تعمیرات گوشی لنوو

لنوو شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی،گوشی تلفن همراه، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست. لنوو نامی است که چند سالی است در بازار دیجیتالی ایران شنیده می شود و ظرف مدت کوتاهی طرفداران بسیاری را جذب کرده است. طراحی زیبا و قیمت مناسب و کارکرد خوب ازجمله ویژگی هایی هست که باعث استقبال از آن شده است.

لنوو را بیشتر با لپ تاپ و تبلت های آن می شناسیم اما گوشی های تلفن همراه آن نیز مخاطبان خود را دارد. استفاده از گوشی های تلفن همراه امروزی از طرفی کار را آسان کرده اند و بسیاری از فرآیندها که نیازمند صرف زمان و هزینه بود با زدن چندین دکمه حل می کند ولی از طرفی مراقبت از آن با وجود حجم بالای اطلاعاتی که در خود ذخیره دارند کار مشکلی است و باید به خوبی از آن مراقبت شود تا مشکلی پیش نیاید. اما گاهی با معضلاتی رو به رو می شویم که ناچارأ تن به تعمیر گوشی می دهیم.

مشکلات و خرابی ها:

از جمله خرابی هایی که برای گوشی های تلفن همراه به وجود می آید و می توان گفت عمومیت دارد مربوط به باتری گوشی است، و بروز مشکل در آن به دیگر بخش ها ممکن است آسیب برساند. دیر شارژ شدن، زود خالی شدن، داغ شدن، از مشکلات آن است. اجرا نشدن برخی برنامه ها، خرابی های دکمه و سوکت ها، شکستگی صفحه نمایش، از دست رفتن اطلاعات، وصل نشدن به اینترنت، باز نشدن فایل ها و بسیاری موارد دیگر. در صورت بروز خرابی گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی تعمیرگوشی تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات گوشی لنوو