تعمیرات گوشی آلکاتل

گوشی های تلفن همراه تا به امروز مسیری طولانی را طی کرده اند تا به شکل امروزی در اختیار ما قرار گرفتند. شاید از زمانی که گراهام بل تلفن را اختراع کرد کسی تصور اینکه نسل بعدی تلفن به این شکل در بیاید و به این صورت در دسترس همگان قرار گیرد. تلفن باعث ايجاد همنشينی، اشتغال و دسترسی ميليون ها نفر به اطلاعات شده است به طوری که هم اكنون می توان از آن همچون دروازه ای به سوی جهان نوين نام برد. در جهان میلیون ها  نفر از تلفن های همراه یا موبایل استفاده می کنند که به وسیله ی آن می توان با هر مکان بر روی کره زمین ارتباط برقرار کرد و امروزه این تلفن ها امکانات بسیاری در اختیار انسان قرار می دهند. برای مثال بسته به نوع گوشی علاوه بر ایجاد ارتباط شما می توانید:
• اطلاعات مربوط به تماس ها را در آن ذخیره کنید.
• لیست های امور یا وظایفی را که باید انجام دهید در آن ایجاد کنید.
• قرار ملاقات ها را با آن پیگیری و دنبال کرده و یادآوری کننده ها را در آن تنظیم کنید.
• از ماشین حساب تعبیه شده در آن برای عملیات ریاضی ساده استفاده نمایید.
• به اینترنت متصل شوید.
• بازی های ساده را با آن انجام دهید.
• دستگاه ها و وسایل دیگری نظیر pda ها، پخش کننده های MP3 و دریافت کننده های GPS را در آن داشته باشید.تعمیر گوشی تلفن همراه

در اواخر دهه ۱۹۶۰ یک شركت تلفن به نام ATT در آمريكا، انگليس و ژاپن وجود داشت. آنها چيزي بنام   cellular را اختراع كرده بودند كه در واقع  نوعی تلفن داخل ماشين بود. در اوایل دهه ی ۷۰ ميلادی بود كه آمريكايی ها به اين فكر افتادند كه ارتباطات تلفنی را گسترش بدهند تا بتوانند تلفن را با خود حمل كنند، از اين رو تصميم گرفتند تلفن‌ همراه يا همان موبایل را بسازند. از اینجا بود كه پايه‌های ساخت تلفن‌ همراه پی ریزی شد و شبكه‌های تلفن‌ همراه به توليد انبوه رسيد. اين اختراع سبب شد كه بشر بتواند امواج مايكروويو را مهار كرده و آن را براي ارتباط بي‌سيم بكار بگيرد. اولین گوشی موبایل توسط تیمی به رهبری دکتر مارتين كوپر مدیر بخش سیستم های شرکت موتورولا ساخته شد. این گوشی  ۸۰۰ گرمی حدود ده اینچ طول داشته و دارای یک آنتن دو اینچی قابل انعطاف بود. اولین تلفن‌ همراه به سبکی و ظرافت گوشی های امروزه نبودند و بیشتر  شبيه بی سيم بودند که هیچ کار خاصی غیر تماس نمی توانستیم با آن انجام دهیم. این گوشی تنها مجهز به یک صفحه نمایش LED از نوع نوری و به رنگ قرمز بود که تنها می توانست شماره های گرفته شده را نمايش دهد و اولین تماس تلفنی گرفته شده به وسیله این موبایل در نمایشی تبلیغاتی از محل soldier field واقع در شیکاگو برقرار گردید و طی آن تماس، باب بارنت مدیر شرکت Ameritech Mobile Communications که اینک Verizon Wireless  نام دارد با نوه الکساندر گراهام بل تماس گرفت.

از آن پس استقبال از این دستگاه بیشتر شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت و شرکت های بسیاری که در زمینه دستگاه های الکترونیکی کار می کردند و یا حتی ارتباطی با این صنعت نداشتند شروع به کار و سرکایه گذاری روی گوشی های تلفن همراه کردند و در این عرصه به رقابت با هم پرداختند؛ به طوری که امروزه شاهد رشد و پیدایش برندهای مختلفی از گوشیه ای تلفن همراه هستیم که دارای امکانات قابل توجهی هستند و هر یک ویژگی های خاصی دارند که گاهی نمی شود متمایز کرد که کدام بهتر است چرا که برخی از شرکت ها بر اساس نیاز کاربران، موردی را بیشتر مورد توجه قرار دادند و روی آن برای جلب مشتری سرمایه گذاری می کنند.

