تعمیرات گوشی آمازون

گوشی های تلفن همراه امروزه یکی از پر کاربردترین و در عین حال فراوان ترین ابزاری هستند که از آن استفاده می کنیم و حتی برخی از کارهای روزمره خود را با آن انجام می دهیم. گوشی های تلفن همراه مسیری به نسبت طولانی اما پر از تحول را طی کرده اند تا به شکل امروزی در اختیار ما قرار بگیرند و همچنان در این مسیر نیز پیش می روند و هر از چند گاهی نمونه جدیدی از آن ها با قابلیت خاصی در اختیار ما قرار می گیرد.

زمانی که گوشی های تلفن همراه پا به عرصه گذاشتند در اختیار همگان نبود و دلایل مختلفی داشت. از جمله می توان گفت محدودیت در شبکه اتصالی بود که همه جا امکان استفاده از آن وجود نداشت و فقط در برخی مناطق و با برد محدود به اصطلاح آنتن ارتباطی فعال بود.استقبال از گوشی تلفن همراه از دیگر دلایل می توان تولید کم دستگاه گوشی تلفن همراه دانست چون در مرحله ابتدایی بود و در حال آزمایش مسلمأ در اختیار همه نبود. قیمت بالای گوشی های تلفن همراه نیز از دلایل دیگر بود. گوشی های تلفن همراه اولیه دارای وزن بالایی در حدود ۱ کیلو گرم بود و امکانات آن بسیار محدود بود و فقط به تماس تلفنی محدود می شد.

استقبال از گوشی های تلفن همراه باعث شد که تولید کننده ها امکانات دیگری را نیز بر آن اضافه کنند تا کاربران را راضی تر کنند. در مورد مزایا و معایب گوشی های تلفن همراه صحبت های بسیاری شده است اینکه امواجی که هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه دریافت و ارسال می شود برای انسان مضر است و نباید مدت طولانی از آن استفاده کرد. موارد بسیاری عنوان شده است اما استفاده درست و معقول از هر وسیله ای آن را نه تنها مضر نمی کند بلکه به ابزاری مفید تبدیل می کند. امروزه گوشی های تلفن همراه به قدری قدرتمند شده اند که در صورت نبود دستگاه کامیپوتر می توانیم با استفاده از آن کارهای خود را انجام دهیم. برای مثال حداقل کاری که با گوشی تلفن همراه می توان انجام (البته با برخی) اتصال به اینترنت است و انجام کارهایی که نیاز به اینترنت دارد. برای مثال چک کردن ایمیل یا پیام رسان ها، پرداخت قبوض، خریدهای اینترنتی و … . در سطح پیشرفته تر گوشی تلفن همراه را می توان به یک استودیوی فیلم سازی یا ساخت موسیقی تبدیل کرد و با استفاده از آن به ویرایش فیلم ها و تصاویر پرداخت و موسیقی ای را ساخت.

گذشته از امکاناتی که گوشی های تلفن همراه دارند ساختار و شکل ظاهری آن ها نیز دستخوش تغییر شده است و مدل های مختلفی وجود دارد که هر کدام بر اساس نوع کاربری ای که دارند متناسب با آن طراحی شده اند و شکل های مختلف دیگری نیز در حال تولید است. تا جایی که از شکل معمول امروزی خارج شده و بعضأ به صورت خمیده و یا به عبارتی قابل تا شدن هستند.گوشی های خمیدهبا پیشرفت علم و تکنولوژی و همگامی این دو با هم و آشنا شدن مردم با گوشی های تلفن همراه و مزایای آن و لزوم داشتن گوشی تلفن همراه کم کم شرکت های تولید کننده به رقابت با هم پرداختند و مدل های مختلفی با امکانات مختلف را روانه بازار کردند و از این رو تولید این محصول بالا رفت و شرکت های دیگری نیز وارد این عرصه شدند به طوری که امروزه نام های بسیاری را می شنویم که تولید کننده گوشی های تلفن همراه هستند. برخی از این شرکت ها در سطح بین المللی فعالیت دارند و برخی فقط در منطقه خاصی برای مثال خاورمیانه یا آفریقا یا اروپا و … فعالیت دارند و برخی فقط در سطح یک کشور فعالیت دارند. اما در این بین نام های شناخته شده تری وجود دارند که کمابیش با آن ها آشنایی داریم و برخی چندان شناختهشده نیستند و برخی به سبب آشنایی ذهنی ما با نامی برای ما آشنا به نظر می رسد. برای مثال آمازون. آمازون را ما بیشتر به عنوان مرکزی جهت نشر کتب و … و این دست میشناسیم اما گوشی های تلفن همراهی هم وجود دارند که برند آمازون را با خود دارند.

