیاری دیگری نیز وجود دارند که می توان گفت امروزه جز یکی از لوازم ضروری شده است و علت فراگیر شدن آن به خاطر پرکاربرد بودن آن است. گوشی های تلفن همراه یا همان لغت معروف موبایل یکی از آن لوازمی است که امروزه بسیار مورد استفاده واقع شده است و در بازار انواع و مدل های مختلفی با امکانات متفاوتی بنا بر نیاز کاربر وجود دارد. از گوشی های تلفن همراه با توجه به نوع سیستم عاملی که روی آن نصب و هست و قابلیت هایی که دارد می توان انتظار انجام کارهایی که مد نظر ماست را داشت. زیرا برخی از اپلیکیشن هایی که طراحی شده اند برای سیستم خاصی قابل اجرا هستند و حتی برای مدل خاصی از گوشی. برای مثال از گوشی های معمولی که به گوشی دکمه ای شناخته می شوند نمی توان برای اجرای نرم افزار و برنامه هایی که برای اندروید یا IOS و … طراحی شده است انتظار اجرا داشت.

تعمیرات گوشی تلفت همراه

اگر بخواهیم تعریفی عمومی از گوشی تلفن همراه داشته باشیم، می توان به این صورت مطرح کرد که وسیله‌ای است برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی. منظور از آن وسیله‌ای است که برای اتصال به شبکه ی تلفن همراه به کار می‌رود. علت اینکه به آن موبایل “mobile” گفته می شود در لغت به معنی متحرک یا چیزی که قابلیت حرکت و جا به جایی داشته باشد گفته می شود و خب چون تلفن هایی که در منزل یا محل کار استفاده می کنیم یا گوشی های آن به دستگاه اصلی متصل است و قابلیت جا به جایی ندارد یا اگر بی سیم است تا برد محدودی قابل پاسخ گویی است. اگر در مورد تاریخچه گوشی تلفن همراه بخواهیم به صورت مختصر بگوییم این است که این دستگاه اولین بار توسط شرکت موتورولا با وزنی در حدود ۱ کیلو گرم اختراع و تولید شد. در ابتدا قابلیت تماس تلفنی برای این وسیله میسر بود اما بعده ها مردی آلمانی به نام فریدهلم هیلبرند بود که بیش از همه در راه افتادن SMS یا پیامک نقش داشت. او که برای گروه GSM کار می‌کرد، ایده ارسال پیام‌های متنی ۱۲۸ بایتی به وسیله شبکه تلفن همراه را داشت. تعمیرات گوشیکم کم با گسترش علم و تکنولوژی و همراه شدن آن ها با هم قابلیت های دیگری به این وسیله اضافه شد مانند تقویم، رادیو، دوربین عکاسی، امکان تماس صوتی و تصویری، ارتصال به اینترنت و … . این وسیله با چنین امکاناتی که امروزه در اختیار دارد به سرعت مورد توجه قرار گرفته و صاحبان شرکت های تولید کننده آن همچنان بر امکانات آن می افزایند. استفاده از این وسیله به حدی شده است که کافی فرد گوشی ای که قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشد را در اختیار داشته باشد تا از طریق آن بتواند کسب درآمد کند برای همین منظور امروزه شاهد رشد مشاغلی جدیدی هستیم و یا مشاغل سنتی جای خود را به نوع دیگری از کسب و کار داده اند.

امروزه اگر بیشتر دقت کنید می بینید که گوشی‌های هوشمند از کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها هم مهم‌تر شدند. چون بین لوازمی که استفاده می کنیم مدات زمان استفاده ما از گوشیها ی تلفن همراه بیشتر است. گوشی‌های هوشمند تفاوت زیادی با کامپیوترهای خانگی ما ندارند و به همین دلیل، انجام بیشتر کارهای روزانه‌ی خود را با آن‌ها انجام می دهیم. استفاده از گوشی های تلفن همراه امروزی که به هوشمند شناخته می شود خود قواعد مخصوصی دارد که باید رعایت شود تا بیشترین استفاده از طول عمر مفید آن کرد.

شرکت های بسیاری وجود دارند که گوشی های تلفن همراه در انواع و اقسام تولید می کنند. یکی از این شرکت های تولید کننده که از نوع ساده تا هوشمند را تولید می کند اسمارت می باشد. تمامی گوشی های هوشمند این مجموعه از سیستم عامل اندروید کیت کت (نسخه ۴٫۴٫۲) پشتیبانی کرده و از طراحی استاندارد اندروید برای این نسخه بهره می برد (البته چند نرم افزاری اضافی دیگر نیز به مجموعه امکانات گوشی افزوده شده است). از ويژگی های گوشی های اسمارت مي‌توان به دو سيم‌کارته بودن آن‌ها اشاره کرد. از دیگر مشخصه ها می توان به قیمت مناسب و پایین آن اشاره کرد. این گوشی در کشور تولید می شود.

تعمیرات گوشی اسمارت

خرابی های گوشی تلفن همراه اسمارت:

بسیار مهم است که از وسیله ای که استفاده می کنیم چگونه مراقبت کنیم و طبق دستور عمل آن از آن استفاده کنیم تا بتوانیم بهترین بهره را ببریم. گاهی به دلیل استفاده نادرست و روش اشتباهی که به کار می بریم به دستگاه خود آسیب می زنیم و هر چه این وسیله حساس تر باشد مسلمأ مراقبت بیشتری نیاز دارد. گوشی های تلفن همراه مخصوصأ نوع هوشمند آن بسیار حساس بوده و اگر ضربه ای به آن وارد شود برای مثال از دستتان بیافتد ممکن است مجبور شوید برای تعمیر آن و تعویض برخی قطعات آن هزینه کنید. برای مثال صفحه LCD آن خش بر دارد و یا بشکند مسلمأ قابل تعمیر نیست بلکه باید تعویض شود. همین ضربه ممکن است به تاچ گوشی آسیب بزند و عملا کارایی خوبی نداشته باشد و با مشکل مواجه شوید. حتی در مورد گوشی های معمولی نیز در ضربه ممکن است به شکسته شدن دکمه ها و… منجر شود. برخی از عمده مشکلات گوشی های تلفن همراه مربوط به باتری آن می باشد. داغ شدن بیش از حد آن به اجزای داخلی آسیب می زند و باعث عدم کارایی کلی دستگاه می شود. علاوه بر مشکلات سخت افزاری برخی از مشکلات مربوط به نرم افزار و برنامه هایی است که در آن اجرا می شود. گاهی ممکن است سیم کارت گوشی و یا حافظه رم توسط دستگاه خوانده نشود. خاموش شدن ناگهانی گوشی بدون دلیل، اجرای برخی برنامه ها نیز باعث می شود که گوشی ناگهان به اصطلاح هنگ کند و مجبور شویم گوشی را خاموش و روشن کنیم تا گوشی قابل کاربری شود و بسیاری موارد دیگر. در این شرایط بهتر است مبه متخصص و کارشناس تعمیرات گوشی های تلفن همراه مراجعه شود تا بتواند به خوبی عیب یابی و رفع کند.

مجتمع فنی تعمیرگوشی با داشتن متخصصین متبحر در واحد تعمیرات گوشی های  تلفن همراه (موبایل) آماده پذیرش و عیب یابی و رفع خرابی های گوشی تلفن همراه شماست.

 تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی اسمارت