از جمله شرکت های تولید کننده گوشی تلفن همراه آلکاتل می باشد. آلکاتل-لوسنت، شرکت چندملیتی ارائه‌ دهنده تجهیزات مخابراتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر پاریس، فرانسه می‌باشد. این شرکت طیف وسیعی از دستگاه‌ها و تجهیزات ارتباطاتی را به اپراتورها، شرکت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان عرضه می‌نماید و آنها را قادر می‌سازد، که خدمات صوتی، تصویری و دیتا را، برای مشتریان خود، فراهم سازند. تعمیرات گوشی تلفن همراهتولیدات شرکت آلکاتل-لوسنت بر روی سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای تلفن ثابت، تلفن همراه، شبکه و پروتکل اینترنت متمرکز می‌باشد. بعضی ها مخصوصا سالمندان دانش و اطلاعات کافی در مورد فناوری های به کار رفته شده در  این گوشی های تلفن همراه امروزی را ندارند و به خوبی نمی توانن با آن کار کنند؛ بنابراین اگر بخواهیم یک گوشی مناسب و معقول را برای انجام کارهای عادی، آن هم به صورت خیلی ساده و بدون دردسر پیدا کنیم، باید گفت این کار کمی با دشواری همراه هست. از طرفی وجود یک کیبورد بزرگ و خوانا حتما جز انتخاب هایی هست که افراد سالمند و کم بینا برای گوشی خو در نظر بگیرند و خوشبختانه در این میان کمپانی فرانسوی آلکاتل که به طراحی خاص گوشی هایش شهرت دارد، گوشی هوشمندی را برای سالمندان طراحی کرده و در بین تولیدات این شرکت مدل Alcatel 2008D یکی از محصولات محبوب تلقی می شود که مثل بیشتر گوشی های موجود در این رده، از دکمه های بزرگ و یک صفحه نمایش با کنتراست بسیار بالا بهره می برد.

خرابی های گوشی تلفن همراه آلکاتل:

هر نوع گوشی تلفن همراه بالاخره بر اثر استفاده طولانی مدت یا استفاده نادرست ممکن است با خرابی و مشکلاتی در روند کارکرد خود مواجه شود که ممکن است سخت افزاری یا نرم افزاری باشد و اینکه ممکن است قابل تعمیر باشد و یا خیر. عمده مشکلاتی که برای گوشی های تلفن همراه پیش می آید شامل هنگ کردن گوشی است به این معنی که هنگام کار کردن با گوشی برنامه به خوبی اجرا نمی شود و صفحه قفل می کند یا با انتخاب برنامه برای اجرا برنامه به اصطلاح بالا نمی آید. خاموش شدن خود به خودی گوشی تلفن همراه، سریع خالی شدن شارژ باتری و داغ شدن آن، کار نکردن صفحه تاچ گوشی های تلفن همراه هوشمند و یا کار نکردن دکمه های گوشی های تلفن همراه دکمه ای و … از عمده مشکلات مربوط به گوشی های تلفن همراه می باشد که برای رفع آن باید به متخصص تعمیر گوشی های تلفن همراه مراجعه نمایید تا به خوبی عیب یابی و رفع شود.

مجتمع فنی ملی پایتخت، به عنوان یکی از برترین مراکز تعمیراتی در زمینه دستگاه های الکترونیکی و دیجیتالی دارای واحد تعمیرات گوشی های تلفن همراه می باشد که متخصصین متبحری را در زمینه تعمیرات و آموزش تعمیرات گوشی تلفن همراه دارد.

در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود با با واحد تعمیرات گوشی تلفن همراه مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید یا به این مرکز مراجعه فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس» تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

تعمیرات گوشی آلکاتل