سایت آمازون که به عنوان بزرگترین کتابفروشی آنلاین دنیا شناخته می‌شود؛ آمازون همچنین بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایالات متحده محسوب می‌شود و درسایت خود به جز کتاب، محصولات متنوعی چون پخش‌کننده دی وی دی و بلو ری، ام پی تری پلیر، انواع نرم افزار، بازی ویدئویی، وسایل الکترونیکی، زیورآلات، مبلمان، غذا، اسباب بازی و پوشاک نیز می‌فروشد؛ و شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت آمازون نیز از وب سایت آمازون خرید کنید. این وبسایت از چند سال پیش همچنین وارد عرصه تولید اسمارت فون، تبلت، کتابخوان دیجیتال، تلفن و تلویزیون دیجیتال هم شده‌است.

تعمیرات گوشی آمازون

خرابی های گوشی تلفن همراه آمازون

هر نوع گوشی تلفن همراه که امروزه با آن کار می کنیم چه جدیدترین مدل باشد و چه قدیمی ترین نوع آن با بروز مشکل ممکن است در طول عمر فعالیت خود مواجه شود. هر وسیله الکترونیکی نیازمند برقراری حداقل شرایطی است که بتواند به خوبی کار کند و بدون مشکل به ادامه فعالیت خود بپردازد. هر زمان هر کدام از این شرایط با اختلال مواجه شود دستگاه مشکل خود را نشان می دهد و کارکرد درستی نخواهد داشت. گوشی تلفن همراه مخصوصأ مدل های هوشمند به دلیل ساختار حساسی که دارند نیاز به مراقبت بیشتری دارند و باید به خوبی از آن استفاده شود. خرابی های بسیاری برای گوشی های تلفن همراه می توان برشمرد. برای مثال خاموش شدن خودبه خودی دستگاه، هنگ کردن هنگام اجرای برنامه که ممکن است گوشی ما ویروسی شده باشد و برنامه اجرا نشود و یا اگر به تازگی نصب شده است برنامه با نسخه اندروید گوشی ما تطابق ندارد و موارد دیگر. هنگام پخش فیلم در گوشی تلفن همراه تصویر ناپدید می شود اما صدا همچنان برقرار است. گوشی تلفن همراه باتری زود خالی می کند و یا دیر شارژ می شود. در صورتی که صفحه گوشی تلفن همراه ما لمسی باشد ممکن است در عملکرد کند باشد و به خوبی پاسخ ندهد. آنتن دهی مشکل داشته باشد که اگر مربوط به شبکه نباشد باید بررسی شود. عدم کارکرد دکمه های گوشی و بسیاری موارد دیگر که همگی نشان دهنده وجود مشکل و خرابی در گوشی تلفن همراه است.

در صورت بروز مشکل در گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل (گوشی تلفن همراه) مجتمع فنی تعمیرگوشی به عنوان یکی از قویترین مراکز آموزشی و تعمیراتی لوازم الکترونیکی و دیجیتالی در سطح کشور تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس» تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳

تعمیرات گوشی آمازون